1/8
綵排2/8既拍攝,唔算辛苦!
2/8
「校園危機拍攝」終於正式拍攝啦,終於明白一套戲要拍成年既原因,
因為要拍埋其他既位,所以拍左好多,今次有成八個故事,拍左五個鐘!
最辛苦係巾姐,差唔多所有女角都係佢做,辛苦曬啦巾姐!
3/8-5/8
入Camp【真友營】,玩左好多野,其中康體籃球同籃球最好玩,正!
影左少少相,果度個廁所,都算乾淨,都放心去沖涼!
哈哈,今次又係我做房長,第一晚兩點訓,第二晚BBQ,食左勁多腸同丸,
第二晚一點訓,跟住,五點幾起左身,差唔多六點同美珠睇日出,
不過睇唔到>3<可惜!
之後話落海灘玩,不過落雨去唔到!跟住留係營地度玩!
最後,第一次打緊風踏船,冇想像中咁浪,好彩= ="
6/8
打八號風球,好彩五點左右已經改發三號風球,夜晚去左陳sir既farewell,
遲左到(三個字),Sorry呀!冇巴士,等左四個字,Sorry呀各位!
雖然,我地人唔多,但係都好開心!食左好多野,又飲左勁多野,
過程中不停係度傾計,又講下笑,陳sir又成日比人串,笑到停唔到,
最後玩左粒藥丸,話會吸油架,最後消失左!走之前影左張大合照!
多謝你地比左咁多美好既回憶我呀!特別係:陳sir、雪雪、冰冰!
多謝你地同我度過左四年既歲月呀!多謝陳sir比機會我出去比賽呀!
大合照:(左起)賢仔、敬、雪雪、冰冰、文生、俊、泰仔、陳sir、明、我

7/8
做功課!
8/8
朝早做功課!夜晚勤叔帶全家去左尖沙咀食私房菜,
都係第一次食私房菜,仲係食法國菜呀!原本開頭係去食日本野,
不過因為冇位,所以改左!個主菜最好食,我果個係雞,一放到埋黎,
坐我旁邊既爸爸都聞到香味!真係好好食!
而我既甜品係第二位,叫朱古力心太軟!又係好好食既野!
我發現食法國菜一定要多人先好食,因為今次食左標準既三個鐘!
咁樣比左好多時間我地傾計,又真係幾寫意!
9/8
一早入左勤叔屋企,而我、我爸、忠叔、勤叔一行四人,
駕車去左嘉道理農場度睇野,果度真係好大!不過我地睇完動物就走囉!
之後夜晚睇左陣奧運開幕就返屋企囉!
10/8
返崇拜,唱左首詩歌叫你是我唯一,超正!有冇人有你是我唯一Mp3呀!
返完崇拜,去左屋企樓下間美心快餐食午餐,係我睇緊食咩既時候,
突然有五、六個,十幾歲既女仔話要同我影相,佢地話要黎交功課喎!
咁我就同佢地影左一幅大合照,跟住佢地好開心咁多謝我!
之後我叫左個六寶飯食,食完之後我就返左屋企囉!
11/8
做功課!
註:新增左相簿:校園危機拍攝、真友營、farewell、法國餐、嘉道理農場! |