| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
| 仲未好返 |
分類: 未分類 |
到左今日都仲係流鼻水, 再加埋咳得要死, 每晚都咳到訓唔到
成個星期無見過鍾斯, 因為佢下星期開始考試, 正在努力中, 而我自己又病左, 每日都係食藥同訓覺, 瑪路迪亦都成個星期無online, 忽然....覺得好落寞

尋日終於約左鍾斯睇MI3, 本來係想一齊去飲茶之後睇戲, 跟住去行下街再食埋飯。
但等位既時候, 企係到等左一陣起經好累, 最後都係唔想等, 是但去食D野算啦

跟住睇戲, 我真真唔覺得套戲唔好睇or悶架, 但真係有d位幾乎訓著, 我已經係無食藥出去架啦, 唉

睇完戲, 真係唔想再陏, 唯有返屋企。
食左成星期藥, 覺得自己整個人都乾巴巴, 灰灰暗暗, 鼻又甩晒皮, 眼又撐唔開, 連下巴位本來已經退左好多既印都現返o甘, 真真覺得自己醜到極點, 唉
 |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| 病倒了 |
分類: 未分類 |
51 bbq後既第二日一早, 起身後覺得喉嚨有d唔舒服, 諗住夜晚要飲d蜜糖水之類時, 返到公司未到下午, d鼻水已經開始停唔到, 喉嚨痛得要死....

一病就病到今日, 第二日頂唔順請左日病假, 要知道月頭要放假真係有好多既考慮, 加上今個月既月頭已經多假放, 計下計下真係無幾多時間做野....

哩幾日每日平均訓14個鍾以上, 唔洗返工可以訓足18個鍾, 食左d藥就會自然昏迷

返工時唔敢食藥, 但都係累得連行都唔想行, 眼皮都好似唔打唔開, 一夠鍾就要返屋企訓 ....
 |
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
| 五一bbq |
分類: 未分類 |
一早起身, 見到天氣晴朗
, 好開心呀, 約左好耐既bbq終於成行啦

約左邦邦, 小玉, 心心, angel, 方氏伉儷, 鍾斯同我一行八人, 一點係西貢街市一齊買野去北潭涌bbq

今次我地bbq主要係燒海鮮, 由西貢地膽心爸帶我地去買海蝦, 大大隻既扇貝,巨型既, 好肥既白鱔....再去買d扒呀腸呀丸呀同埋其他野, 買齊野已經攪到3點幾, 即刻上車出發。
一去到大家起爐呀包野食呀燒呀燒呀.....個個都身水身汗, 但好開心, 哈哈

一直到八點, 真係完全睇唔到野啦, 個個都已經好飽飽, 終於都捨得執野走。
但入到西貢, 又點都要去滿記食返碗糖水至夠完滿o甘, 於是, 一行八人兩架車又到左滿記, 但無晒位泊車, 大家諗好快食完就走....
點知....食完攞車見到兩架白炸圍住我地架車.....哩餐糖水好貴呀

|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 乾燥 |
分類: 未分類 |
由上年冬天開始, 唔知點解我既皮膚變得好乾燥, 天氣一乾燥就會敏感, 紅晒一達達, 又會甩皮....
我已經係幾乎每晚都會做水份mask, 但都唔覺得有好大既效果

最近天氣其實都幾潮濕, 但我依然可以乾到出左汗會覺得塊面係那到痛既

於是乎, 我一見到水份mask, 水份精華...就兩眼發青光, 今日又買左biotherm, 反屋企執下野, 發覺自己買買埋埋真係唔少, sheet mask就有七十幾張, cream mask有19支, 仲有一大堆跟本唔多會用sample, 真係要努力清下野先可以再買啦....
 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|