今日做咗個mid-year appraisal,之前阿姐叫我番屋企諗吓將來條路想點行?想攞到d咩野?仲以為佢想我調去跟merchandising,但同阿姐傾完,原來下半年除咗要跟operation之外,佢想我跟埋marketing野,俾多d意見,involved多d。聽落好似幾好咁,起碼marketing都幾好玩啊!!
今日終於去咗旅行社報名,最後決定咗台灣四天團,真係好想快d飛。
真係唔多like公司新嚟既阿哥 ─ simon。佢既態度真係乞人憎到爆燈,有時remind吓佢之前一貫既做法係點,我都係好心提一句,免得你到時手忙腳亂,哼! 點知佢扮到無咩特別咁,攪到我好似多事咗咁。而且一d禮貌都無,有時睇到佢對住smile串串貢咁,真係睇唔過眼,明明自己都係新丁一名,又要扮到好有料咁,話晒smile都係佢條靚。以後除非係佢主動問我,如果唔係...我都唔會爭住答,咁多事做咩喎人哋都唔會領情。
今晚放工去咗荃灣《五月花》食日式放題,一行三十幾人,因為同埋文生既親戚,真係未試過咁多人食日本菜。食物質素方面都唔錯,選擇都幾多,仲有得打邊爐添,火煱料都唔差架,有蠔、青口、大隻蜆...,但係服務方面就差少少啦,見到你叫野又扮睇你唔到,最恐怖係我哋部gas爐無晒gas,個waitress好似唔識得換gas咁,仲攪到漏氣著火,真係俾佢嚇一跳。今晚飯聚目標是farewell文生個大表姐一家人,佢哋前排由加拿大番hk,下星期就離開啦,所以食完飯,一大班人過咗隔離公園影大合照,好似自遊行影團體相咁。
哈哈!! 終於可以放假去旅行啦.....yeah
不過原來文生你未問架?!失望晒!!如果你擺唔到假,咁點算呀???
呢個星期所有人都忙住buying & 落單,阿姐&阿哥塊面經常性地"黑",阿姐忙到爆而且出完trip番嚟又病咗,心情唔多靚。但响呢個時候我要鼓起勇氣,同佢request假期,最大問題係佢一早已經申請8月中開始放大假,直至9月頭,而我request嗰幾日正正係8月尾幾日(因為文生請佢一家人去旅行,當然有我份啦,哈哈!!) 撞到正一正,我當然無同佢講去旅行玩啦,我話係一家人回鄉探親。問完之後,阿姐話佢知道欠我好多大假&補鐘,但要exceptional case先可以俾我放,要諗吓先再覆我。.....直至6:00我放工都未見到佢,而我又趕住走(趕住去拎ruby's bd cake),所以今日都係得唔到答案。