| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
買桃花  |
分類: 未分類 |
年三十, 又是去阿映家食團年飯, 因為阿爸每年都是返大陸過年, 如果我們幾姊妹唔同他一齊返去, 我們就會去阿映家食飯, (我同阿映是由細玩到大的朋友, 大家巳經識了20年了, 所以叔叔阿姨都當我是他們的女!) 一坐低開始食飯, 叔叔就講如何整豬手, (為了健康d, 他用了新方法去整) 我一邊食其他菜, 一邊聽, 阿映就叫我快食豬手, 我阿爸咁細心講是叫你快d試下呀! 阿爸知道你喜歡食豬手, 特意為你煮一大煲的, 你一定清了牠! 搞到我有d不好意思 tim! (講真他們一家不好食豬手的, 為了我, 年年都煮一大煲, 又整一條大魚我食, 真是辛苦叔叔了! 果然是二四孝阿爸!) 巡例阿姨又是叫我快帶個男友上去食飯, 俾她睇睇. 當然我又是答努力中, 哈哈……
今餐食得真是好飽, 食飽當然一齊去元朗行花市. 我們去到時, 不是好多人, 行得幾舒服. 我今年一定要買返棵桃花回家, 旺下我d姻緣運先. 但我們行了好多檔花檔, d桃花一d都不靚, 靚個d不是好大棵, 就是好貴, 我心目中是要一棵細, 百幾元的桃花. 見了這麼多也不好, 原本想放棄的, 點知阿映同阿明發現一棵不錯, 即叫我睇睇, e真是不錯wor, 幾多花苞, size是細的. 再問價錢, 全岩我心意, 嘻嘻…, 他們仲幫我講價tim, 由$169減到$129. 好開心呀! 不過我們走時, 花檔老細竟叫我要求不要咁高, 他們個個都笑我, 叫我聽老細話=.=.
今年我心滿意足了, 靚桃花買了, 靚花瓶又買了(由$180減至$140) , 其他花也買了, 最大收穫是我, 當然也要謝謝阿映一家, 幫手睇, 幫手講價, 仲幫手law. 回到家即整理d戰利品, 完成後覺得家多了顏色, 亮麗不少.
|
2009 年 1 月 23 日 星期五  |
幸福是要爭取的  |
分類: 未分類 |
軒軒約我去睇 <游龍戲鳳>, 原本唔多想睇, 因為一是港產片, 二是價錢貴, 但睇完後覺得幾好睇, 比我預期好很多. 這是喜劇, 好岩新年同情人節睇, 我由頭睇到尾都好開心, 好好笑, 好SWEET, 它可以俾大家回憶返拍拖時的感覺, 甜蜜, 睇完真是心花恕放. 除了這些外, 它也帶出其他MESSAGE, 令人好好思索一下. 感情是2個人的事定是大家親朋好友的事呢? 幸福同面子哪個對你重要呢? 大家對另一半有信心嗎? 未睇的朋友不妨去睇睇, 最好同情人睇啦~
|
2009 年 1 月 22 日 星期四  |
舊同事聚會  |
分類: 未分類 |
今晚約了PAL d 同事同雞仔慶祝生日, 我們去了風月堂, 入面d裝修唔錯, 是我喜歡的白色. (之前想去食好來架啦, 但覺得貴, 少人去好似唔抵, 所以一直無去試食.) 充首先睇餐牌, d 甜品好正呀~ 有好多款式, 唔野食也一定要試下. 差不多人齊就開始叫野食, 我們9人叫了2個pizza, 一飯一意粉, 一碟小食, 一個沙律, 食完我們都唔覺飽, 不過我們想每人一個甜品, 所以沒有再叫其他. 不要睇少個甜品, 好大的. 食到我們個個都好飽, 除了雞仔(但他出名是大食精, 唔飽是正常.)
風月堂沒有我想像中咁好味, 價錢也貴, pizza唔得, califorina kickhen 好食好多. 至於意大利麵同飯就一般, 沒什麼特別. 所以我覺得要咁貴唔抵. 環境服務甜品就OK. 之後同雞仔他們去葵芳花市, 不是好多人, 沒有特別東西買. 今年d花好似沒有之前咁靚tim.
|
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
海星bb  |
分類: 未分類 |
昨日睇報紙知道7-11有海星bb買, 好可愛呀 ! 所以放工就去了尖沙咀7-11問, 點知個d店員唔知我想要什麼, 最後他們叫我打熱線電話問下, 好失望呀, 點解身為員工都唔知公司有這海洋生物買! 睇報紙說, 每個樽會有一隻海星bb, 有一包營養液, 海草, 沙石, 壽命2年, 養得好仲會分裂多一隻bb tim. 我好想養呀 !
今日出街去了屋企間7-11問, 好開心呀, 他們有1盒海星bb買, $100一盒, 不過我銀包無錢, 唯有law完錢才買啦! 出了7-11後, 一直想, 會唔會好易死呢 ? 飼養複唔複雜呢 ? $100一盒貴唔貴呢 ? 愈想愈多問題, 最後沒有買, 上網查下資料先決定買唔買.
上網睇, 原來都好多人知道7-11有海星bb買, 有d就說好易養, 仲可以1變幾隻tim, 但有d養了一, 二日就死左啦, 正負回應都有, 點好呢 ? 買定唔買呢 ? 我好想養呀 ! 但我又驚養死wor, 之前我養過幾次金魚, 都好快死晒! 海星應該難養過金魚瓜, 所以更要考慮! 之前我去旺角睇金魚, 見到d金魚仔, 我好有衝動想買回家, 但俾我阿妹潑冷水 , 話我養唔掂, 只會害死d魚, 又有腥味, 唔好! 所以無買到. 想想下都係去旺角睇下有無海星bb買先, 生命力應該強過7-11個d 瓜 ! |
2009 年 1 月 14 日 星期三  |
葉問  |
分類: 未分類 |
原本對這輯戲沒有興趣睇的, 但各朋友都一致讚它好睇, 子丹演出很好, 除了功夫之外, 也有些搞笑位, 終吸引我去睇. 今晚約了阿秋一齊睇, 阿秋都唔明點解我會選這輯戲, 她是什麼戲也不知, 只知道我想睇, 就陪我睇, 多謝秋秋, 好彩睇完, 她也讚好睇. 她說從來對功夫片沒興趣, 但這輯好精彩, 而且沒有悶場. 我也覺得, 尤其是開頭好好笑, 覺得他一家人有D似愛登士家庭, 而葉問也對家人很好, 當挑戰者上他家挑戰時, 他會問老婆意見, 他人話他怕老婆, 笑他時, 他不介意, 他說不是怕老婆, 是尊重老婆. 說得真好, 難怪老婆說只要同他和仔一齊就幸福了. 其後見他打得咁勁, 自己變得好緊張. 到他教工人練功時, 我也想加入, 學下幾招自保, 不錯! 未睇的朋友, 不妨去睇下, 好睇之餘也很有意思的. |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 48 | »
|