今朝落到巴士站,等左好耐都冇車,已經有少少把鬼火架啦。
之後車黎啦,因為巴士站有架校巴,停左係我上車個位度。
所以架巴士駛前左大約一半,咁我排第二個,
咁我咪跟住排第一個果位先生上車囉,咁我咪回頭行去車頭囉,
行左兩步,排第四個果位阿伯(我估40-50歲),
無嗱嗱用手「恐」我左邊膊頭,推我出馬路喎,
仲好大聲,好惡,咁「喂」左我一聲。
當時架巴士擺緊直,所以個車尾向緊我呢邊埋黎,之後我好快退返後。
好彩平時有做足心理準備,應付突發事件姐,如果唔係咪「死」得。
之後我回頭一望返阿伯,岩岩想罵佢既時侯候,阿伯嚇到退後左一步,
當時我傲視左佢一秒,而且又唔出聲,所以可能咁佢比我嚇到啦,
之後上左車,因為冇咩位坐,所以坐左係車頭,
跟住個阿伯坐左係另一邊既車頭,仲成日眼超超咁望我,都唔知佢想點。
跟住準備落車既時候撞到黎思蕙,之後同佢一齊行返學,
佢話:好耐冇見啦。跟住我話:我地好似係第一次係朝早踏車見咋喎。
之後傾左好多考試既野,今日生物要小測、化學又要小測同統測。唉~~~
返到學校買完早餐,之後返位坐啦。跟住橡筋坐左我旁邊個位,
我都覺得奇架啦,因為平時佢會坐我對面,咁我咪坐佢對面囉。
之後,樹林、豆豉、橡筋都「喂」在我一聲,我就坐在落去啦。
咁就出事啦,因為原來果度有一大堆水,
之後我咪同佢地講:你地唔好「喂」我呀嗎,同我講有水咪得囉。
之後條褲濕曬,成個印係到,跟住着住條濕淋淋既褲上堂,好唔舒服,
仲要做化學同生物既小測。唉~~~
到左lunch time條褲先乾,跟住落去小食部買麵食,
點知已經有廿幾人排緊隊,跟住好多人又叫friend幫佢地買,
因為我今日IT Prefect有野做,比佢地咁攪夠鐘都未買到啦。
一怒之下,走左去買飯盒食算數啦!所以今日lunch食左意粉,
不過冇飲野,因為太多人排隊加上D人又叫人買,所以今日冇飲野,
我真係冇咁多時間比班咁既人浪費,一D基本既禮貌都冇
放左學去左土瓜灣圖書館還返本star wars,結果因為遲左還比人罰左$18
今日真係有好多突發既事,希望聽日唔好再係咁啦。
今日真係:一世英明,一朝喪。
唉! |