阿財--回憶
日篇網一個
tommy225
暱稱: 阿棠
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
幫鋪
8年..
點解唔8號呢..
諗法..
唔想返喇
文章分類
全部 (433)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 433
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 4449
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


週期性....down 鬱悶 分類: 未分類

今日起身..見到個天氣好似唔係幾好..

所以我o既心裡都立刻差哂..

down
左陣野..整左野食..

11
點幾落去..6到去..

唔知why..心情突然好差><

down..不過我都係週期性係咁架啦..

睇報紙..12點幾1點食lunch..

食完..等到2點幾..又上去喇..

今日又有 105@@!!!勁..咁o姐係又多60幾70萬喇..生意額..

上到去..好快搞掂..咁我係咁易問下我地o係佢地咁大間野之中..

數量排o係有無10名之內呀???

之後佢話..點止10名呀..你地係首名呀!!!!!

!!!!佢地間野都ok好多人上去架bor..咁樣我地都可以係第一..

我諗..我地真係有好多喇^^

落返鋪頭之後..坐左o係櫃面一陣..

跟住老豆無啦啦同我講..佢話今晚同alice去佢個妹度食飯..

叫我自己食喎..好丫..就算佢地叫我一齊去..我都唔會去啦..

老豆俾左200蚊我..食飯=.=

不過我係諗住返屋企食架bor..佢叫我照袋喎..

5
點幾我就行返去喇..返到去..打左陣機..

原來屋企今晚唔煮飯....又係公仔麵啦><

自己一個人又飲左2..暈暈地咁去沖涼..

沖完涼..繼續打機..睇向世界出發o既時候停左一陣..

之後又同傑佬傾左陣..咁就一路打機打到點幾喇..

打日記..訓喇..

 



2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


勁!!! 開心 分類: 未分類

今日訓到都ok唔早..因為尋晚又無啦啦打機打到2點幾先訓..

起身之後極速落鋪頭..落到去..

11
點幾..之後hea左陣..好好生意bor..

一單又一單..做到點幾先叫野食..

老豆叫我打上上環果度..話我地今日會有 100..

佢話..拎上黎啦..好豪喎!!!

因為 100係要至少60..而我地次次都係拎現金架..

食完野..d寵物沖涼..之後就出去幫手喇..

好好生意呀今日..係咁做..2點幾都唔知..

2
點幾上去賣野喇..好塞車呀!!!!

今日結果係拎左 120上去架!!!

上到去..差唔多3..佢地話日日都有2袋喎..今日又破紀錄喇bor

上次..前日o既新紀錄係..90..55

今日我地又有優先權喇..結果今日o既總數係有75!!!!!!

好快就落返鋪頭喇..繼續幫手..有一個moment..

我坐左o係最前..咁有客黎就一定係搵我啦..

點知..我唔識計..(好大壓力@@)

個老伙計好似係特燈想訓練下我咁囉..唔幫手囉@@

不過係好o..最後..我都係俾左第2個做囉..

之後我發覺..身為太子o既我..真係未夠囉..要幫到手..就要學野..要用心..

有一單生意.老豆接o..一開始果個人賣8兩幾野..

o姐係俾差唔多52..不過佢好似唔like..

想走..咁老豆就好咩地話..你要幾多丫..

..結果由本身賺4千幾..變左賺得2..

但係點知..佢賣完之後又拎野出黎..之後又拎..

結果加加埋埋有10幾兩野..賺得都ok..佢地好似仲有d..

o
姐係我發現到..有陣時真係退一步海闊天空架-.-

我今日話計下老豆今個月上上環賣野o既金額..佢咪俾d單我計囉..

計計下..發現今個月上左7次..因為有3日公眾假期..

加加埋埋o既生意額..有超過..300萬@@!!!!!!!!好勁!!!

唔怪得...............

6
點半收鋪..放狗o既時候..講開母親節點..老豆就想我地做下樣都送花俾
alice..

講真..我就一定會買花俾媽咪架喇..但係要我送俾alice..

我真係唔係咁想囉..點做呀..好煩

今日去食返果間好正..但係又oko既鋪頭..

老豆話..賺到就要食好d..

好好味呀..飲左支幾..唔多夠囉..

所以行返屋企o既時候順便買返4支返屋企..

