德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 0
累積人氣: 5901
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


食炸生蠔 開心 分類: 未分類

因昨日在貝澳見到蠔, 所以決定今日下午專程去流浮山食蠔. 一去到, 覺得今日是什麼日子, 點解咁多人, 尤其是本地一日遊TIM. 我們唔理咁多, 第一站是去第一檔食一串串炸生蠔, 只需$10, 當然我們只叫了一串, 因為入面仲有2-3檔, 我們想每檔食一串, 睇下邊檔最好. 食完晒幾檔後, 覺得第2檔是最好食的, 尤其是大隻生蠔. 原本我們唔知有大隻炸生蠔食的, 我們食時全部都是細蠔, 回頭返第2檔時, 才見到大生蠔, 也是$10, 姚姚忍唔住叫了一串自己食, 阿秋同我見狀又要一串, 叫老板娘俾大隻過D, 老板娘好好人說好, 她叫我們等一陣因為要炸, 哈哈…仲好啦, 新鮮熱騰騰, 仲好味. 加加埋埋, 我們每人食了7-8隻炸蠔, 一碗豆腐花, 一隻茶果(新鮮熱騰騰, 好軟棉棉, 好味, 下次帶阿妹來食) 食得好飽, 好滿足, 因為我們都是想食蠔才來的, 一點失望都無. 當然沒有稻香的美國生蠔咁好食, 不過價錢平, 味道也好, 所以有時間可以再入來食, 再唔係, 可以買D大生蠔(同稻香的美國生蠔SIZE一樣肥大) 回家自己煮, 價錢都係約$70, 抵呀!



2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


貝澳 開心 分類: 未分類

今日我同朋友去了貝澳, 這是第2次去, 今次好滿足, 好relax. 天氣初是比較差d, 後來也好起來了. 我們先去了沙灘, 只得幾個人係度玩下, 好寧靜, 如果天氣晴朗, 這裡會更靚, 是個好地方給人relax下. D風吹來涼涼的好舒服, 我們慢慢的, 雨中散步行去露營地. Wow, 好多人係度扎營, 也對現在是個好露營時間, 不熱不凍. 這裡是個好露營地方, 地方清潔, 環境寧靜, 水清沙幼, 近沙灘, 望天又可以睇星星, 洗手間也清潔, 沒有異味. 又近士多, 每隔一段就有街燈, 所以都很安全! 有d人準備得好齊全, 當這樣是自己的廚房, 有D比較簡單. 見到他們咁開心, 我們決定下月要來這裡露營. 好開心, 講了幾年, 今年終於可以實現了.

之後我們竟撞到一個在M記食野時的一個有緣人, 他同女友在扎營, 我們幾個就睇住他如何扎根, 問東又問西, 其實不是好難, 如果男仔唔去, 我們幾個女仔也可以搞掂它. 最開心是我們LAW了他的電話, 他肯借營幕我們, 可以放6-8個人, 好大的. 他真是一個大好人, 初相識也肯借我們用, 我們人緣好好呢!

 之後我們入村睇睇, 原來地方好大, 好自然的地方, 我們發現了一個好好玩, 好多得意的東西的地方, 我們在這裡也玩了一個鐘有多. 下次我們帶齊工具就可以玩全日了. 玩完後我們決定明天去流浮山食炸生蠔YEAH~
 
我們6:30PM離開搭車去食飯, 原本想去街市買海鮮去姚姚家煮食, 但軒軒唔好食海鮮, 所以我們去了奧運食韓食家, 食得好飽, 原本唔駛咁飽, 但軒軒話整個下午無食過野, 好肚餓, 一定食得晒, 所以叫了2人餐加個石頭飯, 點知最早放棄是他, 他說要留肚食甜品WOW, 而且唔想食得太飽, 剩下我同姚姚2個努力地解決D食物, 不過我們仍是留了大半碗飯無食到, 要行了幾圈才可以去風月堂食甜品.
 


2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


朋友生日 開心 分類: 未分類

2月14日是情人節, 也是我好朋友的生日, 我們一班朋友同她提前慶祝. 我們去了稻香, 原本想食小菜, 但一入到去就聞到好香的打邊爐味, 最後決定食打邊爐. 其實今次真是一大班人, 有9個, 有d好久無見lu, 阿kin, 雪人啦, 阿秋等, 他們都瘦左, 可能工作辛苦. 原本傑傑都來, 但遲遲未放工, 他來到時, 我們也食飽, 所以叫他不要來了.

