今日早上無團體行程安排,所以文生一早叫醒我自行出去行吓,食完早餐,試吓搭地鐵,當然唔似香港般咁先進&舒適啦,無空調只得幾把風扇,好彩係冬天,如果夏天搭都唔知會點???無奈地想去既地方都休館,好掃興,只好行吓天安門廣場。之後約咗幾個團友一齊食lunch@大董烤鴨店。食完lunch,大家決議去頤和園參觀,順便路過奧運體育館場地─鳥巢。

慘遭被遺棄公路上的經歷:參觀完諗住一行7人番酒店,出口處竟然一架的士都無,只有兩部黑市的,我哋選擇行出兩個街口睇吓有無的士,點知等極都無,附近又無地鐵站,只有黑市的,黑市的士阿叔開價120蚊一架小型van載我地番酒店,最後講價100蚊,架van仔簡直好似籠屋咁細,其中一pair仲要坐大脾先ok。咁都算啦,點知放工時間勁塞車,塞咗响公路上,司機竟然話放我哋响路邊落車,再截的士收番我哋15蚊,我哋當然唔肯,爭論咗一陣,我哋都係要落車。的士就截唔到,只好搭巴士再轉地鐵....過真係北京體驗之旅。

晚飯@沸騰魚鄉,四川菜。勁麻...今晚亦係慶祝團友andy生日,仲預備每人一頂聖誕帽。


|