話說我個賤格同事...竟然响星期六晚12點幾打電話俾我,問埋d not too urgent matter,當然我無接到佢電話,佢只係留言俾我,仲要10分鐘內打兩次。
今日番到公司,佢仲要覺得無問題咁問我有無收到佢msg,完全唔覺得騷擾到我,真係當正自己係我直屬上司,隨時隨地都可以打俾我,頂佢個肺呀!!下刪100字。I'm not on-duty in 24 hours。今次佢初犯,如果再有第二次,我一定要响阿姐投訴。
真係唔明點解唔係我範疇的工作都要我做埋,幾時先可以真真正正將merchandising & operation分開呢?
今晚約咗舊同事Heidi Ma & 仔仔一齊食飯聚舊,大家有講不盡的話題,始終覺得我哋3個係一個perfect既組合,可能大家同年紀,好啱傾,工作方面又夾,唉...好懷念以往的日子。雖然現在有Smile,但同佢既關係就好似帶住個妹妹做野咁,相反同Heidi就可以一齊分擔&分享工作上的問題,大家可以有相有量。
文生向朋友訂咗幾隻大閘蟹,所以今晚去佢屋企開餐,咁大個女都係第1次食咋,發覺都幾大隻&好多膏,多到漏晒油添,但係食1隻已經好飽,可能d膏太多感覺很膩。我仲預咗幾隻明天同屋企人一齊食,不過哥哥感冒...可能要睇住我哋食啦。
今晚約咗讀秘書時既舊同學仔飯聚,大家有好幾個月無見啦,人越大真係越難約番d朋友出嚟,因為要搵一日大家都得閒既日子真係有難道,所以我會好好珍惜每一次既聚會。
p.s.欣..好可惜你今晚又嚟唔到,真係唔知幾時先可以見到你啦。miss u!!
今日去咗探舊同學Jade & 佢個bb仔,不經不覺都已經21個月大啦,識行識走,不過仲未識得講野,只係識得「呀....呀...」。好開心佢肯被我拖住嚟行 & 抱抱,因為Jade話佢好有性格,唔係咁輕易可以做到。我哋先去咗食tea,之後响樓下公園仔玩咗一陣,就上咗佢屋企坐吓,bb真係好鍾意睇tv,睇到眼都唔眨。好可愛呀!!!