打返之前D野先,曄!想一想上次打日記,都係差唔多成個月前的事黎囉。
考試期間:覺得好辛苦,因為天氣又凍又要坐門口果行,耐力少D都唔得呀
新年期間:周圍𢭃利是啦,今年D利是比上年多左呀
今日係:家長日=攞成績表的日子,去之前我已經同我爸講左我今次考得唔好,叫佢有心理準備,
因為我今次係我中學階段裹面考得最差的一次,之前知道曬D卷的成績之後,我真係喊左出黎,
所以都做左前所未有的心理同生理準備,今次係miss黃見我同我爸,miss比張成績表我的時候,
我真係唔敢相信我雙眼,我睇到總成績果行冇括弧,我果時真係呆左,我居然全部合格
miss話我D成績係岩岩好,全班排23全級排9十幾,全級一百八十幾人排岩岩中間,
我真係覺得好開心,唔怕話比你地聽我係中學階段都未試過全部合格,你地可能話我前後矛盾,
其實原來仲有平時分呢一項,因為平時分我先可以全部合格咋,我最差果份卷的平時分係最高的,
所以我先可以拉返高D成績咋。
反省:今次的成績都係好彩先攞得到,今次我係要靠自己的努力去攞高分。
我相信今次我唔會三分鐘熱度,我唔要做失敗者,我一做就要做 最強 果個。

|