hinhinkitkit咭咭過日子
記下hinhinkitkit咭咭的每一刻
hinhinkitkit
暱稱: 何豹豹
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
姣C鄧篤
喜歡
2008-05-26
算命
金魚豹.........
文章分類
全部 (174)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 174
留言總數: 193
今日人氣: 5
累積人氣: 34253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 27 日  星期四   陰天


食食食... 分類: 未分類

公司既同事都好為食 , 跟據我地既統計, 每個同事係到做都會肥5-10磅 , 原因係我地有太多為食既理由, 有人生日要

食,有人走要食, 有人請要食, 有新野食要食....哈哈哈~

今日同萍姐farewell, 大家都已經食到好飽飽, 到左3點, 心又問我地tea唔tea, 今日既tea係食.....海膽, 完來佢買左好大兜

反黎

感覺真係.....好豪呀~!!!

 

收工後, 約左鐘斯, 原本想出去行下, 但結果都係懶得出去, 所以只係係返德福食飯....個沙律好好味呀

 



2006 年 4 月 26 日  星期三   雨天


折騰一夜 分類: 未分類

尋晚有d頭痛, 十二點幾食左兩粒panadol後就訓啦, 點知訓到兩點幾聽到d wee~~wee~~, 比隻蚊嘈醒

 

, 原本諗住唔理佢再訓, 但佢不斷係左邊wee~~~完又係右邊wee~~~, 令我完全訓唔到…..而且開始

 

發狂 , 佢係我左邊wee~~~我就打自己左邊面, 佢好似好興奮o甘又立即係我右邊wee~~~~我又打自

 

己右邊面….有時好似感覺到佢咬我….我唯有不斷打自己….

 

頂唔順決定開燈同佢死過 , 隻無膽匪類哩埋死都唔肯出黎…..一息燈訓低佢又係我耳邊

 

wee~~~wee~~~ 我又開始打自己…..如是者同佢博鬥到四點幾, 真係完全崩潰啦 …..頭又痛,

 

訓唔到, 我認輸啦....起身再食多兩啦panadol希望訓得到….

 

最後唔知係藥力開始定係我真係已經筋疲力盡 ….終於都訓左

 

今朝起身照下塊鏡, 見到左邊眼角腫左 …..想咬我咪咬lor, 唔洗折磨我成晚架, 隻蚊真係好賤格….

 

 



2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


榴槤忘返 分類: 未分類

我一向都食榴槤, 但不致於好鍾意, 係有得食就會食o個隻。

但自從上年開始食過滿記既榴槤班戟之後, 不得了, 每次見到都要買黎食。

最近至愛係聰嫂, 榴槤慕絲, 榴槤水晶珠, 每一次去到都係我既不二之選。

今晚同鍾斯食完壽司之後, 又再心思思去左聰嫂食左...



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


腦人夏天 分類: 未分類

哩兩日最高氣溫有成30度, 真係好熱呀。

4月已經開始要著背心, 正如嘉菲所講, 可以露既地方我都露晒啦, 到8月時真係唔知可以點...

著起背心, 見到自己對強壯既臂灣, 幾乎仲粗過鍾斯 , 唔開心呀。

上幾年買衫既時候, 完全唔洗諗, 全部要無袖既唔該, 但今年....真係無晒心機...

唔知係咪真係年紀大左既關係, 以前就算肥左, 都可以好快瘦返, 但哩一年, 有d地方真係點都瘦唔到。

真係要認真研究下收身既問題啦....

 



2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


為你瘋狂 分類: 未分類

與迪談起我們有否做過瘋狂的事, 我想了又想....

愛上明知是不對的人, 算不算是瘋狂??

這只可算是找死吧, 而且是心甘情願地自找的, 哈哈

我從來都不是個勇敢的人, 很多想做的事, 也因為不知後果會如果, 老是思前想後, 總是臨門怯場而卻步。

瘋狂的事, 應該未曾做過吧, 傻事倒是很多....

想起F.4時, 與迪總是很多心病似的, 很多誤會, 令我很難過。

一次我打電話給她, 把心事都說了, 大家都覺得自己真的很傻, 太愛胡思亂想。

後來我竟提議如果以後我們再有什麼不滿對方時, 不如再從新認識一次, 忘了不快樂的事。

相約了一個日子, 沒有確實時間, 沒有確實地點, 大慨在我們時常留連的文化中心, 星光行TCBY, 海運....

那一天, 我們傻傻的在那幾處地點逛了又逛, 相遇了很多次, 但大家都扮作不相識

想著如果開口去say 個hi, 又不見了對方的影。

由上午十一時一直至下午三時(傻迪是由上午九時開始 ), 在文化中心, 我終於忍不住:

唔好再走啦, 我好支力呀..........

 

當天我們承諾, 若然有一天, 我們又不想和對方說話了, 就再從新認識一次...

轉眼十多年, 我想今天我們還是會一樣傻, 就算星光行已再沒有TCBY。