返到去..因為無電視用..所以入左房同個妹一齊睇一套都ok好睇o既日劇..
野豬大改造..幾好睇架..遲下會o係亞視做..

睇完..打日記..

(
今日個妹同我講..佢話阿火o係學校同d人講我車佢放學o既時候..好似曬命咁喎..佢話咁令佢覺得好唔滿意..)

其實..個個人都會鍾意虛榮感架啦..我想佢明白..好多野..o係我地o既成長過程裡面..覺得好平凡..好理所當然o..但係..o係人地o既生活裡..可能未必係囉..

講真..如果係有架benz..黎接我放學..我都會曬命啦..不過..如果阿火又係想有虛榮感呀..想出街有人俾哂錢呀..之類果d而埋我身..我真係唔想要..

一來..雙魚座極唔鍾意咁o既人..二來..我唔想歷史又再一次重演囉.....
 



2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


今年第一次下水^^ 開心 分類: 未分類

尋晚飲到醉醉地..早左d..1點就訓喇..

我記得好似係o係廳..聽聽下mp3..訓左..之後唔知邊個叫醒我入房訓架..

點知訓訓下..1點半..傑佬打俾我..好似係約我髭日唔知去邊架..

講左幾句就收左線喇..9點幾起身..個頭都唔痛呀..

hea
hea..11點落到鋪頭..等左陣..食野..

之後打俾傑佬問佢尋晚打俾我做乜..

佢話睇個太陽咁正..想問我今日有無車..入石澳喎..曬黑下喎

!!!..d興趣喎!!!不過都要上埋上環先得架..

今日上到去..勁多人..等左差唔多1個鍾..之後仲要去第2..又等左半個鍾..

所以落返黎到差唔多3><仲諗住去唔成添..

傑佬話唔去架..不過我話有車..自己入去..佢又叫我車埋佢喇..

返屋企拎d..3點半到就入去喇..

車去之前仲見到三舅父
住另外果架添..!!

入到去..差唔多4..換衫呀咁..我地將d野放哂o係車..

不過就借左個locked..放車匙-.-

20蚊呀..不過費是拎出海灘啦..一陣間落左水..俾人拎左就..><

之後我地o係水..浸左陣..又睇下女咁啦..都無乜o-.-

見悶悶地..去左食野..各食左碗車仔麵..又食左串腸..再買多野炸雞脾..

不過要等..咁咪繼續睇(風景)..

3
個字之後..拎返隻脾..又出過去睇景喇..今日可能唔係假期..

女唔多..o..更加少..如果唔係問下佢地遊唔遊車河都好丫..

係咪..我地一個靚仔()..一個有米()..仲有部靚靚黑色跑車形benz..好殺


o
係海灘吹左陣水..59到就走喇..

換好哂衫..6..行人..因為佢要返工..7點呀..

有車真係方便..話咁快就出到去喇..仲夠時間去入埋野油..

7
點車完佢返工之後..車返鋪頭..

叫老豆順便車一車我返屋企..再順便泊埋架車..

咁佢車左我返屋企之後..佢就拎左架車去用..

遊車河喎..我返到屋企..打機打機..

打到2點幾....日記都未打添-.-

(
我發覺..由我唔再怕
車開始..我已經進入左一個新o既階段..就係..我開始
知道如果第時有個女朋友..得閒
架車去邊玩呀..邊度風景好呀..邊度浪漫呀
..唔再好似以前咁..有車都唔知去邊好喇^^)

至少..黃昏o既時候..當太陽落緊之際..
住架車..行一條可以見到太陽落山o既路..鍾意o既可以落車睇住佢..吹下水..之後一直車..車到去海邊行下..o係沙灘or海邊o既餐廳食一個dinner.然後車去遊下車河呀咁..送埋佢返屋企..咁樣一個下午..唔錯

如果可以o..一齊返屋企呀..之後.............幾好呀..hehe∼∼∼

係好多人可以做到..不過亦都有好多人想做都倣唔到架喎..例如無車牌呀..無車呀..架車唔夠帥呀咁..

如果我可以換埋車....我都唔望法拉利住喇..諗下開蓬實馬,實跑..開蓬benz,ben跑呀..咁都已經好正好正喇!!!

