一個強者的日記
希望比大家知道我的事!!!
jacky199266
暱稱: 絕世長空
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
HKBU CIECF Term Brea...
婚前試愛首映禮
Need Help
我想問......
祈禱2
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 224
今日人氣: 0
累積人氣: 2917
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章
2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


唔開心 鬱悶 分類: 未分類

Q1.你認為愛情係未1個遊戲?唔係(一定唔係)



Q2.想吾想拍拖 ?想



Q3.愛與被愛選擇1個 ?



Q4.如果要你瞞住所有人拍拖有冇問題?冇問題(我會跟從佢既意向)



Q5.如果你喜歡1個人 ,可是永遠都不可能在1起,

你會等(可是永遠都等不到哦*)還是放棄?放棄,做人要拿得起;放得低。

                                                                          (我會祝佢永遠幸福快樂)


Q6.最愛邊個 ?秘密(雖然有唔少人知)



Q7.如果你中意既人中意你..你會點 ?同佢一齊



Q8.喜歡1個人是什麼感覺?內心好亂,好想見佢,但又怕煩住佢。

                                                唔見佢,個心又好掛住佢。



俾我點中既人 ::ice,Ling,melody

今日有好多唔開心既事,不過唔打啦,因為唔想記住呢D事,好想忘記佢



2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


"忙" 鬱悶 分類: 未分類

大家好嗎?我好耐冇打日記啦!呢排因為好多功課加上又病左,

所以令到有更多既功課等緊我去做!

我依家要開始做功課啦保重啦

咳...咳...咳...仲咳緊



2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


慘!!! 分類: 未分類

今日調左位,由第五行調左去第七行(右邊數起,右邊係課室門口,有八行)

所以係窗口位,果個位開窗就涼,開冷氣就熱,因為冷氣機係頭頂,

D風向左吹,唉!仲要係夏天,好唔慣要打斜睇黑板呀,仲要坐到學期完

今日個電話個喇叭又壞左,琴日先整返好,今日又壞,真係想打爆部機

咁鬼死化學,又要用返部超小容量既電話,連放一首歌做鈴聲都唔得,

氣死我啦



2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


非常無奈囉==" 不安 分類: 未分類

今日P.E.堂教壘球,學完之後我同幾個男仔留係跳遠跑道附近練習,

而其他男仔係籃球場打籃球,跟住陳煒棠無嗱嗱打個排球過黎,避到!

跟住乳牛攞左個波,打返過去。點知......佢明明向我右邊打返過去,

跟住個波無嗱嗱就打中我左邊面啦,仲擦到隻眼天呀!

之後用一隻眼睇野,跟住右眼開始矇茶茶睇唔到野,又開始好暈好暈!

跟住襯仲有意識就慢慢坐左係地下,跟住訓埋落地下,之後暈左。

過左幾秒聽到有人叫我先醒返,之後加旋拉我起身。之後就冇咩野啦!

講開又講,自從上左中學都冇咩食個波餅,而且今次仲要咁「金」天!

今次果個係排球,以前食波餅都係籃球,可能排球輕啦,所以好快!

接唔到又避唔切,根本發生得太快啦!睇黎要操返去正常狀態先得!

第一次暈的感覺,好痛......不過暈左果幾秒好靜,靜到咩聲音都冇,

個感覺就好似......以前一樣,一個我只係到達過兩次既境界-無我境界!



2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


無奈囉==" 呆滯 分類: 未分類

今朝落到巴士站,等左好耐都冇車,已經有少少把鬼火架啦。

之後車黎啦,因為巴士站有架校巴,停左係我上車個位度。

所以架巴士駛前左大約一半,咁我排第二個,

咁我咪跟住排第一個果位先生上車囉,咁我咪回頭行去車頭囉,

行左兩步,排第四個果位阿伯(我估40-50歲),

無嗱嗱用手「恐」我左邊膊頭,推我出馬路喎,

仲好大聲,好惡,咁「喂」左我一聲。

當時架巴士擺緊直,所以個車尾向緊我呢邊埋黎,之後我好快退返後。

好彩平時有做足心理準備,應付突發事件姐,如果唔係咪「死」得。

之後我回頭一望返阿伯,岩岩想罵佢既時侯候,阿伯嚇到退後左一步,

當時我傲視左佢一秒,而且又唔出聲,所以可能咁佢比我嚇到啦,

之後上左車,因為冇咩位坐,所以坐左係車頭,

跟住個阿伯坐左係另一邊既車頭,仲成日眼超超咁望我,都唔知佢想點。

跟住準備落車既時候撞到黎思蕙,之後同佢一齊行返學,

佢話:好耐冇見啦。跟住我話:我地好似係第一次係朝早踏車見咋喎。

之後傾左好多考試既野,今日生物要小測、化學又要小測同統測。唉~~~

返到學校買完早餐,之後返位坐啦。跟住橡筋坐左我旁邊個位,

我都覺得奇架啦,因為平時佢會坐我對面,咁我咪坐佢對面囉。

之後,樹林、豆豉、橡筋都「喂」在我一聲,我就坐在落去啦。

咁就出事啦,因為原來果度有一大堆水,

之後我咪同佢地講:你地唔好「喂」我呀嗎,同我講有水咪得囉。

之後條褲濕曬,成個印係到,跟住着住條濕淋淋既褲上堂,好唔舒服,

仲要做化學同生物既小測。唉~~~

到左lunch time條褲先乾,跟住落去小食部買麵食,

點知已經有廿幾人排緊隊,跟住好多人又叫friend幫佢地買,

因為我今日IT Prefect有野做,比佢地咁攪夠鐘都未買到啦。

一怒之下,走左去買飯盒食算數啦!所以今日lunch食左意粉,

不過冇飲野,因為太多人排隊加上D人又叫人買,所以今日冇飲野,

我真係冇咁多時間比班咁既人浪費,一D基本既禮貌都冇

放左學去左土瓜灣圖書館還返本star wars,結果因為遲左還比人罰左$18

今日真係有好多突發既事,希望聽日唔好再係咁啦。

今日真係:一世英明,一朝喪。

唉!