| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 食食食... |
分類: 未分類 |

公司既同事都好為食
, 跟據我地既統計, 每個同事係到做都會肥5-10磅
, 原因係我地有太多為食既理由, 有人生日要
食,有人走要食, 有人請要食, 有新野食要食....哈哈哈~
今日同萍姐farewell, 大家都已經食到好飽飽, 到左3點, 心又問我地tea唔tea, 今日既tea係食.....海膽, 完來佢買左好大兜
反黎

感覺真係.....好豪呀~!!!
收工後, 約左鐘斯, 原本想出去行下, 但結果都係懶得出去, 所以只係係返德福食飯....個沙律好好味呀


|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| 折騰一夜 |
分類: 未分類 |
|
尋晚有d頭痛, 十二點幾食左兩粒panadol後就訓啦, 點知訓到兩點幾聽到d wee~~wee~~聲, 比隻蚊嘈醒
左, 原本諗住唔理佢再訓, 但佢不斷係左邊wee~~~完又係右邊wee~~~, 令我完全訓唔到…..而且開始
發狂
, 佢係我左邊wee~~~我就打自己左邊面, 佢好似好興奮o甘又立即係我右邊wee~~~~我又打自
己右邊面….有時好似感覺到佢咬我….我唯有不斷打自己….

頂唔順決定開燈同佢死過
, 隻無膽匪類哩埋死都唔肯出黎…..一息燈訓低佢又係我耳邊
wee~~~wee~~~
我又開始打自己…..如是者同佢博鬥到四點幾, 真係完全崩潰啦
…..頭又痛, 又
訓唔到, 我認輸啦....起身再食多兩啦panadol希望訓得到….
最後唔知係藥力開始定係我真係已經筋疲力盡
….終於都訓左
。
今朝起身照下塊鏡, 見到左邊眼角腫左
…..想咬我咪咬lor, 唔洗折磨我成晚架, 隻蚊真係好賤格….
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| 榴槤忘返 |
分類: 未分類 |
我一向都食榴槤, 但不致於好鍾意, 係有得食就會食o個隻。
但自從上年開始食過滿記既榴槤班戟之後, 不得了, 每次見到都要買黎食。
最近至愛係聰嫂, 榴槤慕絲, 榴槤水晶珠, 每一次去到都係我既不二之選。
今晚同鍾斯食完壽司之後, 又再心思思去左聰嫂食左...
 |
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
| 腦人夏天 |
分類: 未分類 |
哩兩日最高氣溫有成30度, 真係好熱呀。
4月已經開始要著背心, 正如嘉菲所講, 可以露既地方我都露晒啦, 到8月時真係唔知可以點...
著起背心, 見到自己對強壯既臂灣, 幾乎仲粗過鍾斯
, 唔開心呀。
上幾年買衫既時候, 完全唔洗諗, 全部要無袖既唔該, 但今年....真係無晒心機...
唔知係咪真係年紀大左既關係, 以前就算肥左, 都可以好快瘦返, 但哩一年, 有d地方真係點都瘦唔到。
真係要認真研究下收身既問題啦....
|
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| 為你瘋狂 |
分類: 未分類 |
與迪談起我們有否做過瘋狂的事, 我想了又想....
愛上明知是不對的人, 算不算是瘋狂??
這只可算是找死吧, 而且是心甘情願地自找的, 哈哈

我從來都不是個勇敢的人, 很多想做的事, 也因為不知後果會如果, 老是思前想後, 總是臨門怯場而卻步。
瘋狂的事, 應該未曾做過吧, 傻事倒是很多....

想起F.4時, 與迪總是很多心病似的, 很多誤會, 令我很難過。
一次我打電話給她, 把心事都說了, 大家都覺得自己真的很傻, 太愛胡思亂想。
後來我竟提議如果以後我們再有什麼不滿對方時, 不如再從新認識一次, 忘了不快樂的事。
相約了一個日子, 沒有確實時間, 沒有確實地點, 大慨在我們時常留連的文化中心, 星光行TCBY, 海運....
那一天, 我們傻傻的在那幾處地點逛了又逛, 相遇了很多次, 但大家都扮作不相識

想著如果開口去say 個hi, 又不見了對方的影。
由上午十一時一直至下午三時(傻迪是由上午九時開始
), 在文化中心, 我終於忍不住:
唔好再走啦, 我好支力呀..........
當天我們承諾, 若然有一天, 我們又不想和對方說話了, 就再從新認識一次...
轉眼十多年, 我想今天我們還是會一樣傻, 就算星光行已再沒有TCBY。 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|