無啦啦又o係度發夢添..hehe..不過我向住可以做到咁而前進..都唔錯喎..至少哩d無錢做唔到丫ma..(我講緊係自己錢..唔係老豆..)

 



2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


飲左好多呀><><>< 鬱悶 分類: 未分類

今朝訓到都ok唔早..10點半先起身..

11
點半到落到鋪頭..

等左陣..叫野食..食完..睇報紙..睇完..

點幾就上去上環喇..今日係最多o既一次

90@@!!!o姐係有90x6xxx咁多錢..再加埋上次未拎果20..

o
姐係有差唔多80@@!!!..所以今日要我同alice一齊上去..

上到去..果個人見到都話..你地咁多..邊有咁多現金俾你呀@@!!!

之後佢諗到一個辦法..就係..先俾30萬現金票..其他俾現金..

不過佢計好哂數之後..都係俾哂現金我地..除左果20..

下次再拎啦..總數有55@@!!!..真係最多今次..

返到去..又有生意等住要錢..

所以好快就返到去喇..返到去之後..我無啦啦想用車..

可能心情有d唔係咁好..所以拎左部車出去兜..

去左文理..不過無人喎..可能早放啦..

之後就去寶血女子書喇..去到..33..

無乜野做地等人放學..咪打電視俾d人吹下水囉..

吹到310..有人放學喇..

阿火發現左我..問我無咪等個妹放學..我話係(其實就緊係等佢啦..)

我今日用o既車係黑色果架benz..好帥下架..

敆妹今日要測驗..好晚先放..所以我就車佢走先喇

..
車左佢兜一陣..佢話聽日要測驗..所以要返去溫書喎..

咁咪惟有車佢返去囉..(我本來想入石澳架!!!)

先係車左佢去天悅買d..等佢買完再車佢返屋企..

之後我就走喇..返到鋪頭..4點幾5點喇..

hea
左陣..又係睇下人做,生意咁啦..

今日好好生意呀..老豆又唔知搵幾多喇!!!

6
點半收鋪..放狗..返去..今日煮飯..

所以要買啤酒!!!..今晚飲左支幾2..唔多夠囉

8
點到就行返柱企喇..返到去..覺得唔夠..拎埋雪櫃果2..

飲下一支飲下又一支..咁就2..飲哂之後都仲好想飲..

不過一來醉醉地..二來..無哂喇><

!!!..我飲左差唔多4支喎..支支都係大支裝架..

飲哂之後..我好醉..勁亂講野..亂唱歌@@!!!

直到我沖完涼先打篇日記..果陣都係11點幾o..不過就好眼訓喇..

(
我打呢篇日記o既時候都唔多清醒..希望唔多錯字啦><)

 



2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


無啦啦想用書面語 開心 分類: 未分類

今天很早就起床了..

星期天或是平日..對我來說已經不再有什麼分別了-.-

起床後玩了一陣子遊戲機..

大約在2點左右..家姐說今天會到茶樓午餐

然後我就和婆婆..妹一同去(搵位)

找到後..等了差不多半小時..

爸爸和alice也到了..食過飯後..

3
時多..回鋪頭了..今天的天氣真的很熱><

回去後..先是和爸爸弄好了一台壞了的電風扇

然後再換了兩棵燒了的燈泡..

弄好後已是5點多了..家姐和alice去了(行街)

我就和爸爸各自睡了一會..6點多..當我們正想去找她們時..她們就回來了..

之後大家就在想想今天晚上去那兒食飯好..

想好後..去了目的地..不過太多人了..所以惟有去別的地方..

食過飯後..已是9時多了..

今天沒有帶耳環(因為發淡)..所以有點不習慣..

食飯時..帶回了我那隻很帥的耳環(開心呢^^)

回家後..看了一場球賽..都不是希望的結果><

今天正當我在看球賽時..有隻不速之客..飛了進來@@!!!

是一隻會飛的蟑螂@@(為何我住在山頂的21樓牠也能進來呢><)

我和牠戰鬥了很久..最後牠走到一個我攻擊不到的地方!!!!!!!!

討厭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!累得我滿身是汗><><><

走去洗了個漂亮的澡^____^

之後..打日記了..然後玩多數個回合就會去睡..


