° в椿 °
д⑦Ёшヨвロ⑦Шдワ


 Ё ш лЬ


(此日記最佳解像度為1680*1050)

keizancat
暱稱: 七夕葵♠寒椿
性別: 女
一言
-NICO患者
-中二病
-豊後国審神者
噗k (?)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (422)
ニコニコ/ようつべ相關 (11)
隨心記事 (24)
Gackt (4)
w-inds. (1)
日記 (334)
小說 (3)
改版 (7)
動畫 (4)
(2)
歌詞 (15)
瑪奇 (9)
(6)
未分類 (2)
網站連結
Minecraft Wik
NICO
刀剣乱舞(需要VPN)
2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天


充實?!...算是吧orz 驚訝分類: 日記

今天,,十一時多被媽媽打來吵醒= =~*
吃藥後又再回到被窩,,小睡一會∼
之後上網看小說,,看到四時多,,媽媽來電,,買菜去*
買完回來,,準備煮飯!!
今天又是我一手搞掂= =+利害嗎?
之後媽媽去上課,,我在家作善後∼
嗯,,係咁多*
<繼續發夢去---忍跡佐,,逆可.....萬歲!!=]>

發表時間:2006-01-26 09:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天


好~充實的一天||||| 驚訝分類: 日記

今天下午二時多才起床||||
不久媽媽就叫我去陪她去睇醫生,心臟好像有點不妥....
...................。
╮╯0╰╭媽媽大人你不要有事呀~~~~~~~~~
﹙冷靜﹚...之後等睇醫生的時候,去度高的說~
哇~167cm||||夠了!!我不要再高呀~!!orz....
睇完醫生後,就和媽媽去買菜~
買了"綠樹菜"XD,之後又買了提子呀,好立克...
之後回到家,休息一會,媽媽叫我去踩踏步機|||
踩了十五分鐘,之後就開始煮飯了*
雖然我只是將"綠樹菜"和瘦肉炒埋一碟,不過很有滿足感≧ω≦
味道麻,媽媽說好吃=v=嘻*
之後就咬蘋果的按了一會小電,接著就洗碗~
完成後就在打日記了~~~~利害吧*
嗯~明天想去行街呢,不過不知去哪好=^=
明天才算吧*
小說..............還是沒人給評語的orz.....
<寫小說去>

