新年快樂、恭喜發財。祝大家鼠年(何)包飽滿、升職(嘉)薪、做咩都(敏)捷過人。去完旅行番嚟都無update過個blog,因為太懶唔想寫野。
13/2 - 去家楫屋企拜年。食完晚飯入咗屯門睇《長江7號》,好抵$35一張飛。都係一般,只係覺得徐嬌做戲好叻。
14/2 - 一直都無話過俾我知去邊,只係話訂咗枱,原來係去南丫島食風?!...係燭光晚餐先啱。no flower, no gift, no big surprise...but have a promise
15/2 - 開工大吉,今日第1日番工,逗咗阿姐封大利是,由於放咗太耐假,都仲係未有工作的心情。今晚文生去我屋企拜年。
16/2 - 今日去文生婆婆屋企拜年。今早收到阿姐的來電,原來佢有兩張聽晚既郭富城concert tickets,問我有無興趣。
17/2 - 郭富城concert, 8點正, 亞洲博覽館 |