今日係聖誕聯歡,因為琴日同D合唱團幹事嘈左,所以都唔知去唔去好!
不過,我最後都去左,因為琴晚想想下都覺得自己有唔岩!
在此向你地講聲對唔住,我唔應該發咁大脾氣,希望你地會原諒我的衝動啦!
講返今日,合唱團的表演都ok啦!今年的聖誕聯歡會好似返到去F.1咁,因為個個都唔熟,
不過今年有黃sir同miss黃做班主任,搞到日日都笑餐死的^^
今年的聖誕敬拜氣氛非常好,好多老師都上左台唱歌,由其係miss黃,佢把聲真係好正,
唔做歌星真係浪費!今日終於見返喬sir啦,真係超開心,因為喬sir係唯一一個老師係同我岩頻導。
不過佢消瘦左好多,希望佢可以快D好返啦! |