一個強者的日記
希望比大家知道我的事!!!
jacky199266
暱稱: 絕世長空
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
HKBU CIECF Term Brea...
婚前試愛首映禮
Need Help
我想問......
祈禱2
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 224
今日人氣: 1
累積人氣: 2915
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章
2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


2007-2008年樂施音樂馬拉松 開心 分類: 未分類

今日12點去左學校附近間M記度食lunch,當然唔只食lunch咁簡單啦!

今日約左夢同黎子軒出黎屠龍(打MHP2G),進度一般。

跟住我表弟黎左,之後就一齊打,佢黎左之後進度超快,

可以10分鐘內清一個任,之後請左半個鐘假,打多幾局。

雖然比某人罵,但係好開心。因為冇咩機會大家一齊屠龍。

2點返到學校練歌,3點出車,4點4到開始表演,今年覺得冇上年唱得咁好,

起碼打動唔到人主動,為我地既努力而鼓掌,

所以我覺得今年仲有好多既野要執,但係下年多數都唔會入返合唱團,

咁我係呢段時間,仲可以為合唱團做D咩呢?



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


不知所謂 無奈 分類: 未分類

星期二突然心血來潮想找人捉棋,之後係班度找左某個男仔星期三捉棋,

到左星期三lunch time佢食完lunch返到黎,之後同佢對局。

第一局大勝,第二局我因為行錯棋,所以佢問我洗唔洗回棋,我話唔洗。

因為作為一個真正既棋手係唔應該回棋架,因為回棋只係話比人知,

自己實力唔夠。之後我用單車,雙馬,單砲,黎防佢雙車,雙馬,雙砲,

之後佢差唔多用左成兩個字先贏到我。

捉完果陣差唔多打鐘(大約仲有三分鐘到),

本來都同自己講:算啦,都差唔多夠鐘啦!之後佢係我面前曬命喎

仲同我講:輸左「執」棋,我當堂O曬嘴,明明大家都係一勝一敗,

點解要我自己「執」呀!之後我同佢講:黎多局,決勝負,兩分鐘搞掂你!

當時係01:48p.m.,我學校01:50p.m.打鐘。

佢可能太開心啦,想都唔想就答應左。

之後我行先,因為頭兩局都係佢行先,

之後佢行左同我第二局行錯左果步棋,

之後我用左車既縱橫天下,直搗黃龍同埋馬既連環馬,雙馬飲泉黎殺佢,

結果岩岩好兩分鐘搞掂左佢,真係岩岩好兩分鐘冇多冇少,

因為岩岩好打鐘,之後佢都O曬嘴,因為大家都係同一情況,

不過敗既過程就有好大既分別,佢根本冇還擊之力,本來想剝佢光豬,

可惜佢自殺同夠鐘,所以兩分鐘就搞掂左佢啦!

唔係高就得既,智慧都要高先得架。對佢既評語,四個字:不知所謂!

點解要迫我出手...點解要迫我出手呀...可必呢...可...必...呢...?唉~~~



2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


好耐冇打日記啦 分類: 未分類

好耐冇打日記啦!sorry呀各位之前果排因為太多功課同太累既關係,

所以同各位告別左一斷時間,不過今日我都抽左D時間打日記

24/3-30/3:放緊復活節假期加做功課。

31/3-3/4:超多功課要交同做,差D攞我命。星期三做DJ。

4/4:同媽媽果面D家人去左拜山,今次係第二次去基督教墳場,          

上次同今次都係探太公,基督教墳場比起其他地方既墳場好好多,        

一黎冇煙,唔洗焗死,二黎心情都唔同D架。

拜完之後我地一齊去左灣仔飲茶,之後各自返屋企。

5/4:返團契。

6/4:休息加做功課。

7/4:週會做聖經問答比賽,好悶!

8/4:做功課

9/4:有難得既清閒^^"

10/4:笑面虎黎睇電腦堂,好彩冇比佢咬我姐!