明天是我的一個朋友o既x歲生日..在這裡..說一聲
//happy//birthday//from//tommy^_^//



2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


見怪不怪=.= 驚訝 分類: 未分類

今日要早上環所以要早起身..

9
點半起左身..10點到落到鋪頭..

等左陣..就行喇

今日有勁多..差唔多 80..

o姐係有超過50..所以要分開2
個地方去先夠現金

日日上果個地方..俾到一半現金我地o..

不過今日吹水o既時..個老闆勁話我老豆(易話為)

所以想請佢食飯喎..(咁係一個好大o既讚美呀!!!)

仲問我老豆飲唔飲酒架喎..我都知佢地好like啤酒..

咁就岩哂咀形喇!!!我都好like..

上先去之後..返筲箕灣去銀行拎錢..

要拎張10期現金票換..好多人呀><><

排左差唔多半個鍾先到..點知條友同我講..

你有無戶口喎..叫我唔好拎咁多現金周圍走喎..都講明要現金啦-.-

不過佢唔知..如果好似我咁..日日上去賣野..

10
萬哩個數目..好似唔係好係野架炸..

上到去..錢就好似一樣工具..唔係我都唔可以日日有幾十萬過手啦^^

如果全部係我就!!!!!!

不過我老豆o既咪等於係我..hehe

返鋪頭..食飯..睇左陣電視..又休息左一陣

6
點半收鋪..去食野..今日去食果
..好正!!!

食完..返屋企..飲左d..唔上阿火度喇..

返到屋企..8點幾..無啦啦又飲多支..

(
一飲酒..我就會諗好多野架喇..唔想飲..但係又飲....)

8點幾打機打到2..打日記..訓喇..



2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


熱鬧呀.. 開心 分類: 未分類

今日係2006年5月5日..仲辰係星期5

今朝好早起身..9點半就起身喇..

10
點半落到鋪頭..今日條街非常熱鬧!!!

勁多勁多勁多人..因為今日係佛誕

我地鋪頭條街都會有好多野睇架!!

落到去..勁多人o係鋪頭喇..仲有一個無見左好耐o既人^^

好似好返好多喇bor..咁咪幾好

我今日著左件shirt衫落去..個個都話我帥喎^^

之後就由朝早10點幾睇到下午4點幾..

好多人呀今日..好熱鬧..好鍾意哩個感覺..

朝早食個早餐..食左成個鍾都未食完..

因為太多野睇喇..今日都ok好開心..

因為好齊人呀..有好多老豆ofd都黎左..

仲有..一個電腦好勁o既人都黎左..所以我問左佢好多野..由期係上次整機o
問題..

之後仲傾左好多電腦o既野添..獲益不淺呀

因為太多omoment..不能盡錄^^

今日都好好生意..唔知點解..我今日o既著法..好多人都話..大個仔喇-.-

4
點幾睇哂..回復正常..6點半收鋪..

放狗..又講..alice問題....仲之..無人可以改變我對人o既睇法啦!!!

之後去左西灣河食飯..食食下..阿火打黎又話部腦有事..

咁我咪要再上去..順便幫佢轉返xp..

食完..8點幾喇..返左homed..

再去問個人借一d..工具-.-

去到..借完碟喇..但係就傾電腦o既野傾左好耐..

上到阿火屋企都成9點幾喇..

開始整..又睇下電視咁..今日無啦啦又睇..香港奇案實錄..

之後傾下計..傾下佢有無d好好o既朋友..

因為佢尋日日記話..好難為[朋友]下一個定義..

原來佢都有一個無人知o既秘密架..不過佢無講係乜呀..

但係我有信心佢遲d會同我講!!!

整整下又有隻野飛左入屋..又要出動喇..

整到尾聲..無啦啦2個人o係度玩d好激o既野!!!

太勁喇!!!佢好大力><><

打到我隻手紅哂..我地玩..猜輸左俾人打一下手背

之後又有隻野飛左入屋..今次煩好多..要又上又落咁打..

都搞唔掂..結果搞左成半個鍾先搞掂..2條友都好痛苦-.-

佢仲好鬼驚添..好搞笑..嚇佢o既時候..

11
點半到我就走喇..返到屋企..打日記..沖涼..打陣機先訓..



