今次中文有成八頁咁多,真係想囉命咩!!!
聽說全個中三級都死曬!!!
這個miss明玩野!!!
今日下午一點左右去左金鐘看一個展覽,開頭重意為有很多野睇,
點知就真是「一場歡喜;一場空」去到果度得D小冊子和很多很多的字,
之後,就鈐着部相機係到影相,同埋睇左幾段的短片,就走了,
成個過程由一點左右到兩點左右睇完成個展覽,我最後給的評語就是:
「好悶呀」睇完成個展覽,同冇睇過無咩大分別,都唔知份感想點做好,
真是:要將一件簡單的事情做好,是十分困難的!
今日係Boxing day!!!早上同家人去左新蒲崗的利園海鮮酒家喝早茶
之後,就同爸爸、姑丈、姑媽、表弟一齊去左打桌球
都打得唔錯,然後就返左屋企做功課唔知做唔做得曬呢
嘩!!!頭先食完飯睇睇下電視點知地震喎今次比上次震得厲害呀
重有今年D聖誕禮物好靚呀!!!遲D擺上網比你地睇呀!
昨日的表演去左萬麗酒店,而今日就去左始創中心
昨日同今日的表演都幾順利,不過,還有很多很多的改善空間
而今日就有十幾人返學校開party,但是其實是用來歡送miss的!
那開完party之後大家就各自返屋企,結束了兩日的表演的心情!
今天是陸運會!!!今朝打鑼禁早起身去斧山道運動場搬野之後跑了一場一百米,結果得第二
但是原本有六個人跑(包括我),最後得三個人跑到了四點半開始收野,但都要收到五點半才收得工
臨走時校長把幾個飯盒給我們之後我們食埋飯盒才回家!!!