今日燥底指數100,全因是一個爬街西門。雖然我唔係under佢,但佢既所為實在令人髮指。今日我同阿仔(my colleague)做咗成日包裝女工,倦到嘔白泡,佢就剩係識得坐响到,個屎忽永遠要痴住張櫈。ok...你唔幫手唔緊要,你係經理(經過唔理嗰隻)麻,唔該你既態度都好少少呀!!大佬...我唔係打你工架,唔係你出糧俾我架,我唔需要受你氣、睇你面色、幫你做野架(因為我唔係你條靚)。即使我阿姐lisa俾咗舊屎我哋食,之後都會俾番啖砂糖氹我哋,呢個爬街剩係識得串串"貢",周圍辣著火頭。起初諗住同佢鬥長命,以為佢會頂唔順自動辭職,但係我哋都錯晒,相信到某一日頂唔住時,就要爆出嚟(complain to Lisa or ready resigned letter)。佢乞我憎既程度,已經去到唔想同佢講野、唔想見到佢個死人樣、唔想聽到佢把聲。................           |