hinhinkitkit咭咭過日子
記下hinhinkitkit咭咭的每一刻
hinhinkitkit
暱稱: 何豹豹
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
姣C鄧篤
喜歡
2008-05-26
算命
金魚豹.........
文章分類
全部 (174)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 174
留言總數: 193
今日人氣: 11
累積人氣: 34259
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


AGM 分類: 未分類

終於到左AGM, 今次係最輕鬆既一次。

算係一切順利啦, 只係賤賓永遠係搵野黎挑, 都費鬼事理佢。

本來一路都擔心唔夠人數出席, 點知不知幾爆場, 順順利利, 兩點完場, 大家拿拿林執野諗住一齊去食返餐....

點知無啦啦老細佢地話要同委員一齊食, 我地緊係唔想啦, 之前明明話一齊去食牛肉餅架ma, 小玉仲專登查埋車返黎....

老套既係, 曾生仲要一路企係到等我地, 我地已經再三話唔想同佢地食, 為左哩件事, 攪到大家都好無隱, 最後犧牲左嘉菲部佢, 我地至走得甩....你放心啦嘉菲, 你既犧牲係唔會白費架, 我地一定會食埋你o個份架, 哇哈哈哈...

3點去到九龍城, 點知都要等一陣wor, 我地6個人, 阿姐話:如果你地大食既叫個6人餐好低食架....就一個6人餐啦, 再加6個牛肉餅, 好低食呀, 個餐有一窩擔擔麵, 雜錦粉絲窩, 咖哩3寶, 賽旁蟹, 冷盤併盤, 菜, 咩咩炒羊肉, 羊肉春卷, 真係個個都食到好飽, 埋單都係五百有找。

雖然一個二個都話好飽, 但一聽到話糖水又個個都話食得落wor, 一行6人再去口甜舌滑, 食左楊枝金, 雜果西米撈同埋榴槤飄飄, 無錯, 又係榴槤, 哈哈哈....不過哩個味道一般。

  



2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


又係壽司 分類: 未分類

今日難得鍾斯早收工, 約左佢係tst食飯, 見佢7點零就到左, 就諗住叫佢去板前羅住位先, 睇下到我8點零到有無得食....

8點我出到去, 仲有三十幾張先到, 我好肚餓啦, 唔想等, 見到格離新開左間"金水", 門面ok o甘, 就試下啦

一坐低隻豹就餓鬼o甘, 好快就食左十幾碟.....海膽好好味, 連食兩碟, 其他都ok呀, 價錢同板前差唔多。

由於好攰, 食完都無地方想去, 於是食到差唔多十點, 廿六碟, 埋單六百六, 其實....我覺得有d貴呢, o甘既價錢可以去砂煲啦, 都係峰最低食又好味。

  



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


一定係個磅壞左... 分類: 未分類

本來今日好多野要做, 但無咩心機, 無無聊聊同多熊MSN, 忽然大家就話不如今晚出去食飯.....errr....我原本準備今晚ot做好晒d野架bor.....

lunch時開始滿腦子食咩好呢食咩好呢....唔理啦, 聽日先算, 今晚一於出去食食食.....哈哈哈

最後決定食露比星期二, 好耐無去過啦, 十幾年前, 好鍾意同瑪迪迪去海運o個間, 一定要坐窗口位, 一人一個古古力(我既)同一個士多啤梨(瑪迪迪既)tall cake, 一路望住出面既海(好鬼多垃圾), 一路懶高貴o甘食.....哈哈哈哈~

6點半3個準時到達德福, 就一支箭o甘沖去露比, 由於大家都諗住留肚再戰聰嫂, 所以只係叫左芝士薯條, 香脆雞肉漢堡, 白汁海鮮意粉同埋古古力tall cake, 野食一般, 個tall cake一樣係o甘好味

   

食完好似無食過野, 本來大家仲想拮下魚蛋燒賣煎讓3寶, 但最後又懶得行黎行去, 於是就直入將軍澳....

