一個強者的日記
希望比大家知道我的事!!!
jacky199266
暱稱: 絕世長空
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
HKBU CIECF Term Brea...
婚前試愛首映禮
Need Help
我想問......
祈禱2
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 224
今日人氣: 2
累積人氣: 2921
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


練車PK記 驚訝 分類: 未分類

今日係屋企做左D功課,睇左陣電視,上左陣網,

夜晚入左大埔練車,期間大伯話肚餓,我攞左包餅出黎大家食,

食完我去掉垃圾,掉完行返去停車場,後面有人踏單車,

我咪行埋D比佢過佢,跟住唔知前面有暗斜,對鞋又濕喎。

跟住滑倒(所謂既PK),屁股落地,雙手跟住落地,之後滑落去,

見到前面係水渠就用手急停,結果......屁股超痛,左手擦傷左。

唉~~~真係:千年道行一朝喪!



2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


呢幾日 愉快 分類: 未分類

12/7                                                                                                                       

返左團契,不過唔知改左兩點開始,所以一點已經返左去(早左成個鐘)

不過好彩有PSP陪我,一點半團契D人返左黎,所以大家一齊傾計同玩

團契尾聲既時候(我地係101室),無嗱嗱有人掟雞蛋,奶婷頭髮中左招,

之後我地見到幾個𡃁仔不停咁偷看,我地睇到佢地既時候就不停咁走,

唔洗問兇手一定係佢地啦!真無奈,咩世界呀!

連學校都夠膽襲擊,真係膽大包天呀!

之後美珠話想行返屋企,順便行下街喎。

因為順路,所以佢陪我去到巴士站,傾左兩句就有車囉,

跟住佢返屋企;我去觀塘找爸之後由觀塘去左Mage Box睇街頭超人!

13/7                                                                                                                        

好悶既一日,上網找一D補習既資料,悶悶咁過左一日!

14/7                                                                                                                                 

今日返去攞成績表,成績有好有唔好,之後訂書跟住返歸!返得一個鐘!

夜晚,爸同我傾左D野,最後大家都冇答案,佢就走左!

呢個答案我諗左好耐,最後,我既答案係...

我既成績冇需要向所有人交待,我只需要向自己交待,

我都唔會對所有人作出無謂既承諾,我只會對自己作出承諾,

仲有我唔出聲唔代表我逃避,因為我根本唔識去逃避,我只係識去面對!



2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


2007-2008年課外活動大匯演 開心 分類: 未分類

今日係課外活動大匯演,所以7:30就返到去練歌(好早呀),

每年既課外活動大匯演我都係表演唱歌,今年都唔例外。

今年除左同合唱團表演唱歌之外,

仲同老sir、樹林、呀然、肥譚一齊唱歌,上一次合作既時候係F.2,

今年我已經係F.4啦,下年已經冇得係課外活動大匯演表演啦!

所以我地特證上台唱返兩首歌送比教導我地既老師。

而我地今次唱左朋友同真的愛你(敬師版),我地改左少少歌詞。

今次果兩首歌真的愛你(敬師版)唱得ok;朋友唱得唔係咁好,

因為佢地琴日先決定唱咩歌,所以唔夠時間準備。

雖然我唱朋友既時候一開始唔記得左歌詞,但係我馬上加D歌詞落去,

勉勉強強過到關真的愛你(敬師版)因為熟就ok左

之後放小息,但係我又要返合唱團練歌,

因為小息完左就到合唱團表演囉,所以冇時間休息

合唱團小組表演反而ok喎,可能因為琴日件事掛,

不過全體合唱團表演都ok,唱完之後落返去睇其他表演。

睇完之後上左去401室度交中文科D分,跟住落返音樂室,

點知得返明同珊未走,所以一齊去左加太賀度食lunch,

食完之後送左明同珊去踏5C,跟住我先返屋企。

今日真係好累呀!聽日又要結業禮,一個字【悶】



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


結校日&生日 開心 分類: 未分類

今日係我小學既結校日,今日開放時間係1:30,所以我1:30已經返左去,

一入到去就見到雄哥(校工),雄哥居然仲認得我喎。

之後入去禮堂睇下,見到D學弟綵排緊,彭sir(副校)做司儀,

之後我去同彭sir打招呼,彭sir都認得我,之後又見到何老師(前班主任)、

miss梁(前英文老師)、關校長,佢地都仲記得我,真係好開心!

