今日文生請咗半日假陪我,於是決定去睇番場戲《投名狀》,套戲都幾悶,只有幾場戰爭片段較為精彩,中途我仲瞌著咗添 。雖然套戲麻麻地,但最尾發生咗件小插曲,精彩到爆 。話說我哋坐咗响最後一行,路口位第三及四個位,入到場路口位條女(簡稱A)將自己個手袋外套擺晒响我哋個位到,A見到我哋行埋去仲好似唔想拎起咁,頂...你俾咗3個人錢咩?!開場時D燈熄晒黑漆漆,妖...兩條友仔响到打車輪 ,仲要發出聲音嗰隻。最難頂係...兩條友好似野餐咁,不斷响到開野食,A仲要買埋私伙紅棗桂圓茶,仲要用隻暖杯入住,大姊...不如租隻VCD番屋企睇啦...頂你!!
精彩事情發生啦,完場時,坐响A前面一對情侶忍唔住拎轉頭鬧爆佢哋,坐响我前面個伯伯聽完,仲拍手和應,嗰刻真係想大笑出來。其實都係2個鐘頭既戲,唔係咁口痕麻?! |