今日去咗海洋公園,但係文生係抱病陪我去玩,真係好過意唔去。原定約响正門等,點知個傻佬搭嗰架巴士响集古村入口停,所以大家都各自各入場,再匯合。自己一個人搭吊車,真係驚驚地,好彩帶咗部相機,只好自己玩自拍。今次最想玩既係輕氣球,起初吊起時有少少搖晃,之後就好定,都可以升到幾高呀!由於我哋下午先入場,所以都唔係太夠時間玩咁。
本來諗住去金滿庭食晚飯,但等緊位的時候,見到你已經好唔舒服,所以決定去魚米家,第一次見到你咁辛苦,仲要食得咁少野,個心好內疚。呢個星期你都抱恙,真係估唔到你會有時間去買禮物,究竟幾時買架?係咪今朝早去TST的時候.....?Anyway, thanks!!
歡迎瀏覽我的相簿,有更多相睇...
  
|