| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 28 日 星期六  |
電髮  |
分類: 未分類 |
我一直KEEP住直頭髮, 開始覺得悶, 想變變, 而且頭頂D頭髮也變晒形, 唔直LU (我天生有D曲) , 其實我唔想再整負理子直髮的, 因為整了7年, 擔心再下去, 會脫光D頭髮(甩頭髮多了), 變成要去加入增髮人士, 不過又忍受唔到上下鴛鴦, 好難睇的! 既然要整, 不如轉形啦, 一來無咁悶, 二來曲髮無咁傷, 所以我同阿妹2個BOOK了朋友介紹的尖沙咀SALON去整頭髮. 為了整得快D, 我先去整, 我由一點開始坐到5:30, 阿妹2:30開始整到7:00, 我足足坐了6個鐘 (只是剪, 電咋, 都未計染, 焗油, 當然我唔做後2 PART 啦, 否則…你們知啦…好辛苦的) 雖然是坐得辛苦, 價錢貴D, 但我們都滿意個頭髮, 開開心心去食晚飯, 順手去SHOPPING !
|
2009 年 3 月 27 日 星期五  |
母校同學  |
分類: 未分類 |
今日如常上班工作, 當我洗手時, 其他公司的女性也在化妝, 突然有一位問我是否讀祟真 , 我好奇的說是呀! E..莫非你又係 !? (心想不是瓜?! 大家見了這麼久才知道原來大家同一個母校 ! 而且我好似未見過她) 她說是, 我讀到中五就走左, 我覺得你好面善, 所以問下LAW. 我又問她是不是同級, 她說是, 讀A班的, (OH NO! 對她真是一點印象都無, 反而她仲認到我, 可想而知我這麼多年, 是沒有什麼點變, 咁易俾人認到. 睇來我唔可以作奸犯科, 否則一定死更! ) 她離開母校後都無回過去, 一年一次聚會都無去到, 最多是從D朋友口中得知學校一些事情.
真估唔到會撞到母校同學, 雖然大家唔熟, 不過好開心, 覺得香港真是小 (其實真是小的) 這樣也撞到, 而且是隔離公司TIM. 我D同事都說我們有緣, 為沉悶的今日有些驚喜. HA…HA… |
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
開了心窗  |
分類: 未分類 |
昨日下午食飯時間, 隔離部門同事找FEI FEI, 要她幫手處理私人事. 點知講講下, FEI FEI問這位同事有無女仔介紹給她的朋友, 因為這位同事親屬多又識好多人, 所以問她. 我當然厚面皮順手問下有無男仔介紹埋啦, 她有D意外, 因為她估我應該有男朋友, 仲叫我早D講, 她有D親屬介紹, 但現在沒有了, 不過現在也會幫我留意下. 我就同她講, 這些如何講呀! 一我同她唔熟, 二是無端端問她, 好尷尬 ! 我們3個女人一開了心窗就不斷講, 講, 她又提意我去D行山團這些活動去擴濶圈子, 又說重要是要踏出第一步, 不要怕, 因為你唔行出第一步, 就真是一點機會都沒有, 沒有人知道未來是如何的, 所以努力呀 ! 也是, 如果我不說要她介紹男仔, 她也不會知道, 我們關係又不會親左, 了解左對方!
之後隔離部門另一同事CALL 我, 問我有無興趣去單身聚會. 初時我覺得驚訝, 因為她無啦啦問我這些問題. 原來她同我一樣, 未有男友, D朋友介紹個D又唔岩, 自己身邊朋友都巳經有啦, 所以她好想找到一個對自己好的另一半. 她之前想JOIN單身聚會, 但因無人陪, 所以沒有JOIN. 今日才知道我未有, 所以想問我有無興趣, 有的話一齊JOIN. 我說都可以JOIN下這些活動, 她好開心, 好興奮, 她說終於找到朋友陪她去啦. 原來我現在先知道她也喜歡郊遊, 是活潑之人, 說話也直接. 另外我們公司有幾個女仔仍未拍拖呢!
今日回到公司開EMAIL, 發現她SEND左D DATING資料我, 她真是好快, 好心急WOW, 一講即行動! 都好, 她找資料, 安排晒就最好, 唔駛煩! 現在我們睇下時間, 價錢, 地點, 無問題就去報名去也! |
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
蛋糕  |
分類: 未分類 |
因同事生日, 我特意昨日整意大利咖啡芝士蛋糕 (他喜歡咖啡), 希望他們喜歡啦. 生日個位同事知道我整了蛋糕, 他的樣子有D不好意思, 怕怕羞羞, 好搞笑的. 他們覺得個蛋糕幾靚, 味道唔錯, 咖啡味不太濃, 剛好適中, 而且也好滑. 我聽完當然開心啦, 這款CAKE是我第一次整, 我自己食也滿意, 如果多些NUTS, 多多一層海棉蛋糕就最好. 所以我下次會迎放大粒又多NUTS落蛋糕上, 這樣口感應該更好! 下星期我會整藍莓芝士CAKE (又有同事生日) 同天使CAKE (自己食) , 哈哈…..

|
2009 年 3 月 22 日 星期日  |
拉上補下, 沒什麼優惠  |
分類: 未分類 |
今日我, 阿映, 軒軒去元朗GREEN BOX唱K- LUNCH, 現在唱K, 什何時段都有7折, 如果包一餐, 時間又長, 真是好抵! 所以我們去唱K, 點知我們12:00開始唱, 2:30就CUT了, 只唱了2個半鐘 (最唔開心的是我剛點了D想唱的歌 !) 我覺得是平了, 但質量差左. 我寜願唱歌時間長, 人家選擇唱K都是想唱歌, 而且價錢又不是平好多WOW. 所以現在好多東西都減價吸引人去消費, 但我懷疑他們可能定原價高D, 再俾折頭你, 等你覺得買到平野. 又或者是品質, 質量差D等, 一點也不抵!
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 48 | »
|