12/7
返左團契,不過唔知改左兩點開始,所以一點已經返左去(早左成個鐘)
不過好彩有PSP陪我,一點半團契D人返左黎,所以大家一齊傾計同玩
團契尾聲既時候(我地係101室),無嗱嗱有人掟雞蛋,奶婷頭髮中左招,
之後我地見到幾個𡃁仔不停咁偷看,我地睇到佢地既時候就不停咁走,
唔洗問兇手一定係佢地啦!真無奈,咩世界呀!
連學校都夠膽襲擊,真係膽大包天呀!
之後美珠話想行返屋企,順便行下街喎。
因為順路,所以佢陪我去到巴士站,傾左兩句就有車囉,
跟住佢返屋企;我去觀塘找爸之後由觀塘去左Mage Box睇街頭超人!
13/7
好悶既一日,上網找一D補習既資料,悶悶咁過左一日!
14/7
今日返去攞成績表,成績有好有唔好,之後訂書跟住返歸!返得一個鐘!
夜晚,爸同我傾左D野,最後大家都冇答案,佢就走左!
呢個答案我諗左好耐,最後,我既答案係...
我既成績冇需要向所有人交待,我只需要向自己交待,
我都唔會對所有人作出無謂既承諾,我只會對自己作出承諾,
仲有我唔出聲唔代表我逃避,因為我根本唔識去逃避,我只係識去面對! |