2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


第一次..自己用自己水買pizza食!!! 開心 分類: 未分類

今朝9點幾先醒..o姐係..去唔到考......(結果都係唔去o><)

打埋篇超長o既日記..打左陣機..食埋野..點幾先落鋪頭..

因為鋪頭度個個都以為我去左考會考..所以要就返d時間..

落到去..hea左陣..3點半就上去喇..

3
9就到..今日好快!!!

去到..勁多人..我諗係上咁多次去最多人o既一次.

搞到佢地發脾添..唔係對住我..

我上到去都仲係勁有面子..一上到去..

[
..今日又見到你呀..日都見到你o

..今日過唔過20萬呀..唔知呢..過又點呀....過就有野送..

乜呢..杏仁餅,豬肉()..自己選..]

之後係咁搞係咁搞..今日都過20..今日26^^

所以佢問我要乜..我話..杏仁餅啦..

之後等佢地d人去銀行拎現金..等左好耐..

因為我話我等得..差唔多一個鍾先走得..o既時候..

2樣都有俾我..留意..果陣有好多人在場..不過得我一個有咁o既招呼o..
!!!

返落去..落到去..睇左報紙..

6
點幾..走人..去剪頭髮..MTR

順便叫
埋阿火去..佢上次都未得..

搵埋佢..佢勁話會好樣衰囉..咁快又上去..仲要唔收錢(我話唔收佢錢o..)

因為上次唔係大舅父幫佢呀....另外果個..所以..未達標囉..

上到去..佢好驚囉..唔敢入去..我仲要勁嚇佢喎..好搞笑^^

入到去..等左陣..見有客..我地咪出去行下先囉..

真係唔好意思喇..帶左佢去一個..平時只有我同d朋友..絕少有女仔去o既商
..

行左陣..返去..差唔多8點搞掂..

大家都好肚餓..所以決定去左西灣河食野..再上佢屋企整機..

好怪..巴士,MTR佢唔搭..要搭叮叮..老豆講過..如果肯同你搭叮叮出街o既女
..會好過下下的士的士o既女仔好多..

咁諗返..又係喎..我地o係架車度..玩到都ok......^^

去到西灣河..諗住去傑佬做果間野食..不過..

有水都唔係咁用架..俾傑佬見下阿火個樣^^

之後佢又話想食日本野喎..(係我講先o..)

!!!食唔係唔食..不過..就等我返去見一見老豆先啦..

最後..大家決定..pizza..買返佢屋企食^^

等左好耐呀..好餓呀..2個都好似餓鬼咁@@!!!

差唔多半個鍾..得喇..之後搭小巴返去..去埋seven買野飲..

就上佢屋企喇..勁餓..所以......hehe

不過食完就超飽-.-..一路整機一路食..又睇下電視咁..

佢睇電視都ok緊張架喎..好似入左個電視咁^^

整到10點幾..set好哂野..搞掂哂..走喇..

終於都整好喇..之後落鋪頭..等埋家姐..()..

因為聽日o既節日..搞掂..老豆無啦啦叫左我去公園..傾計喎..

o既話題..就係我尋日o既話題..傾左差唔一個鍾..

氣氛都ok良好..佢好明顯係..恨鐵不成鋼果隻囉..

不過佢就好認同..由細到大..要乜有乜..真係唔係幸福囉..

不過可能佢唔記得..我之所以要乜有乜..會唔會同佢有少少關係呢..

傾完..返屋企..睇左阿火今日o既日記..

佢真係..真係叫我..棠棠..咁佢又好似講得岩喎..得一個女性朋友係咁叫我架
炸喎-.-

不過..我覺得好..(得意)-.-

今日傑佬同返我講..佢話..阿火個樣..都真係ok得喎..我都話架啦..又唔信..

今晚早d..聽日早d落去..因為會有好多野睇呀!!!

(
我發覺..同阿火一齊出去..好開心..因為佢好傻架..成日講錯野..俾我串^^..
同埋..我覺得..我地今日..好似有少少默契出左黎^^)

 



2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


有打日記以黎..最長o既一篇日記.. 不安 分類: 未分類

如果話係()..不如話係我無訓過..睡眠質素勁差><

之後8點幾又醒左..9點幾..唔訓喇..

