德.快樂 德.開心日記
簡簡單單的日記,記下簡簡單單的我!!
forfriend
暱稱: 開心德
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友生日
boxing party
阿映結婚
平安夜
挪亞方舟
文章分類
全部 (239)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fung
JACK
lingkawa
小羊寶寶
史提芬
姚姚
無言勝有言
輝仔天地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 182
今日人氣: 8
累積人氣: 5878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 23 日  星期日   陰天


新朋友家BBQ 愉快 分類: 未分類

星期六下大雨, 仲以為今日不能去BBQ TIM, 都算天公造美, 花展去得成, BBQ也去到, 真是太好啦!

我是跟映和她男朋友(阿明) 去阿明朋友家BBQ, 他朋友在元朗鐘屋村, 近輕鐵站, 交通幾方便! (新界多村屋, 買東西在家BBQ是最好的) 阿明D朋友全部住九龍區, 很少入新界, 他們都覺得新界D野特別平, 夠新鮮, 而且有地方BBQ, 覺得很好. 自己都想買返一層村屋住下.

我們一行5個去新墟買材料 (因為這街市夠多款, 價錢又平D), 原來我們12個人去BBQ的. 所以要買很多東西, 好彩有2個猛男揪野, 否則得我同映, 死得了. 我們用了3個鐘買野, 真是久, 我都未試過要這麼多時間買BBQ東西, 而且有DBBQ東西是其他人負責TIM. 如果全部我們負責, 看來需要更多時間! (其實是我們浪費左很多時間找地點, 阿明朋友駕駛車來屯門, 大家又唔熟路, 我同映只識輕鐵路線, 所以用了這麼多時間. 到我回家時, 也轉來轉去, 當遊車河啦!)

去到時, WOW地方很大, 不是自己屋的花園BBQ, 而是出面遊憩空地燒. (大家放心, 阿明朋友是租左的, 所以我們不是強佔地方). 大家一邊燒野食, 一邊談天, 他們都幾搞笑, 而且講得笑, 幾好玩! 食到10:30到, 大家都食唔落啦, 很飽, (好彩餘下幾樣野食, 很利害)點知屋主一家人返來了, 他阿媽好爽, 好年輕, 是個開放玩得之人! 她見我們一班人, 就好開心咁去熟蕃薯糖水俾我們食! 到阿明朋友講我們知時, 我們好齊心說, 快叫你阿媽不要攪了, 我們很飽, 仲要蕃薯糖水TIM, 點食得落! 他無奈說, 太遲啦, 她現在熟緊. OH NO, 我們唯有等AUNTIE熟好, 食D, 然後走人.

阿明有D朋友個職業幾特別, 有2個是動畫製作人, (我以前想入這行的, 可以畫晝又可以製作卡通片, 幾好玩) 不過同我想像有D唔同, 他們是全用電腦畫畫, 不懂繪畫的人也可以. 他們說如果你有興趣, 可以來試下, 但以新人計人工不會高, 要由細做起. 我就是忍受唔到人工低, 我先唔入, 而且現在先轉行, 會否遲左呢 ?! 他們入左職巳7年, 無轉過其他行業或公司, 因為動畫這行業, 香港公司少, 難轉公司, 而且現在公司都係大公司, 人工福利不錯, 自己又喜歡, 所以無想過轉行. 他們說出年公司會推出<小飛俠>動畫電影, 有時間就睇下. 之前都推出過<忍者龜> 動畫, 但香港收睇率一般, 反而外國很好, 可能香港人唔多熟識<忍者龜>. 我覺係, 出年<小飛俠>應該會好D的.



2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


花展 驚訝 分類: 未分類

今日4人去銅鑼灣睇花展, 我都係第一次去, 之前聽電台, 睇報紙, 講得很靚, 所以約左一班朋友去. 3點去到, 很多人TIM, 影相麻煩了. D花有不同主題, 又有表演同展覽, 攤位. 可惜人多, 等影相用了很多時間, 但影得靚都係值得GER.

