| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
食炸生蠔  |
分類: 未分類 |
因昨日在貝澳見到蠔, 所以決定今日下午專程去流浮山食蠔. 一去到, 覺得今日是什麼日子, 點解咁多人, 尤其是本地一日遊TIM. 我們唔理咁多, 第一站是去第一檔食一串串炸生蠔, 只需$10, 當然我們只叫了一串, 因為入面仲有2-3檔, 我們想每檔食一串, 睇下邊檔最好. 食完晒幾檔後, 覺得第2檔是最好食的, 尤其是大隻生蠔. 原本我們唔知有大隻炸生蠔食的, 我們食時全部都是細蠔, 回頭返第2檔時, 才見到大生蠔, 也是$10, 姚姚忍唔住叫了一串自己食, 阿秋同我見狀又要一串, 叫老板娘俾大隻過D, 老板娘好好人說好, 她叫我們等一陣因為要炸, 哈哈…仲好啦, 新鮮熱騰騰, 仲好味. 加加埋埋, 我們每人食了7-8隻炸蠔, 一碗豆腐花, 一隻茶果(新鮮熱騰騰, 好軟棉棉, 好味, 下次帶阿妹來食) 食得好飽, 好滿足, 因為我們都是想食蠔才來的, 一點失望都無. 當然沒有稻香的美國生蠔咁好食, 不過價錢平, 味道也好, 所以有時間可以再入來食, 再唔係, 可以買D大生蠔(同稻香的美國生蠔SIZE一樣肥大) 回家自己煮, 價錢都係約$70, 抵呀!

|
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
貝澳  |
分類: 未分類 |
今日我同朋友去了貝澳, 這是第2次去, 今次好滿足, 好relax. 天氣初是比較差d, 後來也好起來了. 我們先去了沙灘, 只得幾個人係度玩下, 好寧靜, 如果天氣晴朗, 這裡會更靚, 是個好地方給人relax下. D風吹來涼涼的好舒服, 我們慢慢的, 雨中散步行去露營地. Wow, 好多人係度扎營, 也對現在是個好露營時間, 不熱不凍. 這裡是個好露營地方, 地方清潔, 環境寧靜, 水清沙幼, 近沙灘, 望天又可以睇星星, 洗手間也清潔, 沒有異味. 又近士多, 每隔一段就有街燈, 所以都很安全! 有d人準備得好齊全, 當這樣是自己的廚房, 有D比較簡單. 見到他們咁開心, 我們決定下月要來這裡露營. 好開心, 講了幾年, 今年終於可以實現了.
之後我們竟撞到一個在M記食野時的一個有緣人, 他同女友在扎營, 我們幾個就睇住他如何扎根, 問東又問西, 其實不是好難, 如果男仔唔去, 我們幾個女仔也可以搞掂它. 最開心是我們LAW了他的電話, 他肯借營幕我們, 可以放6-8個人, 好大的. 他真是一個大好人, 初相識也肯借我們用, 我們人緣好好呢!
之後我們入村睇睇, 原來地方好大, 好自然的地方, 我們發現了一個好好玩, 好多得意的東西的地方, 我們在這裡也玩了一個鐘有多. 下次我們帶齊工具就可以玩全日了. 玩完後我們決定明天去流浮山食炸生蠔YEAH~
我們6:30PM離開搭車去食飯, 原本想去街市買海鮮去姚姚家煮食, 但軒軒唔好食海鮮, 所以我們去了奧運食韓食家, 食得好飽, 原本唔駛咁飽, 但軒軒話整個下午無食過野, 好肚餓, 一定食得晒, 所以叫了2人餐加個石頭飯, 點知最早放棄是他, 他說要留肚食甜品WOW, 而且唔想食得太飽, 剩下我同姚姚2個努力地解決D食物, 不過我們仍是留了大半碗飯無食到, 要行了幾圈才可以去風月堂食甜品.
|
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
朋友生日  |
分類: 未分類 |
2月14日是情人節, 也是我好朋友的生日, 我們一班朋友同她提前慶祝. 我們去了稻香, 原本想食小菜, 但一入到去就聞到好香的打邊爐味, 最後決定食打邊爐. 其實今次真是一大班人, 有9個, 有d好久無見lu, 阿kin, 雪人啦, 阿秋等, 他們都瘦左, 可能工作辛苦. 原本傑傑都來, 但遲遲未放工, 他來到時, 我們也食飽, 所以叫他不要來了.
