今日有些少唔開心,原因係smile响1月尾buying的時候請大假與家人&bf去旅行,今次buying為期5日,佢就放足咁多日,起初同佢講阿哥可能未必批,因為佢哋merchandising team要趕住落單...入data等等,誰不知哥哥竟然批假俾佢...雖然呢件事好似唔關我事咁,但係我預計到時一定要幫手頂。其實好明白佢要放假是同家人&bf一齊旅行....係好難得的機會,...無奈!!!! 再加上今日諗住同阿姐request埋27號放假,因為26晚10點先由北京起飛,番到hk都要1:00am,點知阿姐好大反應....「咁成公司咪死晒.....得番smile一個」(因為阿姐&阿哥己申請放假) 咁我好醒地話「唔會死既...仲有好多同事响到,咁放半日啦」得來的回覆是................「咁你不如補鐘番晏d啦(我feel到佢意思係叫我遲番1or2個鐘only),辛苦晒你啦!」
好........補鐘番2:30pm, 佢都無exactly叫我番幾點,即係任我啦,yeah!!!(我自己一意孤行) |