德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 4
累積人氣: 5897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


X'mas Disneyland 開心 分類: 未分類

我又去迪士尼啦! 今次同阿妹跟姚姚一家人去玩, 我們由早上10:30玩到晚上10:00, 好累但好開心 ! 我們選對日子呀, 天氣好, 人不太多, 每款表演, 機動遊戲都只是等半小時就可以玩, $350門票真值得去. 之前未玩過, 未睇過的東西都完成左了, 仲有時間玩多一次SPACE MOUNTAIN TIM. 原來這過山車是有2條唔同路線的, 我們第一次玩時, 感覺一般, 不是好快, 時間也短D, 但第二次玩時, 勁過第一次, 但好玩好多! (連我阿妹都話正, 她是第一次玩過山車) ( 今次終於拍到我啦, 前2次都俾人阻住左, 睇唔到個樣 =.=)

 
我覺得迪士尼好識搞氣氛, 每個人入到去都會好開心, 當然小朋友是最開心, 最滿足的一班, 無論公仔, 精品, 建築物等都好喜歡, 樂怡玩機動遊戲玩到什麼也再想玩多一次, 因為入面D設計, 裝飾色彩好繽紛, 好可愛, 加上音樂, 好似入了一個奇妙世界, 令小朋友好興奮. 而大人也被感染, 變成小朋友咁! 花車比哈囉喂更多, 好多色彩, 造型好靚, 除了迪士尼個幾個主角外, 還有愛麗斯, 公主門, 小魚仙, 聖誕老人等.
 
到晚上, 所有燈飾開晒燈, 又有另一番味道, 加上大街飄雪, 好似去了歐洲, 幾浪漫 ! 到9:00, 我們係城堡前等睇煙花, 個城堡被小燈泡圍繞, 全個發光好靚, 想將她影低, 但出來效果不好, 發光的地方散開, 只見一團光體. (其實世界真是用眼睛去睇是最美的, 無論你如何拍攝也不及自己的眼睛, 眼睛真是一個複雜, 神奇的東西. ) 睇煙花時, 我同阿妹都忍唔住叫, 雖然不及國慶, 但都很好, 難怪咁多人一早坐低等睇煙花, 另一個吸引我是唔駛同人迫, 哈哈….. 到離開搭車時, 個心仍未回到現實世界, 要慢慢適應反.
 
有D朋友覺得迪士尼好細, 但我覺得足夠, 因為一日時間可以玩晒全部遊戲, 唔駛趕頭趕命, 唔駛排長隊, 唔駛再找另一日玩其他, 所以很好! 覺得好滿足 ! 我見阿妹也玩得好開心, 比海洋公園更甚, 覺得咁快再去一次, 價錢又貴也值得! 當然今次黃生PLAN得好好, 我們玩得輕鬆, 行得輕鬆, 所以當他同我講行程時, 我無講錯: 他辦事我放心! 真是很好! 姚姚請幫我讚他一句啦!



2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


死亡 分類: 未分類

發覺年齡大了, 見到死亡多左, 細時一點都唔明, 沒什麼感覺, 因為親人不會告訴你知, 而你也因為細唔明白死亡的意思. 大了第一次面對死亡的是自己親人, 當時她暈倒, 我一點反應都沒有, 其實我知道要扶她起身或叫醒大家的, 但我沒有這麼做, 我只是好傻咁望住, , 唔知做什麼好, 只是聽到自己細細聲叫. 現在想返起, 覺得自己好無用, 不能果斷理性的去做應該做的事. 所以我討厭死亡, 近月有又親戚去了(一個個咁去了, 時間流得好快, 大一日就會面對死亡快一日) 我唔知應唔應該打電話問候下, 因為我怕面對, 而且我是個不懂表達, 經常說錯話的人, 打電話去, 也沒有什麼作用, 只是問候大家, 叫大家不要傷心, 節哀順變! 覺得好無謂, 所以一直無打電話去. 寧願給安靜時間給他們. 但隔了一個月, 現在我又否應該打電話問候下嗎 ? 