稻香打邊燼真一個好選擇, 因為好多食物都好好味~yumme~, 我們叫了象拔x, 美國生蠔, 尤其是生蠔, 好大隻, 好creamy, 最重要是唔難咬, 真好好味~ 下次要再食過, 嘻嘻…… 最後甜品是叫了壽包當生日蛋糕, 一上來, 好大隻, 個個都圓碌碌, 面泛粉紅好可愛, 好想一口咬下去, 但沒有蛋黃, 味道差左d, 我覺得壽包一定要有蛋黃才好味的. 食完我們仍不炊走, 係度傾下計, 因為真是好難咁人齊坐係度食飯傾計, 大家出來做野, 又工作, 又讀書, 而且仲要同其他朋友聚會, 所以就到在一齊, 真好滿足了!
 |
2009 年 2 月 8 日 星期日  |
新春一日遊  |
分類: 未分類 |
今日我, 阿秋同阿妹參加左屋苑舉辦的 <新春一日遊>, 早上9:00出發, 首先我們去南生圍的敬輝農場睇野 (其實沒有什麼東東睇, 睇得最多的是疏菜) 同食豆腐花, 仲可以買煨番薯同粟米食 (豆腐花好滑, d番薯比平時大條, 農場說所有全是有來機種植, 所以肥大d, 唔知係唔係真) , 但我們食了早餐, 沒有空位食煨番薯lu, 而且約11:00就食午餐. (如果一早知道, 就唔食早餐啦, 不過好彩只食麥片, 好快消化完ger)
之後我們去打鼓嶺 <雲泉仙館> 食斎, d味道都不錯, 因為我們早去, 所以不太多人, 食完出去行下, 影下相. <雲泉仙館>是個好大的廟, 入面裝修都幾靚, 入面可以擺100位, 所以好多旅行社都來這裡食斎. <雲泉仙館>出面就有好多小檔, 主要是買茶葉, 花茶, 涼果, 疏菜, 花生糖, 米通, 海味. 好多人去睇同買野, 因為價錢是平, 尤其疏菜涼果tim. 有d疏菜好少見, 有d是一隻手指長的蘿白, 有d似心形紫紅色的大頭菜, 有d好似一碌蔗的菜, 是用來煲湯. 我們覺得幾新奇, 度度都去睇, 最後我們只買了桃花茶(通便), 石榴茶, 團友就一大包, 一大包疏菜, 小食, 涼果等.
之後我們去大埔林村許願樹許願. 難得我們第一次去, 當然會寫下願望拋吉上棵假許願樹, 我同阿秋一次就ok了, 阿妹手勢就差d, 拋了幾次才上到去, 我們見d人拋得幾好笑的, 有d太大力, 竟拋到對面好遠, 有d拋得太高竟直落返自己個度, 有d拋時因條線缠手拋唔出, 所以接近許願樹要小心, 可能會食吉的. 拋完就去睇增城運來的許願樹同古老許願樹拜拜她們, 後行下市場, 睇有什麼東西買.
最後一站是去沙田車公廟拜神求籤, 因之前聽過姚姚講, 不要轉風車, 所以我們沒有轉到, 只是去了求籤. 我當然求姻緣, 阿妹求家宅, 阿秋2樣都求. 原來求籤時只可以有一支落地, 如果有幾支落地, 要重新來過. 好彩阿秋講我知, 唔係我就用了第一次求時個支籤 (第一次跌了2支), 我重新來過, 求了上籤, 家宅也是.
整體來說, 行程不錯, 除了第一站. 導遊編排時間也好, 避免了大人群, 我們走時, 是人多的時間, 所以我們行得輕鬆d. $63包車, 包食, 包抽獎, 真抵!
|
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
奇幻逆緣  |
分類: 未分類 |
今日同may姐他們去睇 <奇幻逆緣>, 估唔到屯門無加價, 通常片長會加少少, 用$35睇真抵~ 雖然這輯戲是講主角的一生, 沒有特技, 刺激場面, 但仍不知不覺睇到完場, 唔覺眼訓. 我對這輯戲感覺一般, 是好睇, 不覺悶, 但不致於說超好睇. 睇完我們去仙跡岩飲野傾計, 本想食個下午荼, 但阿妹唔想食粉麵包 (我們幾日都是食這些), 其他小食又沒什麼特別, 就是但叫了炸甜薯食, 味道一般, 好過無得食啦. 約5:30大家回家, 我同阿妹就去市場買材料下廚煮飯食, 這麼多日終於煮下飯食lu.
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 48 | »
|