| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
心太軟  |
分類: 未分類 |
因為有個朋友喜歡食心太軟, 而又就快到她的生日, 所以今日試下整個心太軟, 到她生日時就可以整給她食了. 今次整都幾好味, 只是流出朱古力唔夠硬, liquid左, 但就好軟, 好好味.嘻嘻...自己讚自己tim.

|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
無聊人  |
分類: 未分類 |
公司有個head是無聊人, 真是討厭! 大事, 重要事情唔理, 竟理小事. 事緣是這樣的. 我們公司有2個同事覺得用微波爐叮飯唔健康, 她們就買了2部迷你電器: 1是迷你電飯煲, 另外是電鍋. 其實她們有通知head, 當時他是沒有講什麼, 既然沒有反對就用上面的電器烝飯啦!
用了個幾月, 他突然同她們說, 大樓規定唔可以煮食的, 麻煩你們收起! 當然語氣用字是不好啦, 她們聽完就反駁, 唔可以煮食是不能用火, 不是用電. 我們2個是用電, 加上原理同微波爐一樣, 為什麼不能 ? 他說不是我講, 是大樓管理處規定, 唔信, 你可以打電話問, 而且你們這樣用容易導致公司火災! 我們聽完真是 "o" 咀, 他說的都不是道理, 仲好笑是他說明白微波爐唔健康, 建議她們出街食. 又說如果今次微波爐壞了, 公司唔會買 (公司有2部, 其中一部壞了), 聽完真是激死人. 我們全部同事都是帶飯食的, 莫非所有人都要出去食, 如果公司包ger, 大家唔care, 不過要自己俾$, no way! 他自己人工高, 當然日日出街食可以啦, 聽同事講他唔貴唔食tim, 真不知人家是打工仔一名, 人工一般, 如何負擔得起!
個2個同事因為這事情, 下午食完飯商討如果爭取, 她們說有道理, 她們再聽, 無就要努力爭取! 點知給阿head見到她們聚埋一齊, 即走過來睇一睇, (他是個奇怪之人, 之前同自己個team人說不要同我這邊d人咁close wow, 如果見到我們一齊, 他會唔開心, 仲會出聲tim, 我都係第一次見他這樣的人) 她們見到當然分開回自己位啦, 之後阿head即衝入我們office, 大聲同我同事說, 我想睇個電飯煲, 睇完就好快咁講, 一d 都唔俾我同事出聲, 之後即回自己office. 我都係第一次見他咁火, 唔氣又唔好, 難怪個邊d同事經常哭啦! (好彩我不是他個邊做野). 之前他叫她們打電話問管理處, confirm後才作決定, 現在唔等就反對! 之後他仲出email tim, forward 俾上面高層, 而她們也回應, 等高層回香港office (他在我office個邊) 決定可否用. 等到今日, 她們都沒有機會同高層說, 今日個女同事同另一位一齊走過來, 個head即也探頭過來, 想睇下個高層是否在, 擔心她們講他的事情.
為什麼要搞到咁呢? 又不是什麼大事, 只不過食飯ger, 聽同事說阿head之前不是這樣, 同同事玩埋一齊, 癲到可以係office打波, 自從他升了職就這樣了. 權力搞到自己變成衰人, 討人厭之人, 是好是壞呢 ?! |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
中秋BBQ  |
分類: 未分類 |
中秋例行去BBQ, 一班朋友一齊去小欖BBQ場BBQ. 個度好大, 近海灘. 我們8:00入去, 已經多人了, 價錢在假期時也是$88. 不過食物選擇就沒有雞腎, 蕃薯要俾錢, 但雞翼就好好味. 原本以為在海灘隔離, 食完野可以落去玩. 但去到又唔似, 不過我們肚餓, SO唔理咁多, 食飽再想. 燒了不久, 他們個個就停手了, 只餘下我同仙地細佬2個燒. 阿CLOWN仲抵死同其他人說: 唔好少看她, 她好食得架! 講真唔駛他講, 其他人都知架啦!
他們食飽, 有D就去夾公仔, 夾到一個好有新年FEEL GER 牛公仔. 有D就煲電話, 有D就傾計. 咁就搞到11:30了. 我就搭車返屋企, 他們出返省去也!
|
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
國慶花火 09  |
分類: 未分類 |
今晚同朋友去尖東see煙花, 今年是中國60週年, 意義大, 加上可能有special 煙花, so朋友想去映. 他一早2:00就去到尖東霸位. 當然我就沒有咁早去, 我做運動之後, 食埋野, 就去找他, 買野食打救他, 哈哈... 因為他連早餐也沒有食就去霸位, 無計, 為了映靚相, 就要這樣!
朋友帶多一部相機給我玩下, 嘻嘻....好開心! 好過用DC仔, 尤其是我個部, 映夜景唔可以LAW. 現場SEE同電視好唔同, 耳邊聽到嘩嘩聲, 呯呯聲, 當爆開時, 好震撼, 好開心! 難怪D人明知迫也要去SEE 啦. 我們走時也快, 唔太多人, 比我想像中好好多.

|
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
Disneyland 哈佬喂09  |
分類: 未分類 |
今年我們再次去Disneyland 哈佬喂, 以為今年會同上年唔同, 點知都是以阿jack做主角, 雖然我喜歡阿jack, 但也唔晒年年都係他架! 今年有少少唔同, 多2間鬼屋同多一些景點給人影相, 巡遊也有少少不同. 不過我想打後幾年也唔駛再去了.
今年其實鬼屋是好過上年的, 造成好, 保護色好, 而且我們是頭一批人入去, 加上人少, 應該會驚d. 入去時, 有d位以為會出現鬼, 或有d公仔是真人裝扮, 點知是無, 我們就是一邊驚一邊行過去. 有d位如下面, 上面突然伸出魔手或人出來, 嚇人一驚! 我就捉住軒軒一齊行 (估唔到軒軒手臂咁粗壯, 做gym是有用.) , 但軒軒會行慢d, 尤其是轉角位, 他會行過去裝, 搞到我都唔知驚定唔驚 =.=. 有一間有我最怕的骷髏骨, 仲要幾隻出來, 好恐怖, 搞到我左手捉住軒軒, 右手捉住輝仔, 2邊擋住, 要骷髏骨不能接近我!
除了玩鬼屋, 我們也玩了史廸仔, space mountain (起初以為入面也是鬼鬼怪怪, 原來都是同之前一樣, 而且好似唔夠之前咁激tim.) 4D, 最可惜唔可以睇米奇音樂會啦 (晚上是無). 玩到11:30離開, 之後我們就去旺角食飯, 1點去搭小巴, 好多人排隊, 要1:30可以上車搭回家. 好彩明天唔晒返工!
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 48 | »
|