今日多得雞脾陪我買衫,預備下星期去公司fashion show著,起初真係毫無頭緒買咩衫...型?!斯文?!著裙定係褲呢??最終...都係決定著褲,不過買唔到對鞋襯,只好番屋企試吓現有嗰幾款鞋啱唔啱啦。原來好耐無見雞脾啦,因為你連我剪短咗頭髮都唔知,希望你既台灣之旅玩得開心愉快。ruby我等唔切你陪我去大南街,今日忍唔住買咗條黑色珠鏈,因為件衫要有條鏈襯先好睇。
今日開始放假, 約咗ruby出香港仔食lunch, 大家都好耐無見啦。食完飯, 竟然見到公司一個好八掛既同事, 好彩佢見唔到我咋, if not, 一定番公司講話今日見到我, 咁就大鑊啦, 因為西門阿哥以為我今日番鄉下。之後自已去買旅行用品, 哈...一直都打算買番對converse, 今日終於買到啦, 米白色加上粉紅色圈圈, 好鍾意...。
今日去咗九龍灣聽茶會,哈哈...雖然我哋遲到,但上到去竟然得另外兩個妹妹仔同我哋一齊聽茶會,每個人除咗有一個旅行袋之外,仲有送多個立體飛機仔pizzle,幾得意架!!
姊妹們...我下星期就飛去台灣啦。今次去旅行公司無一個人知道,因為我只係同阿姐講番鄉下探親,所以要低調行事。因為今次係跟團,唔知抽唔抽到少少時間去搵雞雞專門店呢?上次去台灣時,文生同我行咗好耐先搵到其中一間專門店,雖然辛苦,但見到整間店舖都係黃色雞仔,真係令人好興奮,好開心。今次目標係响淡水既專門店.....yeah!!
姐姐放大假.................9月先番工,YEAH!!!不過我呢個工作狂阿姐,每天都會起碼有一個追雲call,鍾意人哋每日update吓佢。nevermind...........無皇管既日子....實在太好了。