亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


2008-08-19 分類: 未分類

 近來我鐘意左一個唔會鐘意我嘅男子...亦到係我唔可以鐘意佢..但係我偏偏就鐘意左佢...我無辦法左止自己...就算我可以左止自己嘅行為...但係左止唔到我個心...點解點解...我偏偏會鐘意佢...到底我鐘意佢D咩野AR....佢有D咩好R....可能我鐘意佢細心、溫柔、懂得講笑、帶被我開心、帶被我歡樂......可能就係E D野啦.....令我不自覺地鐘意左佢...我E為我再見到佢就唔會再鐘意佢...點知我又不小心鐘意左佢......我有時候真係有D衝動想同佢講...我鐘意你...但係我最終到無講出口...係因為驚無朋友做...還是其他呢?EG:利用佢、PLAY佢...連我自己到唔知道、唔清楚

當我剛剛知...佢鐘意另一個人嘅時候...突然好想喊...我已經為左E個人喊再好多次...仲比我細佬見到我偷偷地喊...我真係好辛苦AR...亦想因為佢而改變自己...嘗試去接受一D自己唔鐘意嘅野.....唔通E D就係叫做愛情...可以為左一個唔會鐘意自己嘅人而去改變...其實係唔係一件好事呢...連我到唔知道...愛情原來真係好盲目....無人會知道下一步到係點...好迷網

我又唔明白佢點解要對我咁好...可能佢對個個女仔到係咁樣...但係佢知唔知咁樣好容易被人誤會......我真係唔想佢對我咁好...我情原佢對我忍心一D...唔好對我咁好...可能我會好過一D

其實我好唔好名佢講我鐘意你好呢...講左出嚟又唔會死嘅...但係會唔會再有朋友做唔知.....但係我又唔想後悔無同佢講...我真係好驚...好驚...唔知點AR!!

我唔想再失去佢..因為我已經錯過左好愛情....有錢仔..姐弟戀...暗戀...E D戀情到唔係我最想要...我最想要嘅係有講有笑嘅愛情..仲有無人可以比我呢???連我到唔知...我會唔會再遇到呢????好想知道AR!!!誰人可以告訴我????



2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


一年後的見面 分類: 未分類

 曾經有一個女仔就打算同個個男仔play下...因為個個女仔末試過鍾意人...就想play下..個個女仔不斷同自己講不要動真情..但係個個女仔唔知道幾時開始對個男仔有感覺...點知一覺唔小心就咁樣鍾意左一個唔應該鍾意男仔...(點解:係因為個個女仔d fd話個男仔好煩..好似做你father mother咁煩)...但係個男仔又對個個女仔好好...佢哋就係咁樣拖拖拉拉開始play..但最終到無開始到..就咁樣結束同無左見過面。

當個個女仔再無同個個男仔見面之後...個個女仔因為對佢失望..再加上會考失敗..傷心過頭就同好好fd嘅女仔一齊離開香港一個月..起e一個月內個個女仔不斷去play..個到去e到去..咁樣就半個月...點知有一晚..個個女仔就去左佢堂大家姐診所到上網...就起e個時候..個個男仔就add個個女仔..問佢e間起邊...仲咩要去咁耐...但係個個女仔覺得無咩必要要同佢講..佢又唔係個個女仔邊個..就咁樣答佢...又過左幾日..個個女仔又online...個個男仔又add佢...今次就同個個女仔講(今次大件事啦)..女仔問(有幾大件事ar?)..個男仔就講(總之就大件事啦!!)..女仔再問(咁有幾大件事ar!?關於d咩野ar)..個男仔就答啦(總之就大件事啦!!係關於你個fd ar!!你幾時會返ar!)...個女仔就答(我個fd..邊個ar...仲有ar我鍾意幾時返咪幾時返囉..總之一定會起開學之返嚟咪得囉)..個個女仔心諗唔通係xx(係女仔)有事...由於個個女仔有擔心個fd有事就返左嚟香港

當個個女仔返到嚟香港時候...個女仔見到佢個fd好唔開心..仲喊曬..個個女仔不斷佢個fd發生咩事..但個女仔fd始終到無講出嚟..但係個個女仔到估係d咩事...同時間個個女仔其實到好傷心...不過就無喊出嚟..因為個個女仔覺得個fd更加需要佢...而且個個女仔仲發現左一樣野..就係個男仔同左個個女仔個fd一齊....個個女就起個陣時起..完全放低佢..個個女仔亦到因為佢關係...永遠已後邊一個人不論男或女對佢作出咩承諾..個個女仔..只會聽住先啦嘅態度..因為咁樣先可以避免傷心..而且亦到會對每一段感情唔會太認真....

之後個個女仔知道後..亦到無問個fd...個個女仔亦到默默祝福佢哋..而個個女仔就好努力發展自己夢想..而且仲有幾段愛情出現..之後個個女仔就無見個個男仔...每次見面只係個fd。

原本個個女仔e為已後到唔洗再見個男仔..不再傷心..個個女仔已經忘記左個男仔..過返自己生活..發展感情同事業....點知就起。

一年後......

起一個朋友聚會中..佢哋兩個起個k房相見...佢哋兩個各自起k房做自己野..大家到無講過野無眼神交流..表現得好大方....聚會結束後大家到e然無講過野...之後個女仔同佢個fd有事要走先...就離開左啦!

