唔知你明唔明白...點解我會咁激動。
各姊妹:有關慶祝小魚生日,已訂咗枱食私房菜,詳情如下:
日期:12月21日 時間:晚上8時正 地點:旺角飛達商業中心1樓(近雅蘭中心) 出席者:小魚、章、Big、Calvin、Ruby、Rebecca & me 集合時間:TBC
請各位出席者,閱讀此訊息後,留意給我。謝謝!
今日去咗接放工,之後一齊去買餸番屋企煮,好耐無下廚啦,既然你又開到口,順吓你意啦。始終唔係自己屋企,所以煮起上嚟真係有些少手忙腳亂,好彩最後都食到你飽飽。不過下次太飽的話,就唔好來夾硬食啦,食滯咗咁點算喎....傻佬。
之前兩曰都做到8點幾先走,真係好痛苦,今晚唔可以再咁夜走,所以決定6:00就放工約文生,我哋去咗金滿庭食飯,食完飯我哋行番出去旺角,奧海城外邊有一棵很高很大的聖誕樹,咁啱我又帶咗相機,當然唔會錯過呢個機會啦。
今晚annual dinner真係好好玩,第一次參加咁大型既宴會,氣氛好正。而且今晚我哋牌子有sales上台表現,扮演梅艷芳唱《似火探戈》,我哋响台下叫到聲嘶力竭,最後佢攞到獎,我哋開心到不得了。嘩...不知不覺散席時都12點咁夜啦。
JPG大合照