如果話係(醒)左..不如話係我無訓過..睡眠質素勁差><
之後8點幾又醒左..9點幾..唔訓喇..
起身down下歌..整整下..又10點幾..食埋個麵..落鋪頭..
落到去..老豆俾左d野我做..做完12點食飯..
今日餐飯都幾......貴..因為有元貝..o姐係(剛咩處)
食完飯..等阿傑佬落黎..佢2點到落到黎..
同佢出左去食野..食左碗粉..
返到鋪頭..出發喇..上去..計下計下..時間好似唔係好岩
本身傑佬叫我帶佢去佢聽日考會考果間學校..但係佢又約左人4點半..
我諗..4點半我就落唔返黎喇..嗡咪惟有分頭行事囉..
今晚先揸車同佢去..
今日上緊去o既時候..同舅父仔傾開計..
(以下係對話同感受..日記停一停先..都ok長......)
我講開..傾日要考會考..其實我哩幾個月完全都無溫過書..
哩幾個月..我做過d乜呢??唔知..
所以我之前有諗..都係唔去考喇..(我報名o既時候..我仲讀緊書..)
但係又諗..會唔會好浪費呢..500蚊喎..
所以就同舅父仔傾下..我應該將個(點)放o係..
俾左500蚊唔去考..好低能
考唔考對我而家o既生活都無改變架啦
都無溫過..考都無用啦..
還掂得閒..去睇下d英文都好..
話哂有咁多人喎..可能一個唔覺意..溝到4條女呢..
定..我要再讀書..我要搵好工..所以要pass
佢答我..還掂都俾左錢..去一去都好過乜都唔做..唔好理結果係乜..考一考咪
當有個機會囉..
聽完佢講..我話..咁又係..我如果聽日去考..感覺一定同上年好唔同..上年溫
哂書同佢死過..但係今年..我可能玩下玩下..一個唔like..考英文作文唔識..
寫篇中文文俾佢囉..
講下講下..又想去坐下喎
之後又講下講下..講到..如果我上年pass..而家生活會勁唔同..
如果我聽阿sir講..重讀中五..又會好唔同..
至少唔會日日hea下hea下唔知做乜..點都有個目標呀!!!
唔會咁頹廢.就同我三舅父所講o既一樣..我而家就等於一個無夢想..無靈魂o既
一個廢人..
有好多野..果時你一定唔會咁諗..人地點同你講..你都會有自己一套..但係..
過左去..失敗左..你會唔開心,後悔..可能仲會..怨
但係咁又有乜用o姐..路已經行左喇..
我又講..好喇..我會考衰左..一心以為ive會係一條好路啦..
點知又讀左科自己唔鍾意o既..
老實講..如果話係自己讀左科唔鍾意..無興趣..
倒不如話..我選科o既時候..根本都唔知點自己鍾意d乜..對邊科有興趣..
而家唔係我想唔想讀書o既問題呀..而係..我根本就唔知道做哩d野黎有乜意思
><
我一路講..舅父仔聽..其實我唔駛佢答..我只係想講出黎..
講下講下..有好多自己哩排勁諗..諗到頹哂o既問題都不雙不覺間講左出黎..
我又話..係呀..我老豆係有錢呀..但係唔通我就由19歲開始o係鋪頭..直到老左
咁過一身呀..
無錯..我係有唔甘心咁過..但係..又可能點呢..
我有好多fd..19,20歲出黎做野..個個唔係做侍應就係sell野..
唔係咪seven呀..馬會呀咁囉..有太多版我睇喇..
唔通佢地個個做死一世呢d呀..唔得加ma..
咁我呢..好..我出去做呢d..咁倒頭來..咪又係要返鋪頭做..
我根本由細到大都唔知自己想點..唔知點行條路..唔知咩係理想,夢想..唔知自
己想要d乜..老豆講得好岩..我連乜野叫錢..都未必知..(我唔係串..)因為我由
細到大..真係想要乜..就有乜..
根本唔駛去追尋..所以到而家..溝女..人地唔受..我就會有咁大o既反應..因
為..我從來未試過得唔到..