 稻香打邊燼真一個好選擇, 因為好多食物都好好味~yumme~, 我們叫了象拔x, 美國生蠔, 尤其是生蠔, 好大隻, 好creamy, 最重要是唔難咬, 真好好味~ 下次要再食過, 嘻嘻…… 最後甜品是叫了壽包當生日蛋糕, 一上來, 好大隻, 個個都圓碌碌, 面泛粉紅好可愛, 好想一口咬下去, 但沒有蛋黃, 味道差左d, 我覺得壽包一定要有蛋黃才好味的. 食完我們仍不炊走, 係度傾下計, 因為真是好難咁人齊坐係度食飯傾計, 大家出來做野, 又工作, 又讀書, 而且仲要同其他朋友聚會, 所以就到在一齊, 真好滿足了!
 



2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


新春一日遊 愉快 分類: 未分類

今日我, 阿秋同阿妹參加左屋苑舉辦的 <新春一日遊>, 早上9:00出發, 首先我們去南生圍的敬輝農場睇野 (其實沒有什麼東東睇, 睇得最多的是疏菜) 同食豆腐花, 仲可以買煨番薯同粟米食 (豆腐花好滑, d番薯比平時大條, 農場說所有全是有來機種植, 所以肥大d, 唔知係唔係真) , 但我們食了早餐, 沒有空位食煨番薯lu, 而且約11:00就食午餐. (如果一早知道, 就唔食早餐啦, 不過好彩只食麥片, 好快消化完ger)

 之後我們去打鼓嶺 <雲泉仙館> 食斎, d味道都不錯, 因為我們早去, 所以不太多人, 食完出去行下, 影下相. <雲泉仙館>是個好大的廟, 入面裝修都幾靚, 入面可以擺100位, 所以好多旅行社都來這裡食斎. <雲泉仙館>出面就有好多小檔, 主要是買茶葉, 花茶, 涼果, 疏菜, 花生糖, 米通, 海味. 好多人去睇同買野, 因為價錢是平, 尤其疏菜涼果tim. 有d疏菜好少見, 有d是一隻手指長的蘿白, 有d似心形紫紅色的大頭菜, 有d好似一碌蔗的菜, 是用來煲湯. 我們覺得幾新奇, 度度都去睇, 最後我們只買了桃花茶(通便), 石榴茶, 團友就一大包, 一大包疏菜, 小食, 涼果等.
 
之後我們去大埔林村許願樹許願. 難得我們第一次去, 當然會寫下願望拋吉上棵假許願樹, 我同阿秋一次就ok了, 阿妹手勢就差d, 拋了幾次才上到去, 我們見d人拋得幾好笑的, 有d太大力, 竟拋到對面好遠, 有d拋得太高竟直落返自己個度, 有d拋時因條線缠手拋唔出, 所以接近許願樹要小心, 可能會食吉的. 拋完就去睇增城運來的許願樹同古老許願樹拜拜她們, 後行下市場, 睇有什麼東西買.
 
最後一站是去沙田車公廟拜神求籤, 因之前聽過姚姚講, 不要轉風車, 所以我們沒有轉到, 只是去了求籤. 我當然求姻緣, 阿妹求家宅, 阿秋2樣都求. 原來求籤時只可以有一支落地, 如果有幾支落地, 要重新來過. 好彩阿秋講我知, 唔係我就用了第一次求時個支籤 (第一次跌了2支), 我重新來過, 求了上籤, 家宅也是.
 
整體來說, 行程不錯, 除了第一站. 導遊編排時間也好, 避免了大人群, 我們走時, 是人多的時間, 所以我們行得輕鬆d. $63包車, 包食, 包抽獎, 真抵!
 
 
 


2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


奇幻逆緣 愉快 分類: 未分類

今日同may姐他們去睇 <奇幻逆緣>, 估唔到屯門無加價, 通常片長會加少少, 用$35睇真抵~ 雖然這輯戲是講主角的一生, 沒有特技, 刺激場面, 但仍不知不覺睇到完場, 唔覺眼訓. 我對這輯戲感覺一般, 是好睇, 不覺悶, 但不致於說超好睇. 睇完我們去仙跡岩飲野傾計, 本想食個下午荼, 但阿妹唔想食粉麵包 (我們幾日都是食這些), 其他小食又沒什麼特別,  就是但叫了炸甜薯食, 味道一般, 好過無得食啦. 約5:30大家回家, 我同阿妹就去市場買材料下廚煮飯食, 這麼多日終於煮下飯食lu.