D花開始殘啦, 如果可以早D去, 應該更好, 人少, 花靚, 但都仍很靚. 我們足足行了3個鐘, 很累, 很口渴. 差不多7點先走人. CINDY約左男朋友, 所以唔同我們一齊食飯.

我們食完飯就行去灣仔, 影對面海 (即尖沙咀), 但因天氣不太好, 大霧, 所以影得唔清楚! 反而我們開始對會展不斷影相, 都唔錯(可能近, 比較清) 影完都10:30pm, 是時候回家了. 今日很累呀, 尤其是腰 (現在經常坐, 少運動, 攪到行少少都開始累) 要開始運動了!

 

太正經了, 超好笑, 哈哈..........., 其他相, 請去相薄睇啦!



2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


FAIRWELL 分類: 未分類

今日我們同KING HO FAIRWELL啦, 他做到20號就走人了, 近一星期, 他很輕鬆, 好FREE, 經常同人傾電話, 他的心巳飛走了. 點知雞仔無返, 算啦, 我們照舊去同KING HO FAIRWELL.

下午我們去了葵芳紫荊酒樓飲茶 (我很久無去LOR), 這間唔錯, 唔晒等位, 食物可以又便宜, 我們叫了很多野食, 整張抬都是食物. 超飽呀~ 埋計都是$50, 抵食 (唔計KING HO). 下次多人再去食過. 唔知小菜有如何呢 ?



2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


聚會談旅行 愉快 分類: 未分類

今日終於大家有空出來見面傾去台灣旅行了, 真難得. 雞仔準備左資料, 地圖, 酒店俾我們睇, 睇下大家接唔接受. 我們當然要找一間坐得舒服, 寧靜, 不太貴的地方食飯. 之前姚姚帶我去過OLIVA食, 我覺得唔錯, 又知道荃灣廣場 (近西鐵) 有, 所以建議去這裡食. 他們都讚成. 好開心, 但擔心無位, 想BOOK定位先, 好彩有朋友剛要去這裡, 多謝他幫我BOOK定先. (但其實唔晒BOOK都OK, 因為唔同元朗個間, 這裡大很多, 人流少, 所以有很多位). 這間裝修同元朗差不多, 但無元朗咁有外國FEEL, 侍應服務差D.

我們一行人5個, 叫了很多野食, 有細海鮮PIZZA (6件) (大有12件), 三文魚沙拉, 什菌意大利飯, 肉醬千層麵, 炸芝士棒, 草莓千層蘇. 用料算豐富, 尤其是PIZZA. 味道都唔錯, 但飯有D唔同元朗, 無咁好食. 大家都食得很飽. 食飽後就開始傾我們行程, 睡哪間酒店, 去哪些主題公園玩等. 大家都無什麼異意, 全由雞仔負責, 哈哈.........

回到家我收到台灣寄的信(很快, 不到2星期已收到), 很緊張 (因為我是填錯左一D資料的, 擔心台灣會不批). 一打開, 見到一張類似PASSPORT的紙, 呵呵....批了, 好開心, 唔晒擔心了. 開開心心去玩!



2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


失預算 無奈 分類: 未分類

很久無唱k了, 今日同朋友去元朗green box 唱k, 因為這裡可以唱多一, 二個鐘, 而且飲品是自助的, 好過neways.

我們11點22分開房, 一開始即點歌, e...很多新歌都唔識, 識個d又無, 有d失望.( 仲想唱下在radio聽到的歌 ). 我們一直唱, 一直維持3版歌, 哈哈....., 心想應該可以唱晒. 點知今次竟到時即cut左. oh no, 我未試過在這唱得2個鐘咁少, 真大趺眼鏡! 好彩人少, 都算啦! 可能是學生放假, 他們無野做, 所以來唱k. (因為我們出去時, 見到很多一群群學生)