尋晚同它豆睇波睇到今朝5點幾..
訓訓訓..訓到12點幾先起身..
起身o既時候..老豆地同個妹都唔見左..
阿公話個妹跟左佢地喎..
哦..咁呀..咪..打下機先囉..
打到點幾..老豆打黎..話一陣間去飲茶..
叫我地搵位-.-
我唔想去架..不過無辦法..都係要去-.-
2點半到落到去..差唔多3點就有位喇..
叫佢地黎..食到..4點幾-.-
之後返鋪頭..hea..heahea下同左老豆行出去..
行左個圈..傾計..又係d煩野..
家庭問題同埋..又講我><
之後佢同個妹返鋪頭先..我就要拎window俾敖敖..
再返鋪頭..繼續傾..
傾傾下..alice又出埋黎..
咁我唔記得講開乜..
我突然好噪..用粗口頂左alice2句..
之後佢又嬲左喇..又返入房喇..
然後..老豆又同我講道理..唉..好煩呀
放完狗..話去食飯..老豆又話無心情呀..唔食呀咁喇..
不過最後都係去左食..
食完o既時候老豆又講..唉..
我心諗..唔好x煩喇..算啦..
諗起三舅父o既一招..咁我就問..老豆:(佢)我唔係咁叫架..不過我唔識打..
佢鍾意食d乜野糖水架..等戟用我o既身份買俾佢..拎埋入去房喇..
(我明白乜野叫做退一步海闊天空)
老豆本身想俾錢我買架..不過我緊係要話自己出錢啦..
之後我又同老豆講..我要做就做到咁喇..
之後睇你自己喇..咁就同個妹返屋企喇..
返到去..打機..打打下阿婆又出黎同我講野..又係煩野><
阿婆講完之後我就打俾家姐喇..
同佢傾下..大家o既結論都係一個字..煩><
12點幾..傑佬打俾我..我距同佢講下囉..
佢亦都對果個問題俾左d意見..好煩呀><
不過其實哩個問題都預左會發生架喇(我唔係講緊同alice嘈..)
佢都覺得係一個難o既問題......
傾傾下..有人打黎..下..又係咁..
打黎o既人係..shirley..
唔駛問..又係果個問題..佢又話同bf嘈喎..上一次搵我之後..
佢地又好返過..而今次佢話一定唔會再同佢一齊喎..
不過我又係果句..我覺得會無事..
同佢傾左陣..大家o既電話都無電..而我個電話仲斷埋線..
佢話佢聽日返我喎..
之後打返俾傑佬..吹多陣..沖涼
打多陣機..訓喇..
|