昨天,我同張卓輝、文銘彥、陳悅泰一齊係週會度獻唱恩手緊扣果陣時,個人好緊張
之後唱唱下唔知點解又唔記得D歌詞 重要係獨唱果段先黎唔記得 真係激死我啦
跟住成首歌都有D斷斷續續的冷場 真係好唔開心呀 今次係我唱左咁耐歌最差的一次
咁自己唔記得D歌詞咪睇下個PowerPoint囉 咁點知一睇就死多兩錢重因為個PowerPoint,
係錯到七彩 攪到明明有少少記得都冇埋,腦海一片空白 真係好遺憾
不過,到唱完之後D掌聲好明顯同平時唔同,因為聽得出係發自真心的鼓勵,而唔係一般的拍掌
不過,D掌聲又點解會咁唔同呢 同埋,個氣氛好好 如果平時D掌聲都係咁就好啦
最後,我以後會比更多的心機去練歌,同埋唔會再失手
|