kaman18
暱稱: 小肥雞
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
運動日
澳門兩日一夜
吐苦水
舅父仔大婚之日
充實的一天

日誌分類
全部 (234)
工作 (5)
家庭 (4)
給姊妹的話 (6)
給阿b的話 (4)
未分類 (215)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
big's blog
bird's blog
rebecca's blog
ruby's blog
small fish's blog

日誌統計
文章總數: 234
留言總數: 96
今日人氣: 0
累積人氣: 10884

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 8 月 16 日  星期四   晴天


2007-08-16 分類: 未分類

今日做咗個mid-year appraisal,之前阿姐叫我番屋企諗吓將來條路想點行?想攞到d咩野?仲以為佢想我調去跟merchandising,但同阿姐傾完,原來下半年除咗要跟operation之外,佢想我跟埋marketing野,俾多d意見,involved多d。聽落好似幾好咁,起碼marketing都幾好玩啊!!

今日終於去咗旅行社報名,最後決定咗台灣四天團,真係好想快d飛。




2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


2007-08-03 分類: 未分類

真係唔多like公司新嚟既阿哥 ─ simon。佢既態度真係乞人憎到爆燈,有時remind吓佢之前一貫既做法係點,我都係好心提一句,免得你到時手忙腳亂,哼! 點知佢扮到無咩特別咁,攪到我好似多事咗咁。而且一d禮貌都無,有時睇到佢對住smile串串貢咁,真係睇唔過眼,明明自己都係新丁一名,又要扮到好有料咁,話晒smile都係佢條靚。以後除非係佢主動問我,如果唔係...我都唔會爭住答,咁多事做咩喎人哋都唔會領情。




2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天


2007-08-02 分類: 未分類

今晚放工去咗荃灣《五月花》食日式放題,一行三十幾人,因為同埋文生既親戚,真係未試過咁多人食日本菜。食物質素方面都唔錯,選擇都幾多,仲有得打邊爐添,火煱料都唔差架,有蠔、青口、大隻蜆...,但係服務方面就差少少啦,見到你叫野又扮睇你唔到,最恐怖係我哋部gas爐無晒gas,個waitress好似唔識得換gas咁,仲攪到漏氣著火,真係俾佢嚇一跳。今晚飯聚目標是farewell文生個大表姐一家人,佢哋前排由加拿大番hk,下星期就離開啦,所以食完飯,一大班人過咗隔離公園影大合照,好似自遊行影團體相咁。




2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


2007-07-27 分類: 未分類

哈哈!! 終於可以放假去旅行啦.....yeah

不過原來文生你未問架?!失望晒!!如果你擺唔到假,咁點算呀???




2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


2007-07-26 分類: 未分類

呢個星期所有人都忙住buying & 落單,阿姐&阿哥塊面經常性地"黑",阿姐忙到爆而且出完trip番嚟又病咗,心情唔多靚。但响呢個時候我要鼓起勇氣,同佢request假期,最大問題係佢一早已經申請8月中開始放大假,直至9月頭,而我request嗰幾日正正係8月尾幾日(因為文生請佢一家人去旅行,當然有我份啦,哈哈!!) 撞到正一正,我當然無同佢講去旅行玩啦,我話係一家人回鄉探親。問完之後,阿姐話佢知道欠我好多大假&補鐘,但要exceptional case先可以俾我放,要諗吓先再覆我。.....直至6:00我放工都未見到佢,而我又趕住走(趕住去拎ruby's bd cake),所以今日都係得唔到答案。



« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 47 | »



tofumonzter@createblog.com