| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
| 復活節假期 |
分類: 未分類 |
四月十四日 (星期五)
原本相約了靚太等一行十多人到西貢bbq, 但因靚太一家人與angel都因事不能前往, 最後唯有取消。
想起已很久沒陪爸媽飲茶了, 便乖乖的相約他們與鍾斯一起去飲茶。
然後無所事事的到tst逛, 一天假期這就完結了。
四月十五日 (星期六)
原本相約與鍾斯到蓮香飲茶, 然後到山頂逛逛及tea。
但因我起不了床的關係, 飲茶行程取消

到了中環排隊乘覽車時, 看見了凌宵閣正裝修的通告, 我們決定轉戰文華。
到了文華, 不是吧, 又在裝修

最後唯有到金鍾逛逛及吃了很大份但不太好味的....

飽飽後再到cwb, 鍾斯大豐收, 因為lego有八拆

經一輪左想右想, 因為實在是低, 所以想買的都買了。
拿著三大袋東西步出sogo, 天下起雨來, 還是快快回鍾斯家吃飯吧, 就這樣過了假期的第二天。
四月十六日 (星期日)
本來的海泉灣之旅不能成行, 我們決定北上按摩。
由於不想每次都太趕的關係, 我們決定今次會逗留一晚, 從雜誌上見有一新的酒店, 尚算整潔企理, 便試試吧。
下午到步後先找到酒店放下行裝, 再外出找東西吃, 其間靚太致電, 原來他們也打算北上, 相約一起晚飯及按
摩, 於是我們閒逛了一會, 便匯合了他們....
四月十七日 (星期一)
起床後收拾好東西, 便離開酒店去飲茶。
然後又閒逛了一會, 買了點DVD, 為怕夜了會多人過境, 二時許我們便回港了。
4時到達TST, 怱然我又很想吃壽司, 於是便到了一壽司.....不用等(於下午四時十五分)
吃壽司其間媽媽致電叫我兩回家吃飯...
四天假期就這樣無無聊聊的過了.....但其實我是頗亨受的, 很期待下一次假期啊~!!
|
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
| 想改變 |
分類: 未分類 |
我是一個很懶很懶的人, 很多很多想做的都因為懶, 一拖再拖, 變成永遠都只得個空想....

復活假期過後, 真的要決心改變, 定下目標, 由生活小節開始, 不能再懶洋洋

1. 要找新工作, 不能再逃避現實, 得過且過
2. 要做好工作, 不能再膚衍同事
3. 工作上訂下的計劃要按時做完
4. 不再遲到
5. 不天天搭的士
6. 不為狗狗動氣
7. 找一樣有興趣的東西學
8. 不吃飽就睡
9. 早睡早起
10. 不飲凍飲
11. 洗手後要塗hand cream
12. 不胡亂花錢
13. 鞋子, 衣物要考慮清楚才買, 不再買了又不穿
14. 合適的身型比漂亮的衣服重要, 要減肥
15. 每晚十五分鐘小s的健身橾
16. 不翹腿
17. 不用熱水洗面
18. 不說是非
19. 要學會說不
20. 一星期不買多於一本八婆雜誌
21. 不亂發鍾斯脾氣
22. 不持寵生驕
23. 不口水多過茶
24. 不猜度別人
25. 要多主動聯絡朋友
26. 不輕易放棄
27. 不胡思亂想
28. 要好好寫字
29. 不與別人比較
30. 愛他就讓他知道
31. 不再只愛自己
32. 不再想著從前
33. 拿得起就要放得下
34. 不要討厭自己
35. 要收拾好自己的東西
36. 用完的東西不亂放
37. 不暴晒
38. 晒太陽前要做好防晒
39. 不用的東西要拋掉
40. 要學會放手
41. 不要太多身外物
42. 要放下太多身外情
43. 要珍惜身邊所有
44. 買了的mask, eye cream要好好用完
45. 要用護髮素, 不要時常像個丫烏婆
46. 多喝水
47. 要與鍾斯一起努力儲錢
48. 不再一時衝動買一大堆零食
49. 要多到郊外, 不要只留連商場
50. 要珍惜與志淙今天的友情
|
2006 年 4 月 8 日 星期六  |
| 小肥羊團 |
分類: 未分類 |

期待左好耐既小肥羊團終於成團啦

1400 劉多多, 何豹豹, 尾屎熊, 維維, 豆豆準時係九龍塘集合
1530 羅湖商業城丹桂軒飲茶
1630 搭地鐵去位於科學館站的吉之島, 西武, 深圳購書中心 Shopping
2000 離開深圳購書中心
2030 小肥羊打邊邊
今次既深圳行比我想像中仲要開心, 因為以往上大陸除左dvd之外買唔到野既我竟然買到攞唔到咁濟

就係買書啦, 雖則上大陸買書唔係新聞, 但以往我一直唔鍾意簡體字既書, 而且印象中大陸既書無論紙質同印刷都好唔得, 所以一直以黎我都未到過深圳既書城

但今次我見到既係令我完全改觀, 新既書城好整齊亦好好行, 而且, d書同hk既分別不大, 但價錢只係4分1咋!!!!
於是, 我地5個女人就發左癲一樣, 買到唔想走

買完書後, 大家好滿足咁抬d書去小肥羊, 以為要等一兩個鍾, 點知唔洗等即刻有位, 真係意外又興奮, 5個人食左17樣野埋單都係36x, 真係好低食呀

|
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
| 挑戰紀錄......1/2 |
分類: 未分類 |

今日鍾斯病左無返工, 聽佢把聲好嚴重好辛苦o甘, 原本想放工去佢屋企睇下佢點, 但佢又屎都話要出黎同我食飯
。
於是乎就約左係cwb等, 去到cwb就好想食峰壽司, 但諗起要等....

最後我都係好想好想食
, 要知道鍾斯係一個相當無耐性等位食飯既人, 於是我同佢去買左隻熱狗食左先, 打打底
, 希望係大家唔係好肚餓既情況下會唔覺等得太耐~
去到攞位, 叫到51, 我地係119, 時間係7:20pm, 鍾斯話等到8點, 於是我地就去附近行下先, 行到接近8點返去等...等...等...到左8點, 叫到89, 我用
既眼神話不如等到8點半啦 , ok, 8點半, 去到114, 哈哈哈, 無理由等左個幾鍾仲有幾張唔等架ma, 策略成功
, 8:40, 終於入座。
食飽飽後數一數, 一共18碟, 諗起多多同熊熊係一壽司39碟既紀錄, 於是我問鐘斯夠唔夠, 其實我地都覺得係岩岩好, 唔會太飽, 如果再食應該都只係可以食多5-6碟, 好難想像兩個女仔係點食到39碟

於是我同鍾斯決定下星期再去一壽司, 挑戰多熊既紀錄.....1/2啦, 廿碟我地係絕無問題既~
 |
2006 年 4 月 5 日 星期三  |
| 戰利品 |
分類: 未分類 |

今日本來只係諗住同鍾斯去睇我套戲, 無諗住會買野, 但世事往往就係o甘, 想買野時買唔到, 無諗住買時就......哈哈哈~~~真係超開心呀~
 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|