星期二突然心血來潮想找人捉棋,之後係班度找左某個男仔星期三捉棋,
到左星期三lunch time佢食完lunch返到黎,之後同佢對局。
第一局大勝,第二局我因為行錯棋,所以佢問我洗唔洗回棋,我話唔洗。
因為作為一個真正既棋手係唔應該回棋架,因為回棋只係話比人知,
自己實力唔夠。之後我用單車,雙馬,單砲,黎防佢雙車,雙馬,雙砲,
之後佢差唔多用左成兩個字先贏到我。
捉完果陣差唔多打鐘(大約仲有三分鐘到),
本來都同自己講:算啦,都差唔多夠鐘啦!之後佢係我面前曬命喎
仲同我講:輸左「執」棋,我當堂O曬嘴,明明大家都係一勝一敗,
點解要我自己「執」呀!之後我同佢講:黎多局,決勝負,兩分鐘搞掂你!
當時係01:48p.m.,我學校01:50p.m.打鐘。
佢可能太開心啦,想都唔想就答應左。
之後我行先,因為頭兩局都係佢行先,
之後佢行左同我第二局行錯左果步棋,
之後我用左車既縱橫天下,直搗黃龍同埋馬既連環馬,雙馬飲泉黎殺佢,
結果岩岩好兩分鐘搞掂左佢,真係岩岩好兩分鐘冇多冇少,
因為岩岩好打鐘,之後佢都O曬嘴,因為大家都係同一情況,
不過敗既過程就有好大既分別,佢根本冇還擊之力,本來想剝佢光豬,
可惜佢自殺同夠鐘,所以兩分鐘就搞掂左佢啦!
唔係高就得既,智慧都要高先得架。對佢既評語,四個字:不知所謂!
點解要迫我出手...點解要迫我出手呀...可必呢...可...必...呢...?唉~~~ |