德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 0
累積人氣: 5863
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


唔可愛 分類: 未分類

睇完這篇文章,我好驚,好失望,因為根據這文章,我是個不可愛的人.講真單身男女儘管唔講出口,或唔要另一半,單身幾好,但他們是很想很想擁有合適的伴侶,包括我自己,但經常失望,找個岩的人,真是好難的.而且仲要大家都喜歡大家tim!你問我驚唔驚做老姑婆,坦白講是驚的,即使現在有了也可能享受不到幾年2人世界,就要plan下生bb,萬一到了30幾先有另一半,睇來會行得好快,可能missing一些拍拖的快樂溫馨時間,又要做高年產婦,也可能生唔到.仲死就是結婚未必是2人的事,男方家長親戚也會影響你們感情,即使男唔介意,家人俾壓力也會改變他的思想.所以有又驚,無又驚,好煩惱!!!!

好,講返這篇文章,它說不是十全十美的人才找到伴侶,好多時大家也見過一靚一醜的情侶,而且相處融合快樂,反而條件不錯的男女找不到另一半.點解呢?就是他們不可愛,所以沒人愛.可愛是一種個性,見面時吸引人,分開後讓人記住且回味.所謂個性,就是有一點與眾不同且是真實自我表露.一聽真是晴天霹靂,照咁說,我一世也找不到啦!我沒有什麼個性,是無主見之人,最多是表現是自然的.難怪我吸引唔到人,現在仍是單身.講真,很久之前我也知我是個沒有吸引力的人,普普通通,又無個性,做朋友可以,做情人就....但難道真實個性是這樣,就一定找不到嗎?!如果係咁,不如放棄,將精力時間放在自己未來,事業上仲好過.都咁多年,有時真想放棄,唔想這些,一心一意計劃將來年老時的生活.現在記得有年去黃大仙求簽,個相士說:”唔好再咁簡擇,否則都唔知要等到幾時了!”我不是簡擇呀,我只想找個岩自己,錫自己ger人,此終是一生伴侶,有少少要求都得瓜!有朋友說你緣份未到,到了擋也擋不住.可能係啦,但無人知!又或是我不懂與人相處,不懂表達,尤其是對異性.



2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


工作檢討 分類: 未分類

就快在這間公司工作一年了,工作不過不失,只是間唔中會出錯,做野唔多專心咁.現在工作開始多了,更沒有時間做私人野,而且要更專心,因為多左特別事件出現.雖然有d做錯,但都好ger,當是一個學習機會,下次再遇到也知道點做.現在做野要更小心,更要用腦,唔想人到30仲係好似初出來工作.可能要開始進修下, upgrace自己的時間了.



2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


玩失蹤 無奈 分類: 未分類

今個月手機就開始" 胂胂" 地, 朋友打電話來時就會自己熄機, 我打電話出去就免強可以, 明明是有電的, 但唔知點解會咁. 一熄機, 我會重開, 但行到一半就又熄了. 都唔知是舊電池問題定手機有毛病?

今日我約了朋友食飯, 已經特登叉滿電了, 只講了一二個電話咋, 我朋友打來時唔方便接聽就說一會兒打電話俾她, 點知我想打電話俾她時, 個死人機就死了. 我個心開始咒它 : 死人機, 搞錯, 死也等我講我係邊先死啦! 現在點算好呢! 真想打爛它! 

之前同她提過想食泰國菜, 希望她會係泰國餐廳找我啦, 我就係餐廳門口等了15分鐘仍未見人, 心急死人了, 點好? 隔離是豐澤, 好唔好問下d職員借電話打返屋企, 叫阿妹幫手打電話俾我個fd呢 ? (我唔記得她電話號碼=.=) 定借叉電器叉叉電呢 ? 心是這樣想但無面走入去問, 真是好"魚" 的. 後面有間百佳, 可能入面會有電話借來打的, (因幾年前, 我見過入面是有個固網電話的) 我行了入去, 問職員有無電話, 我真唔好彩, 她說: oh, 停左好來lu wow. 咁就死啦!! 唯有去7-11 或電話停叉電或打電話, 我走去下一層, 行去水版問顧客服務員, 問完就想走多下一層時, 我個fd見到我, 即捉住我大叫: 你去了邊呀, 擔心死人咩 !  call你幾次又唔通, 之前收到你call, 接通了又無人出聲, 之後仲cut埋tim, 找你找得真苦, 之前你說你係洗手間, 出來打電話我, 等來等去等唔到, 擔心你出了事, 即打電話你阿妹, 你阿妹說是通的, 咁我覺得奇, 莫非是我手機有問題 ? 點知你阿妹說只是通了, 但也一樣沒人聽, 我聽完超無奈呀!好彩現在見到你, 老人家人血少, 唔好再咁玩我啦!你快快買一部電話, 我唔想再來一次!”

