今日係lisa姐牛一,我哋買咗份禮物&一束花送俾佢,照計都應該好開心至係,點知佢無咩反應不得致,仲要好似唔多like咁,今朝一早番到嚟塊面都已經黑黑地架啦,都唔知係咪老公激嬲咗佢,好彩佢下午放假,唔駛對住佢。
另外今朝番到公司,覺得heidi唔同咗,唔多出聲,所有事都提唔起勁咁,好似好多心事咁,令我更加覺得佢上星期五請病假,其實係假的,而係去見工先真。今日lunch佢仲約咗另一個同事食,我諗佢係想搵人幫佢分析吓,佢仲要接到個電話,神神秘秘咁行咗房傾,明顯地唔想俾其他人聽到談話內容。再加上lisa叫我約埋佢呢個wed食lunch,當我同佢講時,佢竟然拎晒頭,話唔想同佢食,下星期改日再約過。從種種跡象嚟睇,.......文生叫我唔好胡亂諗一d未經證實既野,真係好唔開心一個傾得埋既同事都走,好擔心! |