發表時間:2006-01-25 09:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


from kayan的100問* 開心分類: 日記

1)你既英文名有幾多個字?  六隻字*
2)最鐘意你個名裡面邊一個字?  淋*
3)有冇染髮?金毛呀?  冇染呀*
4)出街會唔會JEL頭?  出去玩果D就會*
5)有冇電髮?  冇*
6)驚唔驚行雷閃電? 為什麼要驚?  點兒啦,因為覺得自己會俾佢闢中*
7)出街化唔化妝?  有時會既*
8)有冇酒粒?  冇*
9)沖涼會唔會唱歌?  絕對會= =+<---廁所歌后?
10)驚唔驚小昆蟲?  大過手心既驚*
11)多數去7仔定OK?   七仔派*
12)每日有冇飲夠8杯水?  絕對唔夠= =一杯都唔知有冇= =||||
13)出街用咩袋?  唔定架*
14)睇開咩雜誌?  冇睇*
15)買衫係咪睇牌子?   唔係,睇衫係睇下岩唔岩自己*
16)想唔想做公主/皇子?   想做王子XD"
17)鐘唔鐘意細路仔?  唔鐘意= =+
18)最近聽到既係咩歌?  Mr.Children的Youthful Days
19)最能夠表示到你依家心情既歌?   w-inds.的Forever Memories
20)有邊首歌會令你覺得討厭?  冇*
21)最想睇邊套戲?  魔幻世界*
22)最近期睇既戲係咩?   藝妓回憶錄= =++
23)你覺得最好睇既MV?  約束ソロンь
24)覺得屋企人比任何人重要?  嗯*絕對*
25)屋企人了唔了解你?  了解呀*
26)重視朋友定情人,點解?   兩邊都重視,不知道= =
27)係咪一個樂意為朋友解決煩惱既人?  嗯*超樂意。
28)寧願有一個知己定十個朋友?  十個朋友,因為知己係由朋友變成*
29)講出三個你最重視既朋友:  三火一木,燦,翼
30)第一個比你既感覺係?  好~~~高+0+﹙小聲的說:會不會變成避雷針?XD﹚
31)第二個比你既感覺係?  外表和內裡不一的貓*﹙外表是狗不過會發出貓叫?XDDD"﹚
32)第三個比你既感覺係?  一"隻"翼,but飛不起 ̄▽ ̄
33)喊既原因多數為乜?   無聊=v=
34)為咩事憎你依家最憎既人? 因為?   冇最憎既人= =
35)有冇出賣過人?  冇掛
36)如果有,果個人知唔知?   就係唔知有冇= =
37)如果要係你同好朋友既感情加一個期限,你希望係?  永遠XD
38)一生既挈友出現左未?  出現了吧*
39)一日最少傾幾個鍾電話?   十個左右
40)多數同你傾電話既係邊個?   唔講你知*
41)最難忘既一個生日會,做左D乜?   去沙灘劈酒*
42)有咩人黎同你慶祝?  所有fd*
43)你影過既貼紙中,有幾多張你係 V字手勢?  一半=v=
44)貼紙相既背景通常係咪你加?   唔係*
45)同你影得最多貼紙相既朋友係?  草草家的大家*
46)講出三個令你用xanga既原因:  冇用
47)想xanga加多一個功能,你想加咩?  都話冇用囉= =
48)邊個成日黎你既XANGA留言?  冇用
49)有冇諗過自己作XANGA既100題問題?  ....
50)估下呢份100題問題加埋有幾多字?  二百多字吧
51)你依家最希望擁有既野係乜?  願望= =+﹙熟識我的人會知道會什麼願望= =+++﹚
52)睇電視既時間多D定玩電腦既時間多D?  電腦*
53)有冇為自己設立一個時間表?  有*
54)鐘唔鐘意住緊呢一區?  鐘意*
55)覺得自己係邊方面有天份?  裝傻XD
56)搬過幾多次屋?  一次*
57)電腦有冇試過中毒?  毒死中*
58)出街食飯多定係屋企食飯多?  屋企*
59)ICQ用咩版本?  netvigator icq
60)會為自己既前途做D咩?  拾靚個樣XD
61)細個有冇玩過口水波?  冇
62)細個有冇諗過做護士/老師,警察/消防員?  有*有諗過做消防員XD
63)細過有冇收集過貼紙?  有*
64)識唔識打麻雀?  唔識= =
65)有冇願望係由細到大都希望既,如果有係乜野?  去日本*
66)長大之後希望自己會係個點既人?  好人*
67)你目前最珍惜既野係乜?  時間*
68)LOTITA同COSPLAY,會揀?   cosplay
69)出街多數想行下定係有目的?  有目的先出*
70)出街多數自己一個定同朋友?   一時時啦
71)身上有冇咩特別既胎記?  背隻好似有*
72)最近令你開心既事係咩?  放假
73)最近有咩事令你傷心?  冇得返學XD﹙矛盾?﹚
74)第一次飲波子汽水係幾時?  四歲多
75)鐘唔鐘意有親戚住係你屋企?  冇所謂*
76)鐘意咩類型既人?  體貼的*例:忍足>3<,跡部>3<
77)覺得男仔做咩係最可愛?  賴床
78)有冇試過對人一見鐘情?   有
79)暗戀既人要離開香港,會唔會向佢表白?  睇情況
80)係街上面見到靚仔/女,會唔會主動識人?  唔會
81)覺得女仔最少要幾高先叫標準?  160以上,170以下
82)覺得男仔最少要幾高先叫標準?170以上,187以下
83)接唔接受到自己既另一半食煙?  冇所謂呀*
84)有冇或者願意為自己鐘意既人改變自己性格?   有*努力中*
85)如果有得比你揀,刻骨銘心定天長地久?   天長地久*
86)依家係單身定有伴侶呀?  有呀*我同慶太枕頭好恩愛XDDDD
87)邊一科令你感到煩惱?  全部= =+
88)上堂無聊會唔會畫公仔或者寫歌詞?  會*
89)有唔識既字會唔會查字典?  上yahoo查的麻= =
90)你既功課有幾多%係抄哂黎?  0%
91)覺得番學係樂趣定痛苦?  樂趣*
92)考試前幾耐先溫書?  一日
93)如果有得比你改戲飛既價,你會改?   廿蚊
94)如果比你開一間店,你會開?   cosplay cafe shop
95)如果你係一個收藏家,你會收藏d乜?  sd= =+
96)如果世界上有一樣野消失,你希望係?  常理*
97)對於經常出夜街既人有咩感覺?  好自由*
98)對於化濃妝既人有咩感覺?  好辛苦
99)對於染金毛有咩感覺?   好傷頭髮
100)對於艾笠U BOY'Z有咩感覺?  一對不錯的孖仔XD

