| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
| 北上 |
分類: 未分類 |
今日同鍾斯北上按摩, 收工後約左佢先去旺角食海南雞飯, 好味

以往因為我唔鍾意火車多數無得坐既關係, 北上多數都係搭旅遊巴由皇崗過關, 但自從識搭深圳地鐵後, 發覺真係好方便, 於是就決定今次係羅湖過啦。
等車既時候, 我開始唔想企到去羅湖, 於是諗不如坐頭等啦, 鍾斯當然係話等有車睇下點先啦...
有車, 超多人, 鍾斯無我符o甘話:坐頭等啦....

得左!!開心

上左車, 好眼訓, 未到大圍我已經訓著左
。
到步後, 我地先到吉之島買上次見到少有地平過hk既lego車車, 跟住發現左隻桑果汁, d味似我以前同迪好鍾意飲o個隻, 點都要買返兩盒先

跟住去書城, 買左幾本書後, 再去"頂"太豐食飯, 都係台灣o個間好味d。
食飽飽後就去按摩, 今次個女仔好大力, 按到我個博位有d痛呀


|
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
| 收手之後 |
分類: 未分類 |
話左要收手之後, 諗起自己今個夏天無買過袋, 於是又好想買一個好夏天既袋

同多多msn, 佢今日偷懶無返到工, 講講下佢又好想買袋, 兩隻野越講越想即刻去買, 於是....11點3決定請半日假, 12點收工一齊出tst 搵小冰lunch後去睇袋

lunch之後要去長沙灣幫朋友攞野先, 兩隻野唔識路, 去到長沙灣攞住個得街名大廈名無號數既地址問人, 遇到個好熱心既地鐵職員伯伯(真係好老下架, 似有六十幾)但佢唔識o個座大廈係邊, 幫我地再問其他同事之後都係無人識

於是我地唯有再打電話問朋友, 朋友話應該係深水步出先岩, 兩個又再搭地鐵到深水步, 都係唔識路, 打比鐘斯求救, 鐘斯話搵唔到座大廈係邊, 只能教我地點行去o個條街, 兩隻野, 大熱天時烈日當空身水身汗行左6條街, 去到竟然見到一堆唐樓....朋友明明話係大公司黎架
...再打返公司叫angel search下座大廈到低係幾號, 點知答案係:無wor!!

好茫然下我地再打比朋友, 得知係個地址寫錯, 本來長沙灣出先岩....我地已經筋疲力盡, 唔想再行返6條街去地鐵, 決定搭的士。
完成任務後, 我地立即去睇我地既袋, 係IT玩左一輪, 衫就睇岩幾件(話左收手架啦, 只可買袋), 袋就睇極都唔多岩o甘, 最後都係一人一個遮仔

買完袋後約左鍾斯食飯, 等佢既時候去商務睇下書, 又有收獲。
同鐘斯食完飯後去citysuper買左少少野食....完來, 唔買衫買鞋, 都仲可以有好多野買


|
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
| 買不停 |
分類: 未分類 |
最近購物狂發作, 日日都去買買買, 見到咩都想買
。
上星期同angel shopping時買左兩對涼鞋, 同鍾斯行街時又買左衫, 明知金百利係貴, 但鍾意都無計。
跟住同多多佢地食壽司後又買左4件背心, 第二日意猶未盡, 自己再去shopping, 再買外套, 背心....立立雜雜一大堆。
要收手啦....
 |
2006 年 5 月 24 日 星期三  |
| 食不停 |
分類: 未分類 |
想瘦身時永遠都多意外, 哩排不斷食食食....

上星期六柏七生日bbq, 燒完野食已經飽飽, 跟住再食生日蛋糕, 再黎楊支金露...飽到第二朝。
第二日一早比老爸嘈醒, 佢地約左wing飲茶, 又死都要我去, 眼訓死人呀!

飲完茶同鍾斯出去行下, 無野想睇就搵地方tea, 又係食...

跟住老媽子叫我地兩個返屋企食飯, 細路同wing都會返去, 於是我地去買左個榴槤做飯後甜品, 食完之後真係有左5個月o甘。

星期一同多多美屎熊msn, 講講下大家又話收工一齊去峰壽司, 再約埋多多家姐, 四個人46碟, 對美屎熊黎講唔算紀錄, 但我地三個都好飽呀。
今日本想食清d, 老細又話一齊去九龍城食炭燒燒鵝, 八個人食左一隻燒鵝加十幾樣野, 食到好飽之後發現有榴槤班戟同布甸, 大家又忍唔住叫黎食。
再加埋每日換大口仔買既魚仔乾, 牛肉乾, 薯片, 朱古力, 雪糕.....幾時先會瘦呢

|
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
| 大口仔 |
分類: 未分類 |
上星期7仔開始買滿廿蚊就送大口仔匙套, 我同angel一見瘋狂, 覺得好令令呀

於是, 兩隻野就心甘命低o甘每日去奉獻, 買到成公司都係零食....

因為買滿廿蚊送一個, 三十送兩個, 四十送三個....
於是, 每日都會發生哩d情況:
鮮奶+雜誌$15, o甘加多包薯片就$25, 無理由唔買夠$30, 又加多兩條雪條......
就係o甘經過一星期既努力, 我地兩個已經有成四十幾個大口仔....算唔算過份呢?
 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|