今日無意中被我發現monchhichi 2008月曆,恐怕遲d賣斷市,所以即刻買鬼咗佢,今次呢本將會擺响公司用,因為實在太靚啦
呢個禮拜好似顛咗咁,每日都要ot,呢種生活真係好痛苦。不過下星期請咗4日大假,連埋重陽節假期,足足放9日。終於可以抖番吓啦,yeah!!! 仲有時間可以約番舊同學食飯添,之前因為怕自己遲到或失約,都唔敢約人。
最近搵到好多舊同學既blog,見到佢哋令我諗番好多中學時期既日子,特別係中四及中五呢兩年,真係過得好開心,幾個好姊妹都係响真光中認識的,不經不覺大家都已經識咗好多年,現在大家都各有各忙,好難先可以約齊人一齊聚吓,以前日日對住大家,仲要寫住信,但係大家既話題永遠都講唔完.....真係令人懷念
起初真係無諗住會睇呢類文藝片,總係覺得會悶爆,但係俾文生挑起咗條根,所以今晚放工去咗奧海城睇7:40。不過因為今日放7:00,入到場已經miss咗開頭嗰5分鐘。整體上...套戲俾我預期中好,唔係想像中咁悶,湯唯既演技真係不錯喎,睇到我都戥佢難過。不過其中幾幕既床上戲,真係非常大膽露骨,唔知係咪真的呢?
哈哈!!!昨天响屋企真係俾我搵番個真光校章,仲要有兩個咁多添呀。Yeah!!!