個個女仔離開左之後到一直表演得無野...因為個個女仔已經當左佢係朋友..唔會到有個種感覺...起e個時候..個個女仔其中一fd sd左個message比個個女仔..個message係講(當俾多次機會我ar...幾唔想無左佢...睇下一次就夠架啦...係真架..你俾我做你一世嘅好朋友ar...得唔得ar?!...sd俾你10個最唔想失去嘅朋友...要俾佢知道你有幾愛佢...幾唔想無左佢...睇下你收返幾多個sms就代表幾多個人唔無左你嫁..記住sd啦..好朋友xd)...就無咁個個女仔就sd比其他人..點知禁錯制...sd比個男仔....個個女仔e為個男仔應該唔sd返個message比個個女仔....

但係點知...個個男仔就sd返個message比個女仔..個message係講個男仔同個個女仔講(遲d同你一齊去釘耳窿吧)...跟住個個女仔就覺得好奇怪...佢會唔會誤會左個意思呢?...因為個個女仔已經再唔唔係已前個個女仔...已經不再對感情認真..就同個男仔講(你係咪sd錯個message比人ar)...過左一陣....跟住個男就講(無ar...你釘左啦!)..個女仔就講(末ar..仲咩?)...再過多一陣..個男仔講(之前應承過你嘛..我去你就去)..由於個個女仔對個男仔已經失去信心..而且對佢誠信到失去信心..跟住個個女仔就答佢(係咩!聽住先啦!)..個男他竟話(咁就約實哦...我煩埋少少野就找你)...個個女仔心諗..下你當我係咩嫁下係咩...個女仔好冷淡咁答(下...聽住先啦!遲d先再算!)..因為個男仔之前應承個女仔好多野..但係無一樣野做過同對現過。

第二日早上...個男仔sd左個message比個女仔(事情似乎ko了..我約你31號吧)..個個女仔心諗我又唔係你邊個ar...其實你無咩必要要對我對現d咩ar...個個女仔就答(哦!到時先再算啦!)..因為個個女仔再唔想佢有d咩期望..會唔會對現...e一樣野已經不再重要..e間對感情個個女仔就打算決定plsy下佢報仇..但係個個女仔..又唔知點解一睇返d message就好想喊...e間個個女仔只想忘記佢...不再想..因為太辛苦..太傷心...不再想為佢而流淚。



2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


2008-01-16 鬱悶 分類: 未分類

 今日去左會展到睇Fashion show....嘩...d衫好靚ar.....米仔佢哋有有去...米仔佢坐起我旁邊..我哋兩個一句說話到無講過野..全程坐起到睇....我哋睇完之後就去左yoko bf間野到食野.....估唔到米仔佢同我想食嘅野係一樣....我心裹面係好開心...但係我又唔想同佢一樣...我就改左其中一樣野食....佢就好快食完....就去拍拖...跟住我哋就去左m記到傾計...傾到差唔多10點我哋就走....boinne同浦撻就坐mtr走....我,jojo,朗朗同yoko就去左yoko bf屋企到play左一陣.....yoko bf home有3隻cat 1隻dog....隻dog好得意ar....我哋play左陣....我哋就走....跟住我就陪左jojo搵車坐.....jojo要搵車坐嘅地方係...係我接受左米仔個日...陪jojo等車嘅地方....點知寺到個到無車...原來要走去後面到上車...原來後面個到係上次同jojo慶祝生日個間吧附近...亦係我知道米仔最終選擇要男不愛女嘅地方....真係估唔到.....我送完jojo之後...就走去坐619回家...行去嘅時候...令我想起個日...我同米仔一齊行過去...一齊等車情況....估唔到同一個地方....可以發生兩樣野...我終於明白到咩叫世界真細少....起個一刻我真係好唔開心...而且我亦到估唔到...我仲有機會去返個到等車....我真係唔想再去個到....唔想再想返個日嘅野



2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


2007-12-23 無奈 分類: 未分類

 今日一放左工去左同jojo慶祝生日...原本話係唱k...點知就去左米仔個間吧到慶祝...但係除左慶祝生日之外...我亦到知道左一樣野...就係米仔佢...決定放棄我...而選擇左要男....起個一刻...我心裹勁唔舒服....我就不斷飲酒麻醉自己...佢就不斷同個個男仔xx...我又要扮到無野咁...我不斷飲飲飲...終於起個到醉左...跟住我哋仲一齊去食早餐...米仔佢又係坐起我對面...佢個bf坐起佢旁...我又要對到正一正....真係好唔舒服...好唔想見到....終於食完...我哋就各自回家...起回家時候真係好唔開心...好再有朗朗同boinne起到...如果唔係唔知點算...我一回到家...ko曬d野...就立刻去sleep...我真係好想喊...但又喊唔出...點解點解...佢要選擇男不要女..whywhywhy...有無人可以話比我聽??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????



2007 年 12 月 20 日  星期四   陰天


2007-12-20 滿足 分類: 未分類

 今日放左學...我哋一班人去左唱K...有JOJO ,BINNE,蒲撻,ANGELL,TOMMY,PC,亞必同米仔去NMK左到唱...我哋唱到7點幾就了...我同佢無咩兩句...而且今日仲聽到佢條頸有傷口...我心裹面很痛...仲有佢不斷同蒲撻傾秘密...又同BINNE講野我更加唔開心...我心裹仲痛足N倍...好辛苦AR...我好想喊AR...但又喊唔出..我想快D忘記他...之後我就同TOMMY一齊走.