咁係幸福咩..要乜有乜係幸福咩..有時換一換角度諗..可能..唔係架..
開心咩..可能..得到果一刻..會好開心..不過大個左..一有乜野失敗..咪就係
會好似我而家咁囉..
我根本做乜都無用個心去做呀..我諗返..除左會考果期,考車牌,同大佬玩埋呢
幾樣野我係上過心之外..其他..我諗少到算唔到..
又開始覺得有d對唔住媽咪喇><><><><
我又問..d舅父地又係點過架..我話.大,二舅父都話有間鋪丫..不過不失啦..三
舅父..太多過去..唔講..咁舅父仔..未黎鋪頭之前都叫做出過去..
佢話..係架..出面係會見到好多野..識到好多人..不過大部份都唔係真心架..
下下要計住計住..有陣時都好大壓力..
咁我問..返鋪頭呢..有壓力嗎..佢話..無..邊有呀..
我問..咁如果俾你選..你會選出去做丫..定一或係..o係鋪頭呀..
佢諗都無諗就答我..鋪頭囉..因為一d壓力都無..如果老豆有生意..咪大家開心
囉..如果生意唔好..至多會諗..今個月點呢..一d壓力都無..開心好多!!!
又講..老豆都係出過去2,3年就返鋪頭到而家呀..就好似定死左咁..但係..我覺
得自己唔係咁架..個人生..
咁會係點呢..我真係唔知..我連夢想..目標都無..好可悲,可笑呀可..一個年青
人..
無錯..老豆都係咁過左幾十年..但係我又可以咁o係鋪頭過幾十年咩..唔得呀..
間鋪唔係自己架..租人o既..此終會有做唔住o既一日..咁點呀..咪一拍兩散
囉..
舅父仔話..係呀..所以就係因為咁..老豆而家勁搵錢..就係想買間鋪炸..
你估你老豆唔想你做落去架..漢和成記..哩個名係你阿爺改架..
你老豆做落去..佢一樣想你一路一路落去..因為..係你地李家架
我聽完..有少少..唔無..係多多..感覺..係咩呢..唔識講..
之後我又話..我要乜有乜..根本就係一個二世祖..
二世祖有2種..一係敗哂老豆o既身家..做衰仔..
二係..好生性咁..醒覺..從此將家族生意愈搞愈大..
唔通二世祖會重新做第二d野而好成功好成功咩..無唔係無..不過真係唔多囉..
咁我會選擇做邊樣呢..講完呢句對到喇..落車
(打完一大炸野..日記可以繼續喇..)
上到去..今日勁快搞掂..落返鋪頭先得4點
望下個天..好廣闊..心境開朗左少少..
返到鋪頭..放低左d野..又行喇..
阿火部機中左衝擊波..所以要上過去..
上到去..個妹今日唔上..所以又係得我地o姐..
開始整..整整下2條友無啦啦o係度睇書-.-
佢就睇小說..我就睇漫畫..重裝完window之後..
6點..佢講下笑咁話不如落去食野咯..肚餓喎..
咁我就好認真咁話..行咯^^
佢勁快咁換好衫..2個落左去大家樂食野..當然係我俾啦..
食下又吹下水咁啦..問左佢好多野..
佢以為我只係有車牌..唔知我有車..所以我話..搵日黎車你地放學咪得囉..
佢好似好期待咁..佢話會好帥喎^^
我果時都好想有人車我放學架..不過..都無試過好多次-.-
食完..坐左陣..吹水..7點到..走喇
行行下..無啦啦入左公園玩..好低能呀..有人..
之後又行下石春路咁^^我不嬲都唔會有事架喎..
仲玩猜..輸左果個跳一下..hehe
玩左陣..就去........買朱古力喇..
佢好鍾意食ma..行到去..佢拎完哩盒又拎果盒..花多眼亂呢!!!
咁我咪叫佢..鍾意咪買囉..佢話..唔係幾好意思o既..不過都係照拎埋囉..