跟住上去行下影下相咁,今日好多人,有歷屆既畢業生,有D年紀都好大。

行下行下終於撞到個識既同學,可惜我唔記得佢個名囉,

但係反而佢記得我個名喎!真係好意外!

之後落返地下,撞返幾個以前既風紀同事同埋幾個同學,

之後不停咁傾計,跟住江文靜黎左,佢比以前靚左,點解要講佢?

因為佢係我唯一一個試過出盡全力去對付既女仔。

不過,我以前真係太衝動啦,Sorry呀

跟住我地上左去電腦室涼冷氣,又交換MSN或日記。

跟住我坐多左陣有D悶,就落去睇下仲有冇D朋友到左,

果然我撞返郭麗、陳禮丹、黃小苗,吳華陽、鄧宇新、陳禮明、李銘信......

好多好多朋友,之後又傾下計問下點解咁少人,

跟住先知原來有幾個,因為一D特別原因黎唔到,一D找唔到,

所以冇咩人黎。

之後我地第四十二屆既一齊影相留念,跟住郭麗走左,

跟住我地成班去7仔買野飲,又傾下計,

跟住返入去,因為畢業及結校典禮要開始啦!

之後聽完國歌到唱校歌,之後所有人都一齊唱,仲好大聲天,

可能大家都知道今次係最後一次機會唱校歌啦,所以都好大聲咁唱,

以前都冇發現校歌有種感染力,好似教導我地以後應該點做咁!

之後到左典禮最尾,我地就走啦!其中有人提議去食飯,但係傾左一輪,

發現好多人都唔得閒,所以冇去到,

希望暑假我地第四十二屆畢業生可以同老師一齊出去食飯啦!

跟住同媽去左尖沙咀食日本野,之後返屋企食蛋糕慶祝生日!

今日開心多過唔開心,因為同D朋友傾計已經好開心。

雖然都有互串,但係......係善意既,冇攻擊性既,真係講笑架姐;

唔同中學既同學及朋友,佢地講野係有惡意,有刺既,具攻擊性既!

而且我同以前既朋友比較合拍D,我地可能一個眼神就得,

但係中學既朋友就好似冇咁熟咁,好假,

但係我同中學既朋友已經相處左4年;

但都唔夠同我相處左3年,分開左4年既朋友?

到底係咪我既問題呢?

聽日(7/7)我會更新呢篇日記,要加相。

學校正門

DSC00552

昔日捉棋既地方(棋手既戰場),得到棋王既地方(小四)

DSC00547

第四十二屆畢業生及全體老師大合照

DSC00556

借棋(小四至小六)同攞風紀帶(小五)既地方

DSC00568

獎杯區(1)

DSC00558

獎杯區(2)

DSC00559

獎杯區(3)

DSC00560

禮堂後方

DSC00557

禮堂中間

DSC00562

細細間既小食部

DSC00548

校訓

DSC00554

籃球場(昔日我既另一個戰場),經歷好多風風雨雨既地方(小四至小六)

DSC00543

走廊

DSC00544

昔日既班房(6C)

DSC00545

畢業營既相

DSC00546

年年都會跌椰子落黎既椰子樹

DSC00551

昔日我係康樂棋大使當值既地方(小六)

DSC00549

飲水機,風紀當值既地方(小五)

DSC00553

學校(1)

DSC00563

學校(2)

DSC00564

學校(3)

DSC00550



2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


開心&悶 開心 分類: 未分類

琴日放學好累,望左一望個天,原來個天真係好靚架!

今日一返到學校買完野食,明、文生、yan送左生日禮物比我,

真係好多年都冇同學(朋友)送生日禮物比我啦,多謝你地呀!

都多謝今年有同我講生日快樂既人呀!今日我好開心呀,THX!

今日返學淨聽講座,聽左成兩個半鐘,

又【悶】,又要攪埋D爛gag,真係無聊呀!

聽日我有個地方要去,希望一切都咁美好啦!