德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 2
累積人氣: 5883
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 11 日  星期三   雨天


友情 分類: 未分類

今日同朋友同事去睇 <色慾都市>, 我們係荃灣睇7:20pm, 首先我們約好係葵芳地鐵等, 我建意去凱施麵包睇下有無 <雪之卷 >, <海之味 > , 入面是有的, 好開心 (原來旺角店員騙人的), 即大家買一件<海之味 > 試下, 入戲院時食. 去到荃灣即買飛, 以為用信用卡俾錢會有9折, 點知原來要等一星期後才會有折, 算啦, 都去到唔通唔睇咩 !

這輯戲幾好睇, 是講現代都市女性的生活的, 所以入面有好多靚衫, 靚鞋, 當然少不了有性愛場面. 不過睇完, 覺得最感人是大家找回自己, 找到生命中所愛. 而朋友也佔一個大感情角式, 最開心莫過於同愛人同一班好朋友一齊食飯談天, 將自己的快樂事情同大家分享, 他們好盡情享受這個時間, 每個都充滿幸福快樂 ! 另外, 有幕是講個朋友同丈夫分居, 到新年時, 只得自己一個寂寞食飯盒, 好sad, 即打電話同女主角傾訴, (當時女主角亦是孤單一人, 睡覺中) 女主角聽完朋友一番說話後, 立即睡衣也不換飛去朋友家, 給個驚喜, 朋友真好驚喜, 不知說什麼是好, 只是大家緊緊擁抱對方, 同朋友渡過愉快的新年.



2008 年 6 月 9 日  星期一   陰天


凱施麵包 分類: 未分類

今日小豐買了一個 <雪之卷> 俾我食, 哇...好好味, 有很多料 : 火腿, 白汁碎旦, 肉鬆, 生菜, 差不多等於一個漢堡包. 他說是凱施麵包買, 他問過店員其他分店有嗎 ? 店員說無, 只得旺角有, 我聽完覺得奇怪, 麵包店應該是統一的, 尤其是好食野. 但店員都這樣說就算啦. 小豐原本是買 <海之味>俾我, 入面有蝦, 火腿, 生菜, 吞拿魚. 但他放工去到已經買晒, 所以買 <雪之卷>俾我. 我覺得應該要$10-13到, 但只需$7就ok了, 真抵食. 真多謝小豐的好介紹 !



2008 年 6 月 8 日  星期日   陰天


親親大自然 分類: 未分類

今日睇完 <百變狸貓>, < 歲月的童話>, 好想好想出去大自然地方玩返一段時間, 住一段時間, 種下菜, 採下花, 閒時躺在草原上望天上白雲, 悠閒地享受生活, 不用急急工作, 不用只是玩室內遊戲. 唔知香港有無這些地方呢 ? 鄉村生活 ? 



2008 年 6 月 7 日  星期六   雨天


BBQ 分類: 未分類

今日落雨超勁, 訓覺時仍聽到雷聲, 瀑布聲, 加埋閃電. 一起身仍是勁, 睇電視睇下情況, 搞錯呀! 咁大雨仍是黃雨, 好心天文台啦, 快快發出黑雨警告. 點知原來是我搞錯, 聽朋友講, 今早已發出黑雨啦, 只是現在落了. 哈哈.......我訓得大久了.

好 ! 啦啦打掃屋企, 2:00約了朋友出街, 我們去element即圓方, 睇下有什麼商店. 全部是貴東西, 化妝品, 得個行同睇下啦, 但有溜冰場, 戲院. 下次可以來這裡溜冰. 我們行了一陣就去 petit 食cheese cake, 我們叫了芒果, 士多啤梨, 紐約cheese cake, 最好味, 最抵食是紐約cheese cake, 因為個cake是芝士餅, 個2個是蛋糕. 但3個仍都好味. 下次一定要再食new york cheese cake.

食完就走人, 出發去元朗, 朋友家玩. 我們睇了<出埃及記>, 是講一班女人如何計劃殺男人, 她們用d不留痕跡的殺人方便, 不會有人懷疑. 故事內容不錯, 但節奏好慢, 有d悶, 睇到我們想訓覺. 其實都幾可悲的, 要想辦法殺自己愛過的人, 如果不是男人傷了自己, 騙自己, 令到自己對他死心, 將愛變恨, 實行殺人計劃. 當然這有d偏激, 不是全男人都是衰人, 負心人, 女人也是! 只是感情這東西好易變. 不是容易控制的東西. 而且睇這輯戲也發現, 好多人不會將自己所感所想告之另一伴, 返而會同其他人告之, 如朋友, 秘密情人.

睇完, 我們傻傻地去bbq, 落大雨仍bbq, 一定被人話我們癲. 去到, 都不多人, 只有幾班人燒緊, 我們左睇右睇, 選擇一個唔流水, 唔撒雨的地方, 開爐bbq了. 天公算好啦, 燒燒下, 只落細雨. 我們燒了好多雞全翼, 好好味.不知不覺燒了4個鐘, 11:30搭車回家.



2008 年 6 月 6 日  星期五   雨天


開會 分類: 未分類

呢幾日好忙, 差不多日日遅走人, 仲要有2日開OT TIM, 現在真是辛苦了. 無計, 現在D火燒到我們DEPT啦, 要查出點解會唔岩數 (好似尋寶), 是邊個問題. 大家都好緊張, 個個好小心去做野. 有一日差不多放工時, 大阿head victor 叫我一房, 哇...好驚, 點解叫我一個入房, 莫非要訓我一餐 ? 原來是叫我好好去做, 現在開始會緊d, 是想訓練我們思維, 不要好似機械咁, 唔用腦, 只識做. 同牛無分別! 知道這裡不是你終點站, 但希望你學到這些, 出到去也有用. 聽他一番話, 他仍未放棄我們, 都好, 要辭職也要自己提出先. 唔可以被整花.

今日下午食飯時間要開會, 我們唯有食M記啦, 夠方便 ! 原來今日是教大家(除了我們一team人, 也有operation, file closing, proceument, 同victor) 如何用airwarder system, 另外也提出問題, 睇下對方如何做的. 現在總算找出一些問題, 也得到一些答案, 是不錯了. 而且victor也知道不是全是我們個team 問題, 其他dept 都有, 大家是一同去解決的. 下星期也要開會, 所以他要我們不要請假. 希望快搞掂, 唔晒開ot啦, 否則做唔到運動啦 !