今天下午去左沙田麗豪酒店比賽,更意外的是居然拿了季軍!!!
好開心,因為果度有好多好勁的人!!!
情人節快樂!!!
昨天我攞左成績表,今年比上年差左,平均分大幅下降
由58.88跌到去51.47真係要加把勁先得啦!!!
我下學期是平均分最少有70分!!!
今日由第七行第三個位調到去第二行第四個位本來是個不錯的位
但好可惜,坐我左手邊的同學十分壞又係度整我
咁都算啦!一次半次,點知佢不停禁係度整我
又不停煩我又叫其他同學排戚我,真是無聊呀!!!
之後,佢見我冇理佢,就更加得寸進尺,繼續煩我,真是忍無可忍呀!!!
我未試過咁樣比人蝦,真是火都黎埋!!!
今日終於考完試啦!!!唔經唔覺已經考了七日試啦!!!
唔知點解,呢個星期過得特別耐!!!
我又新增左d相在日記度,大家有空就看看啦!!!
這是昨天冰冰做比我的!!!