德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 1
累積人氣: 5902
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


電燈膽 分類: 未分類

今日約了姚姚, mini 去ocean park 玩, 因為mini公司包場, 只需$60就可以玩了, 加上包一餐, 好抵! 不過今日我都有d後悔, 因為個個都是一對對, 而且7月時我也去過, 今年去得密左. 不過都認承左去, 無理由放飛機架嘛 !

去到join埋mini, 第一次見她男友, 唔錯幾好呀, 只是靜左少少, 可能唔熟, 所以唔多出聲. 其實他們都好好, 沒有只顧自己, 時時都睇下我, 同我傾計, 但我心始終覺得不太好, 覺得自己是電燈膽, 阻住他們拍拖, 所以有d尷尬. 如果有多一張飛就好啦, 咁就可以全部一對對, 玩得放便d. 下次如果是這樣我唔去lu. 始終電燈膽是個不好的東西 !

當然我玩過機動遊戲, 因為年紀大, 受唔到這刺激. 細過時我也唔多受到機動遊戲的急速, 尤其是離心力, 所以玩時, 我不是太享受. 到現在更有d驚, 擔心無端端玩玩就byebye. 所以睇他們玩, 有d羨慕, 其實我也想加入去玩的~ 



2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


食魔鬼魚 開心 分類: 未分類

今晚同姚姚, 小豐, 雪人去黃金海岸食魔鬼魚, 我是第一次食的, 估唔到魔鬼魚幾好味, 而且牠d骨也可以食埋, 真唔錯, 岩我d懶人, he...he...其實我也想食長腳蟹, 但要 $280, 好貴呀~ 如果我手鬆動, 我一定會食的.

當晚, 雪人, 小豐都叫我主動d識返個男仔, 我真估唔到雪人會擔心我會做老姑婆的, 連小豐也是, (無見小豐一排, 他變左啦, 變得主動大膽左, 會努力為自己幸福著想) 而且雪人原來一直都叫我出去同他去玩, 是想介紹他朋友我識, 睇我會否遇到人生另一伴, 他真是用心良苦, 我完全唔知他的用意, sorry ! 不過飲酒地方我有d不喜歡, (我唔開心也不會借酒燒愁的) 去這些地方是件幾辛苦的事, 首先要吸混濁的空氣, 令我有鼻敏感的人更不舒適, 另外聲音好大, 令我覺得有d暈, 加上d酒更暈, 更想嘔. 去一日要休息幾日先復原, 間唔中去一次還可以的.

好笑是雪人, 小豐認為我身邊有咁多男性朋友, 無理由無一個岩自己. 無錯, 我身邊是有男性, 但好多都是細過我幾年, 有d性格思想唔岩, 有d是由細玩到大, 已經當了他們是姊妹, 好難有feeling. 所以無一個岩. 其實我都感謝他們為我擔心過, 但姻緣好難求, 無得免強, 莫非為了有另一伴就要求其找一個 ? sorry, 我唔得law. 所以我有時都放棄唔求lu, 無另一伴也可以活得開心, 完全是睇自己如何想, 如何過ger. 最重要是開心! 而且我也覺得自己可能不適合做人女朋友.

另外, 為了班兄弟, 我也要盡力約我所識的女性朋友俾他們識, 希望可以做成媒人啦~



2008 年 11 月 9 日  星期日   清涼


整蛋糕 愉快 分類: 未分類

之前答應左雪人東教他整蛋糕, 所以今日下午call了他上來教他. 基本上睇食譜就可以整到, 只是需要工具. 我們整了個半鐘就完成了, 放入雪櫃再等2-3小時就大巧告成. 不過這個只是試驗品, 如果ok的就跟住整多個送給他想送的女仔...嘻嘻....睇來雪人東是有心追人家才下心思落去. 為了幫他, 我也盡力幫助, 希望個女仔喜歡啦.



2008 年 11 月 8 日  星期六   清涼


放紙鳶 愉快 分類: 未分類

之前emily送了一隻海鷗紙鳶俾我, 一直未有時間放, 今日就同may姐, Emily, 阿妹 四人去了黃金海岸的停機坪放紙鳶. 我們用了半小時研究如何砌紙鳶, 其實只是砌3條膠長條, 不過因無說明書, 我們左度右度, 終於搞拈了. 今日超大風, 吹到我們好似瘋婆咁, 但我們仍樂在其中, 大家合力一齊放, 只是風就太, 唔敢放高, 所以只是低處放. 我們放紙鳶時, 一個男用他的專業相機不斷影隻紙鳶, 睇來這紙鳶真是幾有吸引力. 全個場都是我們幾個的大笑聲, 大叫聲. 玩完就去上海婆婆食飯, 當然仲有阿靚, 少靜一齊食飯啦. (其實我今年生日週食左3次上海食物, 公司同事星期五下午請我去小城知味食午飯, 好好味~, 晚上阿秋同我去了上海婆婆食飯, 今晚又是上海婆婆, 但我未厭, 因為全部都是不一樣的東西) 食完我們仍不想走人, 因為有好多話題傾, 我們轉去仙跡岩再傾過, 直到11:30.

 



2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


慶祝生日 滿足 分類: 未分類

一班好朋友幫我提前慶祝生日, 好開心, 尤其是可以同靜雅一齊慶祝 ! 我們是同年同月同日出生的, 但樣子性格完全不同, 雖然是這樣, 我們仍维持友誼十幾年了!真是值得慶祝 ! 呢幾年, 我們生日都沒有一齊慶祝過, 只是各自send msg 俾對方, 因為各有各忙. 今年真好, 可以一齊, 我希望年年生日都可以一齊啦! 想想下…我們四朵金花由學校中一識到現在, 仍舊感情好好, 真是要搞返個party慶祝下, 加上阿映, 更要慶祝 !