11/4:校長黎左睇中文堂,平靜曳既人都靜曬^^

放學去左觀塘同爸爸D舊同事食飯(食日本野),見返既倫哥哥,好開心^^

12/4:今日去踏單車發生左好多事,首先我犯左一個好大既錯,

我居然唔記得左今日係我轉台既日子,所以冇帶新果張電話卡出去換,

之後就攪到亂曬大籠。今日1:45p.m.我去到大埔墟火車站,

打比爾晴姐先知佢地原來仲係紅磡火車站過緊黎,

之後我上左去樓上既美心快餐度叫左杯汽水,一路打機一路等佢地,

我仲坐左係窗口位睇下佢地幾時黎,點知等到3:15p.m.都冇人call我,

之後我打比爾晴姐,先知道原來佢地因為打左我手機好耐都係未能接通,

所以佢地出發左,之後原來分左兩批,一批爾晴姐帶;一批汪哥帶。

我租完車就去會合汪哥,途中見到文銘彥同另一個男仔學緊點踏單車,

之後我教左佢地一陣就同佢地加埋鈴姐、另一個女仔會合汪哥,

之後有D人唔去會合爾晴姐,咁鈴姐同文銘彥加個幾個男仔,

係大埔墟附近踏單車,我就同汪哥加埋六、七個男仔一齊全速前進,

去會合爾晴姐。之後踏左一陣就見到爾晴姐佢地,之後兩批人合一,

整左隊大車隊出黎,之後我保持全速前進一開頭耳仔都仲跟到我,

之後剩返陳偉耀跟到我,跟住我同佢一齊,踏過左科學園、兩條隧道、

水警基地,之後打比爾晴姐先知原來佢地連科學園第一幢大廈都未過,

我同佢地既距離最少有五、六K,之後我地兩個又不時停下,又影左D相,

踏到城門河我地就call汪哥係咪行沙田果邊,答案:係。

跟住我地過左河然後再踏,之後條路好靜冇咩人,得我地兩個,

之後踏到石門站,見到間叫香港浸會大學附屬王XX中小學大到痴曬線,

之後再call汪哥問佢地係邊,然後先知原來佢地冇過河,係對面踏,

佢地過埋沙田馬場,之後陳偉耀架車隻扶腳有問題,整唔返上去,

之後我地兩個開盡個引擎,以∞匹馬力、∞CC返轉頭,我快過佢^^"

以U字形去返城門河,之後撞到牛牛、何希、星星佢地,

原來佢地岩岩去左大尾篤三轉,等緊人!之後汪哥話係小食亭等我地,

之後我同陳偉耀換車,因為我怕佢會抄車,佢架車重過我果架,

不過我踏左佢架車一樣快過佢^^"佢話要成5-10分鐘車程,

之後我同佢用左3-4分鐘就到左啦^^"

之後汪哥整返好陳偉耀架車,所以我踏返自己架車,之後過左沙田,

入大圍,係文化博物館撞返耳仔及其小隊,之後同佢地一齊去大圍交車,

跟住佢地成班餓鬼咁衝去7仔買野食,跟住佢地都話好累,

可惜我冇咩累既感覺,因為大家踏既方法完全相反,

我:快而省力;佢地:慢而曬力!最後爾晴姐問我點解會咁快到,

原來佢地岩岩先到,估唔到我行左咁多錯路都係同佢地差唔多時間到,

都算係賺左囉^^"之後同溫梓健佢地坐火車,之後去媽媽屋企食飯,

食左魚生、蛋糕、龍蝦XX煎餅、自製藍莓雪糕7起,之後返屋企,

等左半個鐘先有巴士,點知咁要滿座既天,跟住行雷閃電落大雨,

好彩夜晚先落雨,如果唔係...個活動一定取消姐。

之後等多5分鐘先有另一架巴士到,返到屋企打日記囉。換左電話卡啦!

琴日某人唔知做咩好鬼死嗲;今日某人又唔知做咩好鬼死cool喎!

到底邊個先係某人既真正性格呢?



2008 年 3 月 23 日  星期日   雨天


復活節假期頭四日 開心 分類: 未分類

第一日(星期四):超頭痛,全身都痛好唔舒服加上好累,一早訓左囉。

第二日(星期五):個頭繼續痛,成日係屋企休息,冇咩做過,好早訓左。

第三日(星期六):大清早,屋企樓下大排檔發生火警,比人嘈醒左,

跟住入左勤叔叔屋企玩,夜晚就係天台燒野食。成日咳。

第四日(星期日):今朝同家人去左九龍塘八月花喝早茶,今次係第二次去囉,

果度D野食真係好貴;不過D野真係好食既。跟住同家人行左一陣商場,

又買左少少野,之後打的返屋企。今日仲有少少咳。



2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


服務─中一自行收生 開心 分類: 未分類

今朝八點三返學校準備,之後聽老sir簡介工作程序,

今年有九十幾人黎面試,今年比上年輕鬆,

因為範圍細左(只限:二樓201,202,203,204,禮堂)而且人手足夠所以都算輕鬆,

lunch老sir比左$200我地食野,老sir可以cam返錢架喎。

之後我地去左M記度食,跟住見到團契D導師同D組員都係M記食野,

再望一望原來我地學校D人佔領左半間M記咁多食完野再返去做野,

係過程中老sir用對講機同我地猜謎語加講笑,好開心

最後去到差唔多六點先收工,今日我企左成日好累,不過有分加

今年D中一好矮,真係一年比一年矮,不過D樣好Q同埋好可愛

今日某時某分某秒某人同我講左某件事,令到我聽完後呆左

唔知某人係幾時懷疑同知道某件事架呢