今日終於決心去做facial,成日都話去但最尾都係無做到。朝早同屋企人飲完茶之後,就去番香港仔做facial,差唔多半年咁攪過塊面,今日再去番,老闆娘都唔認得我啦,不過佢介紹咗我做另一個熱膜package,起初以為只係暖暖地,但過多幾分鐘後,塊面勁熱,熱到出汗嗰隻,因為佢封埋我個咀,所以講唔到野,真係驚驚地,最驚灼傷塊面麻,不過我知道老闆娘一直响我附近,有咩唔對路佢都會見到,再過多一陣,已經唔再發熱,我亦無咁驚,可能係熱膜既關係,俾以前所需時間好似短咗咁,除咗塊膜之後,老闆娘問我覺得點,我話起初熱烘烘令我好驚,之後涼番就無咩事,佢話呢隻全面d,好多人都改做呢款,雖然貴少少,但為咗靚,都要付出架啦。 |