發表時間:2006-01-25 08:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 24 日  星期二   晴天


唷* 分類: 日記

懶貓回來了XD"
很閒的每日都在家*
今天麻,下午一時多才肯起床=V=
超~冷的說||||
家裡沒有什麼東西好吃,結果到現在才吃第一餐OTZ﹙等媽媽大人煮飯中﹚
餓扁了@Q@
新板漂亮吧,我花了十五分鐘改的=V=﹙自滿貌﹚
笨蛋一號的我在家玩網球時差點打破花瓶=V=+++
幸好球技甚差的我能球到花瓶先生||||
不然今晚會被媽媽大人罵死的*
今天五時多在看本港台的網王....OTZ
配音配好點行嗎?龍馬已經不是死小孩了XD"
小熊不二不再是黑芝麻湯圓...都不好看的><
不知網王播完後,香港會否又起打網球熱呢?
不過就算起不起我也是喜歡打網王的*
-----偶是分隔線------
嗯,最近很想去唱K=^=﹙扁嘴﹚
明天放新年假了*可喜可賀*
小說為什麼沒有人給評語的啦....好灰OTZ....||||
<餓扁了的吃飯去>

發表時間:2006-01-24 06:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


看完藝妓回憶錄亂扯的文。﹙有什麼可能藝妓能賺那麼多錢!!﹚ 驚訝分類: 日記

男生的她。     by苦貓

人物設定
姓名:嗚神  夜一
出生日:11月16日   天蠍
血型:O型  身高:149cm  體重:30kg
髮色:銀灰  瞳色:血紅
慣用手:左  類型:全方位型
特技:縮地,守鶴,沙地
球拍:prince
簡介:中一的時候在立海大就讀,之後因父母的工作需要,轉到青學,之後再轉到冰帝,
但在第一天上學的時候,父母因交通意外死亡;是一個跟外表不符的中三生,沒有兩年前的
記憶。和不二是青門竹馬。

---------------------
「夜一,今天網球部有練習嗎?」
「沒有呀。」忘著收拾自己的東西,頭也沒回的答。
「可以陪我去買東西嗎?」奈子裝可愛的看著我。
「對不起呀,我今天約了人...改天好嗎?」抬頭看著奈子。
「約了誰??...哦哦~~~一定是女友!!」暖昧的眼神看著我。
「別亂想!」準備離開的時候,發覺校門那邊很熱鬧。
〈不是那麼快就來到麻~~~~〉以50米6秒的驕人速度飛奔向校門。

「周助~~~~~」喘著氣。
「小夜,終於下來了嗎?」在人群中探頭出來。
「終於...你很早就來到了嗎?」呼吸平復過後就慢步行向不二。
「嗯~今天青學早放麻~~」開心的微笑著。

唔哇....好閃亮=△=


「是嗎...」哇...背後的視線很刺痛....
「我們走吧~」語畢就牽著我的手,離開冰帝。

「周助...別人誤會了我們的關係了....= =」由得他拉著我的手行。
「呵呵~你怕在冰帝找不到一個好"女"生?」回過頭來,溫柔的微笑著。
「周助....= =+」停了一下,
「不是啦,你在冰帝的粉絲們好恐怖的啦~~~萬一他們生氣的話,找些人來找我算帳,那時該怎樣=)3=」嘟著嘴。
「那就真的大件事了,如果弄花了你可愛的臉時,我豈就要娶你為妻?...不過也不錯麻~」
「周助~~~~」
「呵呵~」兩人像小時候的一樣,你追我我追你的跑起來。

