今天,起來已是6:30,便快速整髮、上學。
下來,鵬居沒到﹗﹗
我真想幹他一。一"
之后,到了學校,陳太摔到.....流了很多血,真令人擔心那種一一"
之后,和歐陽在下面打波,愈玩愈有經驗,•︴
打鐘后,回到班,狗仔哭了-.-"
被小白他們玩到哭-.-"無奈﹏﹏=.=+
之后,miss曾堂....睡覺....睡不了...
度堂如年...終於過后...便是普通話,幫miss叫人...唉,鬼叫我靚仔又大隻咩(幹=.=:)
由1~34考到24號..真想考掉他...費事擔心﹏﹏*
之后,大關回來嚕,老樣子,睡覺管他。
小息時,我們到下面,居全是水...汗...搞到差點倒地...﹗﹗
來了個陳太2= ="還好腳站穩定= ="
之后,打鐘,陳老師堂,我們一樣是玩,因為我考完嚕,哈哈。。
之后是miss朱。。。我們聽了聽...居睡了=.=:
只聽到在對作業....之后...miss朱給考試範圍..我立即彈起來寫....鬼叫我想進e班嗎??
是為了和歐陽一班...﹗不行,我只好算﹗﹗哈哈﹗﹗盡自己的本份﹗﹗
之后吃飯.....不多說(汗一一|||)
之后是小息時間....又是打乒乓球....汗..打完后.....上美術堂.....看影片....無聊....﹗﹗
看了一堂...miss派東西給我們..是我們的作品=.=...我扔了...!!沒用﹗又是一堆垃圾﹏之后拿了1把尺子...哈哈...學打鼓用﹗﹗
之后,班主任....﹗﹗
汗...一堆廢話.....考完試還要上學..粗...連找工的機會都沒有....-.-"
接下是去自勵計劃....汗...原本去接人放學....算了,不理了....搞好學業嘛﹗﹗
后來,我和歐陽放完自勵打波,我創了乒乓球絕技:暗然情拭
勁到爆...歐陽都難接...連西都接到..勁呀”﹗﹗﹗
之后便回家....
回到家...開電腦....ro..收左2人....墨香..終於升到30啦..哈哈
有阿明帶到升90-94...之后狂用mp藥衝....勁無奈....=.="
現在時間是11:17...好無聊...做下體能運動先...等陣...又有足球盃...要訓tim...算...唔睇....哈哈
下次見...星期五考試.....希望考好d啦>3<

做下苦情人都好過無,我只係一個后補...可能連后補都無...唉...早知不應試愛...T.T
|