其實我覺得自己怪怪的 (可能心理有問題), 我是個好易哭的人, 睇電視或戲, 我經常因一些感人情節流淚, 或一時想起什麼, 心就難過會流淚, 但一當面對現實身邊死亡時, 我是不會流淚的. 以前經常覺得自己是個冷血的人, (也有人這麼話我)點解親人去了, 個個親人都眼紅紅流淚, 我就沒有, 只是好木, 唔知做什麼好! 講什麼好! 大了也好似沒什麼改變, 所以有朋友問我如果他去了, 我會否好傷心, 大哭一場呢 ? 我真唔知點答 !



2008 年 12 月 1 日  星期一   晴天


婆媳關係 分類: 未分類

唔明點解家庭有婆媳關係惡劣, 好少是公婿關係惡劣呢? 是女人性格少器, 斤斤計較, 愛比較 ? 原本2人結婚是好的, 但一旦同家人一齊住, 一定會有爭執, 搞到大家唔開心, 最後可能變成討厭, 敵人, 甚至同另一伴關係也變差. 點解奶奶對媳婦和自己兒女唔同呢? 點解一定要加這麼多準則在媳婦身上, 一旦媳婦達唔到自己要求或比朋友的媳婦差時就對她不滿 ? 雖然不滿, 但又不直接講出來, 已是大大聲在媳婦的面前同朋友講媳婦的不是, 或行動眼神表達她的不滿. 媳婦睇到, 心也不舒服, 莫非要做個古時女人, 三從四德? 點解奶奶唔UPGRACE下, 不要用傳統準則來用於現代. 不過有時也可能是媳婦錯, 仲之大家體諒大家, 不好嗎? 為何搞到一個家不成家, 媳婦似租客呢? 所以明白d人要有屋才結婚了, 是為大家好 !

 


2008 年 11 月 30 日  星期日   晴天


龍虎山郊遊教育中心 愉快 分類: 未分類

好久無行山啦, 今次我們一大班人去香港大學個邊行山. 我們一早就要起身(比平時返工仲早, 其實唔明點解咁早? 難得放假呀嘛) 我們個個見面時, 都好似未訓醒, 天氣又凍WOR, 但我們一路仍是好燥, 嘻嘻哈哈上路去~

 去到時見一間小白屋, 好靚, 如果可以住返一星期就好啦! 我們入房聽導遊小姐講解行程, 然後帶埋望遠鏡浩浩蕩蕩跟2個導遊出發, 一路上我們不斷大笑, 因為大家追住男導遊玩, 上到山時竟見到一間廢屋殘牆有” PHILIP & KENNIS”, 是我們朋友及男導遊的名字, 當然我們唔放他們, LAW他們來玩啦! 撹到最後男導遊同我們一齊癲. 女導遊則好無奈, 她是個好斯文, 好純的女仔, 睇來她下次唔夠膽接我們了.
 
最後我們回到小白屋影相, 參觀入面的動植物介紹, 原來小白屋附近有個松鼠巢, 入面有7-8隻小松鼠, 可惜牠們仍訓緊覺, 要5:00左右就會出來玩, 睇唔到. 今次也不算行山, 因為都比較輕鬆, 只需2小時就行完, 可以當行下, 睇下風景. 大家可以去相簿睇相 ~
 


2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天


星矢模型展 愉快 分類: 未分類

11月底至12月頭在海運中心舉行星矢模型展, 我同小豐星期六去睇, 但找了一些時間, 因為商場沒有宣傳, 我們只可問詢問處. 去到時, 已經好多人睇同影相, 有些人就排隊買模型. 當然我們立即入場(是FREE的), d模型是幾靚, 但因為有玻璃隔住, 影相唔多清楚, 會反光, 要調整相機, 但調整好了, 又有人阻住 =.=, 影張靚相比較難. 睇完全場有d失望, 因為我初以為個場好大, 會有好多野睇, 漫畫入面的埸景如<雅典娜之嘆息>會好大, 有齊全部主角的1:1 黃金聖衣, 但只得星矢一個, 場景是小型模型, 會場有d位俾了蒙面超人tim (蒙面超人個模型都好靚, 好真, 但比較黑暗d), 雖然是這樣, 但仍好多人, 日本人也不少.