| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 唔可愛 |
分類: 未分類 |
睇完這篇文章,我好驚,好失望,因為根據這文章,我是個不可愛的人.講真單身男女儘管唔講出口,或唔要另一半,單身幾好,但他們是很想很想擁有合適的伴侶,包括我自己,但經常失望,找個岩的人,真是好難的.而且仲要大家都喜歡大家tim!你問我驚唔驚做老姑婆,坦白講是驚的,即使現在有了也可能享受不到幾年2人世界,就要plan下生bb,萬一到了30幾先有另一半,睇來會行得好快,可能missing一些拍拖的快樂溫馨時間,又要做高年產婦,也可能生唔到.仲死就是結婚未必是2人的事,男方家長親戚也會影響你們感情,即使男唔介意,家人俾壓力也會改變他的思想.所以有又驚,無又驚,好煩惱!!!!
好,講返這篇文章,它說不是十全十美的人才找到伴侶,好多時大家也見過一靚一醜的情侶,而且相處融合快樂,反而條件不錯的男女找不到另一半.點解呢?就是他們不可愛,所以沒人愛.可愛是一種個性,見面時吸引人,分開後讓人記住且回味.所謂個性,就是有一點與眾不同且是真實自我表露.一聽真是晴天霹靂,照咁說,我一世也找不到啦!我沒有什麼個性,是無主見之人,最多是表現是自然的.難怪我吸引唔到人,現在仍是單身.講真,很久之前我也知我是個沒有吸引力的人,普普通通,又無個性,做朋友可以,做情人就....但難道真實個性是這樣,就一定找不到嗎?!如果係咁,不如放棄,將精力時間放在自己未來,事業上仲好過.都咁多年,有時真想放棄,唔想這些,一心一意計劃將來年老時的生活.現在記得有年去黃大仙求簽,個相士說:”唔好再咁簡擇,否則都唔知要等到幾時了!”我不是簡擇呀,我只想找個岩自己,錫自己ger人,此終是一生伴侶,有少少要求都得瓜!有朋友說你緣份未到,到了擋也擋不住.可能係啦,但無人知!又或是我不懂與人相處,不懂表達,尤其是對異性.
|
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
| 工作檢討 |
分類: 未分類 |
就快在這間公司工作一年了,工作不過不失,只是間唔中會出錯,做野唔多專心咁.現在工作開始多了,更沒有時間做私人野,而且要更專心,因為多左特別事件出現.雖然有d做錯,但都好ger,當是一個學習機會,下次再遇到也知道點做.現在做野要更小心,更要用腦,唔想人到30仲係好似初出來工作.可能要開始進修下, upgrace自己的時間了. |
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
玩失蹤  |
分類: 未分類 |
今個月手機就開始" 胂胂" 地, 朋友打電話來時就會自己熄機, 我打電話出去就免強可以, 明明是有電的, 但唔知點解會咁. 一熄機, 我會重開, 但行到一半就又熄了. 都唔知是舊電池問題定手機有毛病?
今日我約了朋友食飯, 已經特登叉滿電了, 只講了一二個電話咋, 我朋友打來時唔方便接聽就說一會兒打電話俾她, 點知我想打電話俾她時, 個死人機就死了. 我個心開始咒它 : 死人機, 搞錯, 死也等我講我係邊先死啦! 現在點算好呢! 真想打爛它!
之前同她提過想食泰國菜, 希望她會係泰國餐廳找我啦, 我就係餐廳門口等了15分鐘仍未見人, 心急死人了, 點好? 隔離是豐澤, 好唔好問下d職員借電話打返屋企, 叫阿妹幫手打電話俾我個fd呢 ? (我唔記得她電話號碼=.=) 定借叉電器叉叉電呢 ? 心是這樣想但無面走入去問, 真是好"魚" 的. 後面有間百佳, 可能入面會有電話借來打的, (因幾年前, 我見過入面是有個固網電話的) 我行了入去, 問職員有無電話, 我真唔好彩, 她說: oh, 停左好來lu wow. 咁就死啦!! 唯有去7-11 或電話停叉電或打電話, 我走去下一層, 行去水版問顧客服務員, 問完就想走多下一層時, 我個fd見到我, 即捉住我大叫: 你去了邊呀, 擔心死人咩 ! call你幾次又唔通, 之前收到你call, 接通了又無人出聲, 之後仲cut埋tim, 找你找得真苦, 之前你說你係洗手間, 出來打電話我, 等來等去等唔到, 擔心你出了事, 即打電話你阿妹, 你阿妹說是通的, 咁我覺得奇, 莫非是我手機有問題 ? 點知你阿妹說只是通了, 但也一樣沒人聽, 我聽完超無奈呀!好彩現在見到你, 老人家人血少, 唔好再咁玩我啦!你快快買一部電話, 我唔想再來一次!”
