kaman18
暱稱: 小肥雞
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
運動日
澳門兩日一夜
吐苦水
舅父仔大婚之日
充實的一天

日誌分類
全部 (234)
工作 (5)
家庭 (4)
給姊妹的話 (6)
給阿b的話 (4)
未分類 (215)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友
尚無任何好友

我的連結
big's blog
bird's blog
rebecca's blog
ruby's blog
small fish's blog

日誌統計
文章總數: 234
留言總數: 96
今日人氣: 1
累積人氣: 10881

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


beijing trip - day 2 分類: 未分類

北京之旅 - day 2 - 滑雪@南山

   

 

滑足成日雪,雙腳痛到爆,之後搭車番酒店梳洗,再出發食晚飯 ─ 打邊爐@海底撈。由9點打到12點幾,好飽好滿足,每人都係76蚊,抵到爆。由於太飽的關係,有人提議行去附近的三屯里酒吧街行吓,部份人就番酒店sleep。行咗幾條街,就番酒店,文生同朋友去酒店按摩,但我實在太眼瞓&疲倦,決定番房sleep lu。

 




2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


beijing trip - day 1 分類: 未分類

今日12點機出發,10點鐘去到機場check-in,仲有時間食個早餐添。

3點幾到達北京機場...已經感受到一陣陣寒風,好耐都無試過凍到口部噴煙啦。第一站先去酒店放底行李

 酒店房外有一個大廰供客人開會之用

 北京第一餐:烤鴨...正

 四合院式bar ─ 床吧

   

 




2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


公司X'mas party 2007 分類: 未分類

今日公司開X'mas Party,係KFC cross over PizzaHut,食咗一round都無再encore。各同事最關心的都係抽獎環節,哈哈!!!今年竟然抽中我,一向都無抽獎運的我真係好開心,雖然只係一支電動牙刷,但係都係一種luck呀!!

今晚要ready定,明天一早出發往beijing....yeah!! 各姊妹,雖然今年唔能夠一齊過聖誕,但心裡仍然wish you merry merry Xmas




2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


2007-12-14 分類: 未分類

今日有些少唔開心,原因係smile响1月尾buying的時候請大假與家人&bf去旅行,今次buying為期5日,佢就放足咁多日,起初同佢講阿哥可能未必批,因為佢哋merchandising team要趕住落單...入data等等,誰不知哥哥竟然批假俾佢...雖然呢件事好似唔關我事咁,但係我預計到時一定要幫手頂。其實好明白佢要放假是同家人&bf一齊旅行....係好難得的機會,...無奈!!!! 再加上今日諗住同阿姐request埋27號放假,因為26晚10點先由北京起飛,番到hk都要1:00am,點知阿姐好大反應....「咁成公司咪死晒.....得番smile一個」(因為阿姐&阿哥己申請放假) 咁我好醒地話「唔會死既...仲有好多同事响到,咁放半日啦」得來的回覆是................「咁你不如補鐘番晏d啦(我feel到佢意思係叫我遲番1or2個鐘only),辛苦晒你啦!」

好........補鐘番2:30pm, 佢都無exactly叫我番幾點,即係任我啦,yeah!!!(我自己一意孤行)




2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


Kathy's Wedding (old colleague) 分類: 未分類

今日係舊同事kathy大喜日子,放工約埋d舊同事一齊去酒樓,其實離開咗aia後,都無再搵過佢哋(除咗kathy)。今晚因為betty要ot,所以我同另外兩個舊同事行先,去到見到kathy同佢老公(阿誠),即係影咗幾張相。今晚仲見番幾個中學同學仔,因為同kathy都係讀真光。第一次去飲,新娘同新郎會去每一枱.....唔係敬酒,而係同賓客玩十五二十,勁好笑。不過見到佢哋咁開心,都好替佢哋高興。



« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 47 | »



tofumonzter@createblog.com