對自己要有信心,唔試過又點知道個結果呢?唔好再俾任何藉口自己去放棄啊!!無論點....我都會支持你的。
今日派糧單,終於知道剩下既bonus係出幾多,未拆之前,見到bally幾個秘書好開心,係咁多謝d老闆,心諗人哋份bonus一定好"金"啦。我?!...........唔滿意羅,比我預期既少咗。臨放工,lisa姐問我滿唔滿意,我好担白地話"唔太滿意",佢聽到之後,好似好愕然咁,仲加上一大篇理論向我解釋,又話我份bonus已經好多,多過舖頭d同事,嘩!!大姐....佢哋個個月有commission,我無喎....份bonus多過佢哋都好正常呀。算吧啦....嗰一刻你講咩都聽唔入耳架啦。
今日heidi ma last day,但因為要交接手頭上既工作,所以大家都各有各忙,計都傾唔多幾句。直至到放工既一刻,因約咗文生,所以我先走,走的一刻真係好捨得佢,feel到同新嚟既同事都唔可能做到咁friend,相處咗1年既時間,話多又唔多話少又唔係少,總之大家都啱channel,唔鍾意群是非團,放工又會等埋一齊先走,兩個就好似相依為命咁。雖然今日先知道原來你去gucci做,但明白佢有苦衷。
Yeah!!! 終於約得齊人,可以食餐晚飯,難得的機會。
好多謝ruby,終於可以睇到《我們這一家》呢套卡通片啦,真係好好睇架!嘩...廿幾集有排先睇得晒,努力。
今日去咗睇中醫,醫師把完脈就話:「你腸胃唔好,血唔夠,去唔到個頭,所以導致頭痛。唔好飲咁多冰冷野,夜晚盡量唔好食甜野。唔可以再俾頭痛持續落去,一定要根治。」之後就開咗張我唔識睇既藥方去執藥,總共成為$160,好彩公司有得claim中醫,哈哈!希望飲完兩次藥,情況會慢慢改善啦。
今日睇咗《盜海豪情》,ok喎,睇咗2個鐘頭,都唔見眼瞓。