入到將軍澳, 多多要去狗狗醫院買狗糧, 去到見到個磅, 我地又走去磅下啦, 唔磅好地地, 一磅....哇哈哈哈....大家都大受打擊, 不過算啦, 我要肥先至好睇架ma(自我安慰中)

買完狗糧就去聰嫂, 次次都係食榴槤野, 今次我想試下新野, 於是就叫左個薑汁柚子果凍, 但我覺得個薑汁奶太甜.....下次都係食返榴槤!!

唔知係咪食得太多甜野, 食完大家又好想食返d咸野, 於是又去seven啦, 最後唔知食咩好, 熊熊話覺得你老闆紙菜無以前o甘好食, 於是大家就買包即場驗證一下, 最後一致栽定真係無o甘好食。

 

 



2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


當路痴失憶時..... 分類: 未分類

公司好多野未做, 於是今日諗住的起心肝返公司做晒d野....

點知返到公司都係無咩心機做, 下午就約埋熊熊同比比一齊食晚飯, 今次去九龍城既回味館食辣蟹。

我地叫左香辣蟹, 口水雞, 麻辣天梯, 金蠔肉碎生菜包同埋金銀蛋涼瓜。

個香辣蟹同埋金蠔肉碎生菜包真係好好味, 香辣蟹有上次係銅鑼灣橋底辣蟹o甘好味, 雖然係細隻少少, 但價錢幾乎係上次既1/3, 好低食。

  

 

食飽飽後比比有事走先, 我諗起尋晚同鍾斯係seven買野飲時見到哈根大新出左限量版既提子味雪糕, 於是就提議熊熊一齊試下啦...點知我地搵左兩間seven都搵唔到, 得出既結論係「九龍城哩d o甘既落後地方連seven都out d, 連新口味既哈根大雪糕都無」.....跟住我地就去零食店買左北海道哈密瓜軟糖, 香蕉味同牛奶味既百力滋同埋提子糖.....

但對搵唔到提子雪糕始終唔死心, 於是我地決定出旺角再搵....出到去, 我地即刻飛奔去seven, 但搵左兩間都仲係無.....熊熊叫我諗下到低尋晚係邊間見到, 但我真係失左憶, 淨係記得真係見到有...但就諗唔起係邊見到.....最後, 決定打比鍾斯問...

「喂喂, 你記唔記得我地尋既係邊間seven見到哈根大新出o個隻提子雪糕呀??」

「seven??我地係係ok買野飲時見到架wor, 唔係seven bor...」

「ok?!!又好似係bor, 呵呵呵...」

熊熊:豹豹....$(&*%($&)^*$_)%$

終於都買到啦....味道ok, 但完全無提子味, 試過就算。

食完個提子雪糕覺得唔夠, 仲係好想食雪糕, 我又諗起尋晚係發記既榴槤雪糕o者哩.....於是我地又飛奔去發記....

但飛奔左兩條街後有d唔對路....都係再打比鍾斯問路....

「喂喂...又係我呀....我地尋晚去o個間發記係邊架??...」

「.....你以家係邊先??」

「我以家係波鞋街面向先達lor.....」

「你行錯方向啦, 應該係向家樂方向行見到xx轉右.....」

「555....我記得啦....」

熊熊:豹....#%&(#&%)#&)@

我地去到發記, 即刻一人一個榴槤提子o者哩雪糕先, 無諗過榴槤同提子o者哩係夾架, 上面再加個豆腐雪糕, 又得wor....好味。

食完我地都仲係意猶未盡, 再叫多個榴槤忘返, 真係飽晒啦

     



2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


發記 分類: 未分類

今日約左鍾斯晚飯, 但我滿腦子甜品....

收工就出去join左鍾斯食完飯就豹o甘腳去發記, 8點幾, 唔洗等, 即刻叫左榴槤大菜糕, 蘇皮榴槤卷同埋鮮雜果涼粉

個大菜糕幾好味, 但榴槤卷因為入面既榴槤唔靚, 好硬, 唔好食....

食飽飽後出到門口見到貼住張新相, 寫住係新出既榴槤提子o者哩雪糕.....好想食呀....下次再黎一定要試!!!!

跟住再去行零食店, 搵到冬蔭公味同wasabi味既紙菜