這樣是我們見面前的小插曲了, 最後沒有去食泰國菜, 得2個人食得唔多, 價錢又貴, 最後我們去了食小窩米線.

其實好多朋友已經叫我快換架啦, 他們說你玩自閉都唔駛咁, 找你好苦的!再這樣, 你真是無朋友架.大家放心, 月底我會出電話架啦!sorry!現在大家再忍多一忍先呀.



2009 年 6 月 7 日  星期日   晴天


蒲台島 愉快 分類: 未分類

今日一早7:00起身梳洗(仲早過返工) , 7:30搭車出發去中環, join埋朋友之後再搭車去赤柱 (路途遙遠) , 我們在卜國公園搭10:00船, 但我們9:30到了赤柱, 當然去食個早餐先啦, 費時去到蒲台島, 什麼也無得食, 咁就死啦! 去搵食前先一定要去洗手間, 但我又犯了縮減詞語毛病, 我同他們說: “ 去厠所 , 搵野食!” 他們一聽即大笑說: “ 好! 你自己去啦~, 我們自己搞掂~” 最慘就是剛好一個阿伯經過, 他也笑我, 真是一早就有大笑話笑了. (他們每次經過厠所都會想起我這句話, 又會笑我一餐) 我們係M記充完電後, 急急腳去碼頭搭船, 點知又見到個個阿伯同他的朋友下棋, 他大大聲問我們去完厠所未, 食飽快上船, 搭唔到就要等到11:30架啦! 當然他們又係度笑我.

 約10:30到了蒲台島, 天氣一般, 天洃洃, 幾大霧, 所以睇唔清楚d景, 但水就好清, 睇得好清楚, 一見到水咁清即想除鞋跳落去玩, 消除悶熱. 蒲台島主要是睇石同行山, 我們緣路行, 愈行就愈曬, 都唔明點解今日早上仲有少少雨, 現在就似曬咸魚咁, 曬到我們死死下, 咁岩今日又無咩風, 熱死我們了, 有傘也作用不大, 尤其是軒軒, 他最辛苦, 流汗最多, 即使我們係涼亭休息一個鐘, 他的頭仍會流汗. 其實D山路唔難行, 階級一般, 而且我們一休息就會好久, 但仍行得辛苦, 我們雙小腿一唔行就不停咁震. 我同軒軒都KEEP住有做運動, 也覺得雙腿累, 更可況是EMILY, 睇來她會痛幾日了. 唔單止咁, 我們個個都曬到紅左, 我手腳無紅, 但塊面, 頸就紅左, 我比他們2個多搽防曬, 都無用, 睇來這裡的紫外光好勁!
 
行完山即去士多洗面洗手, 食碗冰凍綠豆海帶糖水, 食完真是舒服好多了, 真爽! 解完熱後, 同老闆他們傾計, 仲影左小花 (狗女) 幾張相, 他們講小花一見郊遊人士帶D狗仔來, 牠就會好興奮, 發起春來, 好好笑! 現在仲衰, 無端端帶左肚TIM, 都唔知係邊度, 係邊種狗搞埋一齊. 一定是外來狗, 因為這裡全是大狗, 唔岩小花. 雖然小花有了7個月, 但行種仍敏捷, 跳上跳落, 一點難度都沒有!
 
蒲台島出名是海帶, 紫菜, 相思茶. 茶就無飲過, 擔心肚痛. 原本我們想去海鮮酒家食飯, 但見他們忙於招待遊船河的外國人, 而且價錢都貴, 所以無去, 反而去了士多食普通魚旦粉, 當然我一定要食碗紫菜麵 ! 講真味道一般, 只為填肚. 我覺得大澳D紫菜麵好食D, 是爽的, 可能今次煮得久, 所以霖左. 走時我買了支酸梅湯, 好味呀! 岩晒咁熱天氣飲. 約4:30我們搭船回赤柱.
 
 
 
 


2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


工作忙呀! 愉快 分類: 未分類

你們睇到個標題, 一定會話 : e..德德你都會工作忙架咩 !? 好難得wow ! 忙什麼呀 ? 是否全是你掛住做自己野, 所以忙 ?

我可以答我真是忙於工作, 當然可能沒有你們咁忙, 但對於我來說, 是忙架啦~ 忙到我無聽電台, 無做自己野, 去洗手間都少左tim. 忙都好ger, 代表公司不錯, 我不會被人炒呀嘛! 近2星期d單多左, 開始同上年差不多了, 只是現在煩些, 因為美國個邊有條規條, 要求產品是無害, 沒有用他們禁止用的原料, 又要提供檢查報告, 所以工作多左.