德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 3
累積人氣: 5873
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


留人 分類: 未分類

前日ada問我現在找到工未, 如果未可否留下半個月至一個月呢 ? 因為仍未請到人. 我聽到時間咁長, 面有d難色, 她見到就即說, 不一定要的, 你可以想想. 然後她又過去問下孖寶. 我心覺得煩, 雖然未找到工, 又可以多d錢, 但唔想留到咁長, 又覺得阻住我找其他工. 想下想下都係唔留好過. 孖寶同我講, 她聽到ada問她可否留下半個月至一個月, 她立即擰頭say no, 孖寶好決心唔做, 留多一天也不願意. 唔似我, 唔夠定.

今日rita問我下午幾時有空, 想同我傾傾. 唔知傾什麼 ? 點知又係問我點解要走, 又同我講, 雖然這裡福利不是好, 但也不是差, 環境也舒適, 同事少爭奪, 有事時, 阿head又會幫你, 而且也不是煩你先, ot 又唔駛經常開, 點解仲要走 ? 如果是人工問題, 你可以同victor 講, 出年要求加多d law. 我記得當初也是人工不高時加入的, 慢慢加到現在ok 啦, 今年加人工真不是太好, 出年應該會好d的. 你想清楚d啦, 你也不是追求要做管理層, 只是想求穩定, 放工準時, 無什麼壓力.

無錯, 我是個小女人, 不求高職厚薪, 但當初我遞信時, 點解你們個個唔留我, 唔叫我入房大家傾下, 睇下有無得改變呢 ? 只是好簡單send email 問我, 而且留我也不是阿head tobi, victor出聲, 而是你們呢 ? 到現在仍未請到人時, 個個想我留低幫你們, 咁我幫你們時邊個幫我呢 ? 人工仍是不變, 福利也是不變. 而且現在全世界d人也知道我要走, 突然話唔走, d人點睇我呢? 你們又點睇我呢 ? 難道我真找不到另一份工嗎 !? 

 

 



2008 年 7 月 12 日  星期六   陰天


義工 愉快 分類: 未分類

今日是第一次做義工的日子, 我同朋友係黃大仙地鐵站等, 等齊一班人後, 我們搭小巴去聖母醫院了解聖母醫院 - 兒童之家提供的服務, 設施, 服務對象. 他們的對象是6-18歲之小朋友, 提供住宿他們可以有個安生的地方, 這些小朋友不是什麼問題少年人, 他們只是家庭不適宜他們在家居住, 所以透過社工轉介過來住的. 我們可以參加個人或團體義工, 幫助他們健康成長至18歲, 之後他們要獨立在社會生活了. 我們聽完介紹後, 覺得自己沒有什麼特別之處可以幫助教導他們, 覺得自己真無用! 功課補習班唔得, 唱歌音樂唔得, 電腦唔得, 烹飪唔得, 最多是教他們興趣手工. 原本做義工好需要多才多藝的, 只少也要有一個專項. 因為我們是以明愛團體參加的, 所以等領隊安排, 沒有參加個人. 之後我們參觀住院, 環境好舒服整潔, 好過我們家 tim.

參觀完後, 我們離開各散了. 有d朋友就回家, 有d朋友有事要做, 有d就回青衣辦事處教小朋友包壽司. 我同姚姚就跟領隊他們回青衣辦事處教小朋友包壽司. 這些小朋友年齡是小二至小六, 他們好精靈, 好多野講, 吱吱喳喳, 但好乖, 肯聽我們一班姐姐哥哥的話. 我們有月姐姐, 德德姐姐, 珍姐姐, 婷婷姐姐, so哥哥, 馬騮哥哥, 點哥哥, 仲有ivan領隊. 當d小朋友叫我德德姐姐, 好開心, 好久無人叫我姐姐啦 ! 開始包壽司之前, 我們玩一些遊戲熱身先, 玩了動物大遷徙, 大風吹, 上中環落灣仔. 我們大家好投入的去玩, 好開心, 我覺得今日是好充實的一天, 同一班年輕人小朋友一齊玩, 而且學到照顧他人, 好過在家睇電視.