最後好似買左5盒..結果..71蚊..我俾
我都未試過買朱古力買超過50蚊-.-
不過呢期有水..咪好豪地放張100蚊出黎..買朱古力囉..
佢睇到71蚊個樣都好唔好意思..不過見我拎條魚出黎..佢之後話..好豪囉..不
過講開又講..如果唔係買朱古力..拎100蚊出黎買野..有幾豪呀-.-
之後就返佢屋企喇..一路整..佢一路食..佢真係好鍾意食朱古力喎..
整整下..有隻ok大o既昆蟲飛左入佢home..佢勁勁勁驚..點解個個女仔都驚小昆
蟲架..
我就緊係好快地解決左啦..我都唔怕o既..
之後佢話我今日換左果隻耳環好靚..咁我咪同佢換下耳環帶囉..!!!佢帶我果隻耳環個款..好好睇..佢都有同感..我隻耳環都係o係鋪頭架o姐
佢叫我幫佢睇下仲有無咁o既款喎..好啦..如果有..送俾對你又如何!!!
繼續整..面對住windowxp最黑人憎o既衝擊波..
除左上網睇下set乜解決佢or去買隻新d版本o既window碟..
都無乜辦法架喇..最煩o既係..因為衝擊波..佢上網都變得好慢@@
所以我選擇用方法二^^
整下整下..佢無啦啦..傻左咁望住我..我問佢做乜..佢話..我望你d頭髮o姐..隔左陣..佢又望.好明顯..佢係望住我個樣..
咁我咪同佢對望左一刻囉..就係一刻..我差d就........
幫佢裝野裝左陣..10點9我就走喇..
因為約左傑佬11點..走o既時候都未幫佢整到玩msn..
之後去拎車..11點3到..去到傑佬返工o既地方喇..
好耐無黎過..揸車黎..仲耐..自己揸車..無人o係隔離..
我諗對上一次係..新年喇..><
車左佢之後..大家吹住水咁去灣仔..帶佢去佢間考試學校..
去到..泊左車都要行15分鐘先到..一路行..一路同佢傾返今日同舅父仔傾過o既
野..
講完..佢俾o既意見係..
你有錢..如果真係有心讀書..自修拎個14分返黎唔係問題囉..
問題係你自己本身仲想唔想讀書..有無果個心呀..
佢都明白(因為佢都係咁)一個人..o係學校,ive讀書
諗o既野都同出左學校生活..好唔同..
佢又話..你唔知自己夢想,理夢係咩..唔知有乜目標..
咁唔係問題丫..你試下出返做野..識多d人..你可能會知到自己想要d乜囉..
有好多人就算知道自己o既夢想..都未必可以咁好彩..達到啦..
之後佢又話..你如果唔想讀書..咪學一門手藝囉..
而家..而家可以做乜..無架..你話想溝女..好..咪用d時間溝左條知囉..你又有
錢..又有車..又有時間..
可能多個人..你o既諗法會好唔同呢..
好好..又聽多一個人o既意見喇..
12點到就走喇..妖..幫傑佬睇d路點行..搞到我爆哂江..
要快d返到去西灣河果頭..佢要我幫手車一車佢個fd返屋企喎..
人地一個女仔..12點幾返屋企..危險喎..
咁又係o既..佢個fd都ok架..咁我呢個咁有雷氣o既人..緊係唔緊要啦..
去到西灣河..車埋佢個fd..去埋杏花村..就同傑佬走喇..
兜左陣..泊返架車..搭返的士返屋企..佢聽日要考試..我諗我..
真係唔知去唔去好><
如果佢唔駛考..我一定入石澳或者赤柱
咁惟有聽晚先啦..返到屋企..坐左陣..沖涼..
之後打日記..打打下..心情勁唔好..出左去..聽住mp3..
傻左咁坐左o係廳..好唔開心><
3點3到..去訓喇..日記未打完..聽日再打..
(今日篇日記好長好長..不過我真係同大家講一句丫..如果仲讀緊書..一定要俾
心機呀..如果唔係..就會好易變到我咁架喇><><)
|