「真冷呢~~」拿起台上的熱可可。
「是呢。」不二倒側看著街上的風景。
二人跑夠了,就來到一間咖啡店休息。
「只是十一月頭呀,就那麼冷了...不知今年會不會是個白色聖誕呢~~」雙眼發光的閃著。
「嘻,可能吧~」不二托著頭的看著我。
「笑什麼?」放下手上的熱可可時,仍不忘向雙手呼氣。
「沒有呀,只是想起小時候的事情~」抓起我的手,並用自己的手抱著。
「哇~周助的手很暖呀~~」
「是你太冷吧~」空出一隻手,輕拍我的頭。
「嘻~可能啦~~」像貓一樣的瞇著眼。

「吶,小夜。」
「嗯?」
「為什麼你在冰帝要裝男生?」
「因為女子網球部的人好弱啦,所以才裝成男生。」不好意思的抓抓頭。
「但好像你的粉絲也不少呀,你看看在你右後方的女生。」
「不是麻?!」回頭,看到兩個女生臉紅的看著我。
「不是嗎?」轉個頭,看到不二的笑臉。
「....很恐怖...看著同是女生的她們向我發出粉紅色的lovelove死光|||」無力的伏在台上。
「呀?那不是嗚神嗎?」
「呃?!」聲音的來源是向日和忍足。

「你和青學不二是認識的嗎?」向日坐到我的旁邊。
「嗯,青門竹馬來的。」嚇了一跳。
「喂,夜一。」這次發言的是忍足。
「是?」
「你...是女生?」

 

.............................。

 


「你、你、你為什麼這樣說?」差點站起來的說。
「你的手指和動作行為告訴我的哪。」
「別亂說啦,我怎會是女生!」
「別再說謊啦,如果是男生又怎會有小夜這個暱稱...= =」向日也在說。
「小夜,算吧,告訴他們吧。」一直不作聲的不二說。
「周助....好吧,就說給你們聽,不過千萬不要說出去呀。」認命的嘆氣。
「好的。」向日看來很想知道真相呢。
「第一,我是女生,第二,我是因為想和強者打網球而裝成男生。」
「吶,夜一,有沒有和我交往一下看看?」忍足用比平常低的聲線說話。
「///別...別亂說話!///」慘了,臉紅的說。
「真可愛哪,這一點點就臉紅了。」忍足壞壞的笑起來。
「=)3=....周助,我們走吧...你們要不要一起?」
「去哪?」
「回我家,因為今晚周助來我家,所以我想吃得熱鬧一些。」
「好呀。」

回家途中去買了些材料就回家,今晚煮的是咖哩。
「你們隨便坐吧,放心,沒有人在家的。」我從玄關直接走到廚房。
準備一下晚餐的材料後,就沖了一些紅茶給他們。
「沒想到你是住和式的屋呢。」向日像小孩的環視屋內的東西。
「嚇了一跳?」微笑的拿起紅茶。
「嗯~」向日喝著紅茶。
「好歹我的母親也是一個出名的藝妓呀,當然是住和式屋的啦。」
「你的父母呢?」忍足放下手中紅茶後問。
「在交通意外中死了。」並沒有因這些小事而愁眉苦臉。
「對不起。」忍足低下頭。
「不,我不介意呀,別這樣啦~紅茶會變難喝的。」替他們添了點紅茶。
「你現在的生活費是誰給的?」不二問。
「自己賺的啦。」輕輕的帶過。
「呃?!」三人同時驚訝的大嚷。
「那你在打什麼工?一份工有那麼多工錢?!」向日好奇的問。
「藝妓喲,每個禮拜上班半天,一個月能夠供食供住,還有賺呢。」
「很利害呢~」忍足好像對我令眼相開的樣子。
「跡部好像說過,今個星期六是他祖母的生日,正在煩惱有什麼能表演給她看呢。」頭頂的電燈泡發光的向日說。
「你不是想我去表演吧= =」說出唯一的可能性。
「正確!」
「那我打給跳部問問吧。」忍足邊說邊拿出手電。
「不!等等!」
「你沒有選擇權!」
「周助〒△〒...」回頭去看著唯一的救星。
「我也很期待呢,努力啦小夜^^」看來我逃不了的啦...
<第一話完•待續?>
Free talk>>
即興小說一篇*

 苦貓24-1-06,16:35

發表時間:2006-01-24 06:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]