到包壽司時, 我帶6個小朋友, 隊名是 <德德飯團隊>, 好好笑, 是班小朋友一齊改的. 我們分配好晒d材料後, 大家都好忙咁帶住小朋友包壽司. wow我真好忙, 一個說要紫菜, 一個要飯, 一個問點包, 雙手把口一直無停過, 好彩他們都肯等我, 沒有扭計, 真好乖 ! 完成好了, 當然即場食一些, 一些就放入自備飯盒帶回家俾家人食, 他們好顧家. 送他們離開後, 我們一班哥哥姐姐就用餘下材料自制一, 二個食. 月姐姐, 馬騮哥哥就好啦, 幫小朋友切壽司時, 順手食埋頭尾, 食得好飽. 我同點哥哥就忙到無得食, 好彩走時也食左半件. 雖然不是什麼貴價材料, 我們都食得好開心.

我們整理完課室後也離開辨公室去搭車回家去. 去搭車途中, 打電話傑傑是否在青衣, 如果係就叫他下來, 大家見見面, 因為很久無見lu. 點知他去長洲做義工, 他也是同我們同一個辦公機構呢 ! 下次找他一齊先!



2008 年 7 月 10 日  星期四   雨天


無秘密 分類: 未分類

早上下超級大雨, 唔見電視出現黑色警告, 好失望 ! 返到公司已經9:30了, 去pantry 洗杯時, 撞到cyrus, 他走過來問我, 你係唔係離左職呀 ? 我有d驚訝, 我問點解你知我要走ger ? 我都無講知其他人, 你們個邊收料咁快 ! 他說, 是vicky 同他說的, 而且又見公司請你們個職位, 所以來問下law. 咁你幾時是最後工作日子? 我說是月尾. 他又問點解要走ger, 又問我找到工未 ? 我說一言難盡, 我們交換msn, 大家傾下計 ? 這樣我又認識多了一個朋友了.

過了不久, 我去倒水時, 撞到另一個部門同事carmen, 她又問我幾時走, 找到工未, 點解要走, 一走就走3個, 好勁 ! 我都覺得消息轉得也勁 ! 其他部門d人都知, 睇來守唔到秘密呀 ! 到食飯時, 同cyrus 部門的elise也過來問我們情況, 關心我們一下. 我們3個人都覺得我們離開消息轉得真快, 現在仍是月頭咋, 也咁快有人知道了. 仲想走時也無人知tim, 因為我們是small potmato, 應該無人識 !  



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


崇真聚會 愉快 分類: 未分類

今日是一年一度的學校聚會日, 時間是6:00-9:30pm. 我是最早的一個回校, 到門口見到人頭頭湧湧, 不斷又有人來, 我見個個都是不認識的人, 有d擔心這個聚會只是給我們後輩的校友, 所以在門口出面等靜雅和姚姚到. 等待中, 開始見到d中七舊同學啦, 好開心, 個個都變得更靚女, 男變得專業左, 哈哈.........

約7:00, 大家到齊, 真估唔到今次這麼多人, 原本估有200人到, 點知今次反應太熱烈啦, 有400幾人, 超出預算! (成功過上一次, 上次只得40人咋, 少到鼻! 我們去之前其實都擔心會否只得我們幾個, 現在不用擔心啦! 好彩今次有來到 !) 我們不在乎食物夠唔夠, 因為大家只是想聚聚, 見舊朋友, 傾下現在近況, 又講下學生時代的笑話. 真好開心呀 !

