德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 9
累積人氣: 5879
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 13 日  星期六   晴天


BBQ 愉快 分類: 未分類

唔知點解中秋節是BBQ的日子, 各方朋友都問我去唔去BBQ. 今次同一班舊同事一齊去龍豉灘BBQ (不過我最想是去南灣, 因為未去過, 聽講好玩D). 我們因時間不合, 所以分幾批人入去. JOANNE 她們入去law位先, 我同雞仔, 孖寶, 軒一齊搭車入去, 因為他們未去過, 差不多到時打電話俾JOANNE, 問她在哪落車, (雖然我經常去, 但也不太清潔是在哪落車, 通常我都是跟大隊的. ) JOANNE說是發電廠後三個站落車. 點知我們到終站落, 我俾他們話, “搞錯!? 我們信錯你, 其實我們跟住你都驚驚地, 好彩離目的地不是太遠ger ! 下次都是不要靠你啦 !” ……我也唔想架, 數錯一個站咋, 都不是行好遠, 當做飯前運動law !

我們8:30開始BBQ直到12:00, 嘻嘻…..走時有二個公仔, 一個是孖寶入面的蘑菇, 另一個是小新, 估唔到軒玩夾公仔咁勁! 不過雞仔想要小新送俾一個朋友, 所以送了他. 唔知是否送給女朋友呢, 嘻嘻……! 去車埸時我們才記得買了紙燈籠, 不過都無玩到, 因為大家等孖寶男友的另一個FD 來車我們走! 其實孖寶男友的另一個FD都有BBQ, 食到一半時俾人call 了出去做野, 都幾唔開心, 明明同朋友食野玩時, 竟出去做野, 回來又要車我們回家, 他自己住大埔, 真是山長水遠呀 ! 我們一直等他, 一直玩肥皂泡, 好久無玩過啦, 我們一班女仔玩等好開心, 見到d泡泡在靚月色中漂浮, 都幾浪漫架!

 

 

 

 



2008 年 9 月 9 日  星期二   晴天


惡夢 無奈 分類: 未分類

好恐怖呀 ! 同姚姚游水後, 晚上訓覺竟夢見她, 見她頭髮開始稀少, 見到一塊塊頭皮, 不過好彩不是鬼片入面的女鬼, 咁恐怖! 姚姚睇完這篇日記, 不要打電話罵我呀! 我唔想架! 發夢不是我能控制的, 我一定一定不是想咒你 !

 



2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


出國 分類: 未分類

近日同朋友傾完, 很想儲幾年錢後放低香港所有野出國住返一年半載, 體驗當地生活, 擴大自己的眼界, 當然儲幾年錢是唔夠一年生活費, 不過可以在當地做工, 一邊工作一邊玩, 睇落唔錯. 可以住下牧場就最好啦 !

雖然有d擔心溝通唔到, 又擔心自己一個生活是否可以, 因為如果是行得通, 這是我第一次一個人出國, 仲要住這麼久tim. 如果有朋友的朋友在那邊, 都應該安心d, 只少可以幫下我適應.

我也想過, 一年後回港, 會否找到工作呢 ? 如果唔得, 是否不回來留在那邊呢 ?

我將這計劃告訴朋友, 最親的朋友叫我想清楚, 因為我想得太完美啦, 外國地大物博, 只得自己一個人, 幾危險, 而且是個女仔tim. 外國人喜歡中國女仔多d, 而且他們好開放, d思想未必同你岩key, 萬一遇到危險人物或變態之人, 仲死 ! 聽完個心down了一半. 不過這計劃在我腦中仍然存在 !



2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


南丫島 分類: 未分類

同朋友去了南丫島, 好久無去LU. 之前原本是去長州踏彈車的, 因天氣太熱, 太陽太猛, 所以決定唔去, 轉去南丫島, 應該唔會曬死, 因為是去行下市集, 沙灘等. 可惜之前想去踏彈車的朋友唔想去南丫島, 否則多D人去仲好D.

因為是輕鬆行, 所以穿了涼鞋, 連身裙, 通風又方便, 去到時覺得是穿對衣服了, 因為太陽好猛好熱, 帶了帽, 傘也覺得熱. 手臂變了紅色, 心想唔黑都唔得啦, 仲要鴛鴦色TIM, 好彩塊面好D, 每隔2-3小時就補搽防曬, 但因為無買身體防曬, 所以手腳都變黑.

雖然熱, 但我們行得好輕鬆, 周不時坐陰涼處休息吹下風. 坐得最久是在沙灘, 因為我穿了涼鞋, 所以可以玩水, 同拾貝殼, 其他朋友就在石頭影相, 睇人睇景聊天. 今次D貝殼沒什麼特別, 都是一般常見個D.

南丫島真是情侶渡假勝地, 好多都是一對對的, 唔知點解呢 ? 環境靚D ? 渡假屋好D ? 但睇相, D渡假屋真是不錯, 有時間可以同一班朋友租屋住返一, 二晚.



2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天


3D 分類: 未分類

同朋友買了飛去睇3D 地心探險, 原本沒什麼興趣去睇的, 但因為有3D版, 而且睇過預告片, 覺得應該幾刺激, 尤其是D古生物模出來個該. 不過這輯片幾貴, 要 $100.

去到戲院, 職員俾了一副3D眼鏡, 都幾重架, 帶落覺得鼻樑唔舒服, 但唔帶唔得. 睇完覺得時間比較短, 同有D片斷好似未出現, 唔知是否CUT 左D. 可能我對它期望太高了, 場面唔夠刺激, 我想睇時, 好似置身他們處境咁! 咁就好睇 LU!