| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 9 月 6 日 星期日  |
由朝玩到晚  |
分類: 未分類 |
今日一早就出門去玩了. 今次活動是阿may搞的, 我們5個人去又一城睇早場, 一早就睇恐怖片<孤疑>, 這輯戲不錯, 由頭帶到落去, 一d也不悶, 只是有d位免強左. 不過個小女孩演出得很好, 好入戲. 之後我們去食飯, 又一城d餐廳真是幾貴, 一個普通餐也要$100. 去了幾間也覺太貴或位置唔好就無入去, 唯有去溜冰場隔離個間餐廳食.
食飽後等齊其他朋友仔, 就去排隊入溜冰場. 初時我有d驚, 但玩下玩就ok了, 今次好過上年tim, 可以溜到差不多中間地方. 2小時好快就過去了, 之後我們一行人去尖沙咀重慶大廈食<新德里>印度菜. 今次好勁呀, 我們12個人, 可以開一席了. 一睇餐牌, 價錢ok呀, 就叫了好多野食, 烤餅也叫了2種, 一種似薯片, 不過咸左d, 一種就是平時食個隻, 同咖哩汁一齊食最正, 兩種我仍是喜歡第二個隻. 初時以為一個菜好似小曼谷咁ger size, 點知原來是細的. 我們都有叫炒飯, 但唔多好食, 不及香港, 而且隻隻味道差不多, 加d咖哩會好食好多. 因為人多加上細細碟, 有d男仔食唔飽, 唯有再叫d烤餅同其他飯.
講到尾, 可能我對這間期望太高, 食完有d失望, 咖哩ok, 烤餅都可以, 飯同飲品(飲品無特色, 同普通餐廳無什麼分別)就唔得, 小食就一d ok, 一d 就唔得. 炸薯圈
薯片烤餅 乳酪薯仔 我喜歡的烤餅 其中一款咖哩菜
|
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
2009-09-05  |
分類: 未分類 |
今日約了舊同事去屯門仁愛堂bowling, 我們好久沒有一齊出來玩了. 雞仔因有事要遲d才到, 所以, 仙地, 我同軒軒, 阿妹玩住先. 今次我的成績好過之前, 第一局時仍有80幾分, 雖然未超過一百, 但都覺得很好了. 到第二局時, 成績更好, 到一半時也有80幾分, 我當然開心啦, 今次有機會攞一百分了. 點知一個小時就這麼快到了, 我們只玩了一局半咋. 激死我啦!!!!! 等都等到我一百分先完, 真是衰! 既然頭一小時完了, 剛好雞仔到了屯門, 我就出去市中心接他同他朋友.
人齊又再開一個鐘, 轉去另一條link, 因保齡球多, 我們唯有攞d球走, 點知雞仔唔小心整親手指, 痛死他, 隻尾指腫到好似香腸咁! 睇見都覺得超痛, 十指痛歸心是對的. 玩完後, 軒軒有事離開, 而我們就去元朗食晚飯. 姚姚經常說元朗好多野食, 即打電話俾她, 問她邊間好. 打了才記得她無電, 找唔到她. 咁唯有去他們識得的olive 食飯.
|
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
搭西鐵返工  |
分類: 未分類 |
西鐵尖東線開了, 我8月尾出了糧即買張全月通用, 到時返工平d. 頭一日早d搭車, 因唔熟時間同環境, 而且又係開學日, 早d安全. 7:55搭輕鐵, 都不是太迫, 幾好, 5mins就到 兆 康, 估唔到咁快. 到月台即有西鐵, 都幾好, 30mins 就到柯士甸了, 仲有時15mins時間買早餐食tim! 全路時間同巴士差不多, 比較巴士, 西鐵優點是平, 唔會塞車, 又準時, 可惜無位坐, 同訓覺. 唯有企係度睇書啦! 以後可以同搭巴士時間出門, 即8:05分, 時間剛好回到公司, 仲早5mins tim. 真好~ |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
人懶左  |
分類: 未分類 |
個心已經無左當時的熱情, 日日或隔日都打日記, 現在懶左好多了. 呢半個月都沒有什麼特別事情發生, 隔唔中去游下水, 同朋友出去食飯等. 公司工作仍忙到死, 但都好彩唔晒開很久ot , 最多都係半小時就走人. 哈哈......其實訂單不是多左, 而且d廠趕唔到貨, 好多時工作忙都係幫他們改櫃, 改文件等. 如果d廠ok, 我們都算清閒.
上星期開始傷風, 我沒有去睇醫生, 只是食成藥. 無計啦, 現在唔同之前間公司, 之前有醫療津貼, 仲超易請病假, 所以一病即用公司福利. 現在無啦, 唯有平平地食成藥! 不過覺得現在病毒真是勁左, 一星期了, 把聲仍是沙沙地, 有時起啖, 人又容易累, 眼皮重, 好眼訓 (可能工作忙又一直用電腦關係). 病時頭2日仲要流鼻血幾次, 我個心都有d驚, 好記得第一次時係公司忙緊做文件, 鼻子流水出來, 我以為是鼻水, 點知一抹是鼻血, 仲不斷流, 即急急腳沖入洗手間處理, 個刻我個腦即想起<同一屋簷下> -- 酒井法子, 同<藍色生死戀> -- 宋惠僑, 患了血癌. 因為她們都係無端端流鼻血, 之後就暈左, 到醒時才知道患了血癌. 當然我無暈啦, 走得跳得, 大家放心, 現在無事. (不過我就好奇有血癌是否像電視這樣呢 ?)
就是因為病左, 搞到我無去游水, 又無做運動幾日. 明天我就可以游返水. |
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
小白露  |
分類: 未分類 |
今日我同一班好朋友去踏單車, 補回朋友的生日. 我們11:30係沙田火車站等, 之後去租車. 約12:30才出發踏去大埔. 今日真是好焗, 沒有風, 唯一慶幸的是太陽不太猛. 去到吐露港時, 我們係科學園個度停一停, 教一位朋友踏單車, 我見阿靚玩緊架3輪車, 好似幾好玩, 又想試下. 我就坐上去踏, 頭一步踏得辛苦d, 因為後面拖住個籃. 之後就順好多, 不過側了一邊, 而且我轉唔到灣, 直撞燈柱, 笑死他們.
去到大埔海濱公園還車時, 我們個個都一身臭汗, 好在我有帶多件衫, 大家去洗手間整理一番. 之後搭車join埋阿clown就入小白露餐廳玩幾小時, 順手食晚飯. 我們去到先去睇民族文化博物館, 之後去睇羊咩, 原本想報團睇螢火蟲, 但個團滿晒, 無得睇. 入面仲可以踏船仔, 不過一小時就要 $80-90, 好唔抵. 我們踏單車由12:00 - 7:00也只不過$80咋. 所以我們無玩到. 上返去露天茶座坐, 大家玩鋤大d, 我就玩接龍直到6:30入去餐廳食飯.
這間餐廳舒服寧靜, 價錢也貴一些. 不過味道幾好. 我叫了一個set dinner, 是龍蝦帶子扁意粉, 好味! 之後叫了心太軟, 好好味呀 ! 食完心太軟後, 我一定要回家學整返一個. 今晚阿靚威盡, 一坐低就未停過口, 仲吸引左3個fans, 全場是他們的世界! 悶到我同少靜走出去影相. 9:00到我們影了2全家福就搭車回家去.

|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 48 | »
|