近排個心真系好亂,吾知自己系到做緊咩...真系吾知點好/_\....一直比感情問題困擾著....
成日諗住同女朋友既事,究竟大家仲一吾一齊好?我好想身邊有女生陪我、支持我,真
系好想有呢種感覺。但同現在既女朋友住得實在太遠拉,要起碼3個鐘頭車程先見到面...同
埋我冇能力,真系好少機會一齊到,所以大家比吾到果種感覺對方‵‵‵唉...我真系好吾店T_T.
有時,會覺得自己好蠢又天真。一口受人地突然既爰意...大家仲要岩岩相識....果時仲講
吾會離開她...但而家諗反起得個「講」字‵‵‵雖然大家曾經有分開一排,但佢話鍾意反我...那
時我又直接接受佢,一錯再錯。
唉....呢刻有點後悔同一個甘遠既女朋友一齊,一切都系自己吾好。作為男仔
,最大責任應該系我。甘快就應成好好鍾意佢.......甘樣真系不知不覺甘害左
佢,到時我真系做左罪犯...我既良心真系受起責備T^T;唉,
點解次次識親主動女仔....佢地甘快就話鍾意我,之後我又傻下傻下受人。點解...大家吾可以
做住朋友先?點解吾可以由零開始.....大家了解下先;甚至大家出左黎見面,
先決定一吾一齊?;唉...點解自己次次刀要拍快拖,一陣間就一齊左...真系覺
得自己不知所謂‵‵‵想認真待爰情,為何總事與願違?
呢一刻,自己真系吾知做的咩好/_\...希望有人會教我做.......‵‵‵究竟,要吾要跟
女朋友講清楚?如果真系要講清楚,要咩方式好/^\....?
|