昨天係3D班第一場的班際籃球比賽 係3D班對3A班 我果班之前一日因為個隊長話有必勝的把握
所以唔洗我落場 但係昨天3A班有一個着住13號球衣的男仔好拚命 令我地都十分驚訝
之後係上半場落後左6分 係中場休息果時我好擔心係第一場就輸
所以就教佢地應該要點做好彩的係佢地都做得唔錯 然後,係下半場能夠協助到兩名的主力發揮到平時的六成
最後的賽果係30比26險勝4分咋 因為果個13號球員撞到我果班另外三個球員訓曬係地
重有佢整傷曬我果班D主力的手手腳腳 同埋我果班昨天岩岩又有一個主力冇返 所以先贏得咁辛苦
今日係3D班第二場的班際籃球比賽 係3D班對3E班 今朝有一個3E班的男仔話我知,
佢地有個主力係昨天放學後練習時整到隻手,所以今日唔會落出場比賽,但聽完之後我覺得佢地打緊心理戰,
所以我冇信佢只係是但應左一句就算。到了比賽的時間,果然不出我所料 佢地班果個主力真係有落場比賽,
之後,上半場落後4分,中場休息後,我出左場,然後就同丁sir鬥球技,當時係佢攻我防,之後佢忠左我個肚一下,
然後突圍而出,我就追着佢,跟住佢射唔入我就去搶波,突然被David打中我個鼻,好痛......
之後過左一分鐘左右,球証就吹雞完場 但係我落左場唔夠三、四分鐘,其中比賽緊的時侯,
丁sir不停罵兩個球証,之後比老sir罵返轉頭,係我出場前十秒,P.E. chan同游sir一齊做球証
所以,我先叫換人,因為佢地會公正D同埋之前果兩個學生球証都比丁sir嚇親,所以判斷失準
最後,我地班雖然輸左但係我地一齊大叫「3D」,當時真係好有氣勢,因為我地都唔服比賽的結果
所有比賽的時間丁sir都係比賽中教佢地點打,而時間就一分一秒咁過去,這是我地失敗的最大原因
重有到依家我個鼻重係好痛 之後丁sir重用粗口罵我地喎 |