這樣是我們見面前的小插曲了, 最後沒有去食泰國菜, 得2個人食得唔多, 價錢又貴, 最後我們去了食小窩米線.
其實好多朋友已經叫我快換架啦, 他們說你玩自閉都唔駛咁, 找你好苦的!再這樣, 你真是無朋友架.大家放心, 月底我會出電話架啦!sorry!現在大家再忍多一忍先呀. |
2009 年 6 月 7 日 星期日  |
蒲台島  |
分類: 未分類 |
今日一早7:00起身梳洗(仲早過返工) , 7:30搭車出發去中環, join埋朋友之後再搭車去赤柱 (路途遙遠) , 我們在卜國公園搭10:00船, 但我們9:30到了赤柱, 當然去食個早餐先啦, 費時去到蒲台島, 什麼也無得食, 咁就死啦! 去搵食前先一定要去洗手間, 但我又犯了縮減詞語毛病, 我同他們說: “ 去厠所 , 搵野食!” 他們一聽即大笑說: “ 好! 你自己去啦~, 我們自己搞掂~” 最慘就是剛好一個阿伯經過, 他也笑我, 真是一早就有大笑話笑了. (他們每次經過厠所都會想起我這句話, 又會笑我一餐) 我們係M記充完電後, 急急腳去碼頭搭船, 點知又見到個個阿伯同他的朋友下棋, 他大大聲問我們去完厠所未, 食飽快上船, 搭唔到就要等到11:30架啦! 當然他們又係度笑我.
約10:30到了蒲台島, 天氣一般, 天洃洃, 幾大霧, 所以睇唔清楚d景, 但水就好清, 睇得好清楚, 一見到水咁清即想除鞋跳落去玩, 消除悶熱. 蒲台島主要是睇石同行山, 我們緣路行, 愈行就愈曬, 都唔明點解今日早上仲有少少雨, 現在就似曬咸魚咁, 曬到我們死死下, 咁岩今日又無咩風, 熱死我們了, 有傘也作用不大, 尤其是軒軒, 他最辛苦, 流汗最多, 即使我們係涼亭休息一個鐘, 他的頭仍會流汗. 其實D山路唔難行, 階級一般, 而且我們一休息就會好久, 但仍行得辛苦, 我們雙小腿一唔行就不停咁震. 我同軒軒都KEEP住有做運動, 也覺得雙腿累, 更可況是EMILY, 睇來她會痛幾日了. 唔單止咁, 我們個個都曬到紅左, 我手腳無紅, 但塊面, 頸就紅左, 我比他們2個多搽防曬, 都無用, 睇來這裡的紫外光好勁!
行完山即去士多洗面洗手, 食碗冰凍綠豆海帶糖水, 食完真是舒服好多了, 真爽! 解完熱後, 同老闆他們傾計, 仲影左小花 (狗女) 幾張相, 他們講小花一見郊遊人士帶D狗仔來, 牠就會好興奮, 發起春來, 好好笑! 現在仲衰, 無端端帶左肚TIM, 都唔知係邊度, 係邊種狗搞埋一齊. 一定是外來狗, 因為這裡全是大狗, 唔岩小花. 雖然小花有了7個月, 但行種仍敏捷, 跳上跳落, 一點難度都沒有!
蒲台島出名是海帶, 紫菜, 相思茶. 茶就無飲過, 擔心肚痛. 原本我們想去海鮮酒家食飯, 但見他們忙於招待遊船河的外國人, 而且價錢都貴, 所以無去, 反而去了士多食普通魚旦粉, 當然我一定要食碗紫菜麵 ! 講真味道一般, 只為填肚. 我覺得大澳D紫菜麵好食D, 是爽的, 可能今次煮得久, 所以霖左. 走時我買了支酸梅湯, 好味呀! 岩晒咁熱天氣飲. 約4:30我們搭船回赤柱.
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
工作忙呀!  |
分類: 未分類 |
你們睇到個標題, 一定會話 : e..德德你都會工作忙架咩 !? 好難得wow ! 忙什麼呀 ? 是否全是你掛住做自己野, 所以忙 ?
我可以答我真是忙於工作, 當然可能沒有你們咁忙, 但對於我來說, 是忙架啦~ 忙到我無聽電台, 無做自己野, 去洗手間都少左tim. 忙都好ger, 代表公司不錯, 我不會被人炒呀嘛! 近2星期d單多左, 開始同上年差不多了, 只是現在煩些, 因為美國個邊有條規條, 要求產品是無害, 沒有用他們禁止用的原料, 又要提供檢查報告, 所以工作多左.
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 48 | »
|