一個強者的日記
希望比大家知道我的事!!!
jacky199266
暱稱: 絕世長空
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HKBU CIECF Term Brea...
婚前試愛首映禮
Need Help
我想問......
祈禱2
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 224
今日人氣: 1
累積人氣: 2928
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2007-2008年校際音樂節─獨唱練習完畢 不安 分類: 未分類

今日係星期五,由上星期一開始我地班獨唱的男仔先開始加緊練習,

咁當然進度好差啦,聽日就比賽啦,我地班男仔仲係比人捉唱錯字

不過,我自問可以做得更好,不過今年唔知做咩成日都力不從心咁,

唔知係咪我又打回原形呢?當然我唔希望係咁啦!

呢兩個星期,日日死練爛練其實已經進步左(不過,我覺得好少),

希望聽日正式比賽的時侯可以發揮到全力啦,輸贏已經唔再重要,

最重要的係可以拋開一切,盡情咁比賽!希望大家幫我祈禱啦!



2008 年 2 月 23 日  星期六   陰天


好耐冇見啦 開心 分類: 未分類

打返之前D野先,曄!想一想上次打日記,都係差唔多成個月前的事黎囉。

考試期間:覺得好辛苦,因為天氣又凍又要坐門口果行,耐力少D都唔得呀

新年期間:周圍𢭃利是啦,今年D利是比上年多左呀

今日係:家長日=攞成績表的日子,去之前我已經同我爸講左我今次考得唔好,叫佢有心理準備,

因為我今次係我中學階段裹面考得最差的一次,之前知道曬D卷的成績之後,我真係喊左出黎,

所以都做左前所未有的心理同生理準備,今次係miss黃見我同我爸,miss比張成績表我的時候,

我真係唔敢相信我雙眼,我睇到總成績果行冇括弧,我果時真係呆左,我居然全部合格

miss話我D成績係岩岩好,全班排23全級排9十幾,全級一百八十幾人排岩岩中間,

我真係覺得好開心,唔怕話比你地聽我係中學階段都未試過全部合格,你地可能話我前後矛盾,

其實原來仲有平時分呢一項,因為平時分我先可以全部合格咋,我最差果份卷的平時分係最高的,

所以我先可以拉返高D成績咋。

反省:今次的成績都係好彩先攞得到,今次我係要靠自己的努力去攞高分。

我相信今次我唔會三分鐘熱度,我唔要做失敗者,我一做就要做最強果個。

絕世長空



2008 年 1 月 30 日  星期三   雨天


兩日都出街食飯 開心 分類: 未分類

琴日放學練完合唱團,之後去左淘大度打邊爐,今次都係同我爸LAND ROVER果D同事一齊食,

當然我爸都有去啦!之後我飲左三罐百事,我爸就飲左兩罐橙汁汽水同一杯啤酒,

而我爸D同事就不停咁飲啤酒,佢地D酒量好勁呀,飲極都唔醉!期間,佢地襯住我爸唔係度,

叫我試下飲酒,咁我當然唔肯啦,因為我今日都仲要返學架嘛,醉左點算喎

今日放學練完合唱團,之後係學校等我爸同克斯叔叔,克斯叔叔仲揸左佢新買果架MINI黎天

之後我地去左荷里活廣場的元綠壽司度食野,今日食左好多魚生同壽司,

我仲飲左兩支波子汽水,我仲攞埋D波子做戰利品天

上次飲波子汽水都唔記得係幾多N年前的事黎囉

最後,我地仲去左M記的cafe shop食cheese cake天

今年真係好有口福呀



2008 年 1 月 24 日  星期四   陰天


成個月啦 開心 分類: 未分類

你地好嗎我好耐冇打日記啦,有冇掛住我呀

打返之前D野先,因為事隔太耐啦,所以只係輕輕帶過

之前睇左異獸戰2,有D唔明,明明上一集有N咁多隻鐵血戰士,點知呢集就得返兩隻鐵血戰士

之後仲好笑有隻鐵血戰士係自己星球收到訊號,要自己下載資料,之後又要自己坐太空船去地球,

真係O曬嘴囉,攪到個星球得自己一個咁,佢影果時個星球係一隻鐵血戰士都冇架囉=="

有D時間仲第一身去拍,個畫面仲要掟黎掟去,攪我頭都暈埋=="

之前同媽咪去左睇投名狀,好好睇不過個結局就個個都死曬

之後第二日我就病左,不停咁肚痛又要不停咁呵水攪到我就黎虛脫真係好辛苦,第一晚仲要發噩夢

之後燒到100度,跟住睇左兩次醫生,第一個醫生D藥都唔得的

之後過左一個多星期就考試,原本做功課同溫書的時間,就病左啦!攪到那一個多星期趕到我死!

跟住考試之前比人激起我的鬥智,之後重拾返讀書的樂趣,因為由唔識到識係有好大的滿足感

只怪平時冇去溫,想追都追唔到!依家後悔已經太遲,我唯一可以做的就係更加努力追返D成績

今日去左身體檢查,今年我隻左眼居然連第二行都睇唔到,我上年仲可以睇到四行

醫生要我去眼科,不過要排期排到九月我唔想戴眼鏡呀



2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


睇戲─魔間傳奇&行街(有驚喜) 愉快 分類: 未分類

今日同我爸一齊去左荷里活廣場度睇戲,好開心呀,好耐都冇試過同我爸一齊睇戲啦

我地去到買完飛之後因為仲未夠鐘所以我地去左行商場,去到商場中心的時候,

我發現到有一個超級巨型的黑武士頭盔,我仲發現到有好多好多的星球大戰產品,

然後我抬起頭一望見到寫住星球大戰30週年博覽(STAR WARS EXPO)

真係估唔到係荷里活廣場會有星球大戰的博覽會,之後我同我爸就入左去睇,

我地仲見到一個好高的黑武士(Darth Vader)天,跟着我地睇左超多模型同玩具,

我最鐘意的係激光劍最後影左幾幅相就走左睇戲。果套戲都幾刺激,

不過唔知點解一有D嚇人的場面後面果幾個16-18歲的男仔就震一震,震果下仲踢左我地張椅

我係度諗驚就唔好睇啦,又要驚又要睇,仲要騷擾到人,真係多此一舉!

難聽D講句我都未驚啦,你地驚唔係呀嗎不過套戲又真係幾多嚇人位的

我新增左相片集啦!