我們不斷同同學仔傾計, 原本想一齊影相, 但因為個個都忙於傾計, 又忙出忙入, 難捉住一個人拍照, 阿sir, miss 天甚, 個個都爭住一齊影. 校長仍無什麼變到, 瘦了一些啦. 校長好搞笑架, 好親民, 我好喜歡他! 他好關心我們一班學生, 真的是當我們是他的子女咁! 他的口頭禈是烏龜和兔賽跑 ! 今次上台演講也是這個, 只是變左一些, 加了一些意思, 要我們思考下的. 不過2年後, 他可能退休啦, 希望我們次次回校也見到他啦 !

law野食的時候, 姚姚掛住同人傾計, 唯有我同靜雅去law, 途中有個男校友問我記唔記他 ? 我覺得有d面善, 但唔知是邊個, 但一定不是文商班的同學仔. 他說我們讀同一間小學的 (何壽基小學), 又住同一大廈. 只是我form 3 時才轉過來崇真. o...是嗎, 真一點印象都無 ! 我問他點解撞唔到你ger, 他說可能大家上班時間唔同啦, 我6:30出門的.  哇...我睡覺中, 難怪見唔到啦 !

大家食飽後 (其實無點食過, 每人只是一, 二口) 又一齊拉住拍照留念. 學校變左好多, 愈來愈多活動, 又有gym 房, 好想返去再讀過tim. 自從學校給同學搞婚禮後, 有人開始在學校搞, 同同學仔, 同老師一齊. 我有一對同班同學仔也在學校搞, 好開心! 如果我結婚, 也想在學校搞呢 ! 約10點, 我們離開學校去了靜雅家傾計, 同她媽媽一傾就傾到11:30lu, 原本大家說去唱k, 但靜雅要放狗, 等到她放完, 我同姚姚好眼訓, 唔等她回來就離開搭車回家去.

去搭車途中, 竟撞到阿金同他女友手牽手一齊行, 我同姚姚說睇唔到睇唔到, 擰轉頭望其他地方. (因為有次姚姚見到阿金, 太開心啦, 竟睇唔到他女友即上前拍了他一下, 點知俾他女友見到, 惱了他, 所以今次扮睇唔到 law ) 最後我們仍是一齊行去車站 !

 



2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


靚靚 分類: 未分類

今日好開心, 因為約了一大班好久不見的朋友去睇 <殺神特工>, 我4:00到戲院竟見到靚靚, 真好意外, 他是個好難約到的, 次次約他, 他一定不是病了就是家中有要事. 見到他, 當然來一個擁抱先, 但他避開了 =.= , 仲話我tim, 好傷心, 這麼久不見, 好掛住他架嘛 ! 他都無什麼大變化, 只是瘦了一些 (他努力做運動, keep fit) 仲有就是不再周身都是水晶或銀器了.

 <殺神特工>都不錯, 有我喜歡的女主角, 場景幾好, 尤其是他們的能力, 唔知是否真有人可以玩槍玩得咁勁, 可以轉灣, 好似可以隨心所欲咁. 不過有d場面幾血腥. 入面有靚車, 但只是俾人用到殘, 可惜. 睇完出來已經6:00了, 少靜與家人食飯, clown有朋友生日, 所以他們不能join我們一齊去黃金食飯. 不過仍是一大班人, 好開心, emily好喜歡我隻手tim (因為我體溫比他們低d, 尤其是去了冷氣地方, 手臂是涼涼的, 這日又鬼死咁熱, 所以喜歡我隻手law , 但一到冬天, 就無人喜歡了)

去黃金途中, 無端端講起睇掌相, 我們發現靚靚在這方面幾有心得, 個個都問他愛情, 事業, 健康等, 忙到不亦樂乎. 去到蟠龍堡店, 仍是講緊. 他說我事業一般, 不會做管理層, 但都可以養到自己. 愛情25歲時有出現過, 但不深, 要到28歲後才有. 生活都是簡單, 2公婆要出來工作, 但不愁3餐, 仲有仔女tim. 個人是大洗一族, 但都有一d 儲蓄. 健康唔錯, 只是小毛病. 唔知準唔準呢 ?