起身down下歌..整整下..10點幾..食埋個麵..落鋪頭..

落到去..老豆俾左d野我做..做完12點食飯..

今日餐飯都幾........因為有元貝..o姐係(剛咩處)

食完飯..等阿傑佬落黎..2點到落到黎..

同佢出左去食野..食左碗粉..

返到鋪頭..出發喇..上去..計下計下..時間好似唔係好岩

本身傑佬叫我帶佢去佢聽日考會考果間學校..但係佢又約左人4點半..

我諗..4點半我就落唔返黎喇..嗡咪惟有分頭行事囉..

今晚先
車同佢去..

今日上緊去o既時候..同舅父仔傾開計..

(
以下係對話同感受..日記停一停先..ok......)

我講開..傾日要考會考..其實我哩幾個月完全都無溫過書..

哩幾個月..我做過d乜呢??唔知..

所以我之前有諗..都係唔去考喇..(我報名o既時候..我仲讀緊書..)

但係又諗..會唔會好浪費呢..500蚊喎..

所以就同舅父仔傾下..我應該將個()o..

俾左500蚊唔去考..好低能

考唔考對我而家o既生活都無改變架啦

都無溫過..考都無用啦..

還掂得閒..去睇下d英文都好..

話哂有咁多人喎..可能一個唔覺意..溝到4條女呢..

..我要再讀書..我要搵好工..所以要pass

佢答我..還掂都俾左錢..去一去都好過乜都唔做..唔好理結果係乜..考一考咪
當有個機會囉..

聽完佢講..我話..咁又係..我如果聽日去考..感覺一定同上年好唔同..上年溫
哂書同佢死過..但係今年..我可能玩下玩下..一個唔like..考英文作文唔識..
寫篇中文文俾佢囉..

講下講下..又想去坐下喎

之後又講下講下..講到..如果我上年pass..而家生活會勁唔同..

如果我聽阿sir..重讀中五..又會好唔同..

至少唔會日日heahea下唔知做乜..點都有個目標呀!!!

唔會咁頹廢.就同我三舅父所講o既一樣..我而家就等於一個無夢想..無靈魂o
一個廢人..

有好多野..果時你一定唔會咁諗..人地點同你講..你都會有自己一套..但係..
過左去..失敗左..你會唔開心,後悔..可能仲會..

但係咁又有乜用o..路已經行左喇..

我又講..好喇..我會考衰左..一心以為ive會係一條好路啦..

點知又讀左科自己唔鍾意o..

老實講..如果話係自己讀左科唔鍾意..無興趣..

倒不如話..我選科o既時候..根本都唔知點自己鍾意d..對邊科有興趣..

而家唔係我想唔想讀書o既問題呀..而係..我根本就唔知道做哩d野黎有乜意思
><

我一路講..舅父仔聽..其實我唔駛佢答..我只係想講出黎..

講下講下..有好多自己哩排勁諗..諗到頹哂o既問題都不雙不覺間講左出黎..

我又話..係呀..我老豆係有錢呀..但係唔通我就由19歲開始o係鋪頭..直到老左
咁過一身呀..

無錯..我係有唔甘心咁過..但係..又可能點呢..

我有好多fd..19,20歲出黎做野..個個唔係做侍應就係sell..

唔係咪seven..馬會呀咁囉..有太多版我睇喇..

唔通佢地個個做死一世呢d..唔得加ma..

咁我呢....我出去做呢d..咁倒頭來..咪又係要返鋪頭做..

我根本由細到大都唔知自己想點..唔知點行條路..唔知咩係理想,夢想..唔知自
己想要d..老豆講得好岩..我連乜野叫錢..都未必知..(我唔係串..)因為我由
細到大..真係想要乜..就有乜..

根本唔駛去追尋..所以到而家..溝女..人地唔受..我就會有咁大o既反應..
..我從來未試過得唔到..

咁係幸福咩..要乜有乜係幸福咩..有時換一換角度諗..可能..唔係架..

開心咩..可能..得到果一刻..會好開心..不過大個左..一有乜野失敗..咪就係
會好似我而家咁囉..

我根本做乜都無用個心去做呀..我諗返..除左會考果期,考車牌,同大佬玩埋呢
幾樣野我係上過心之外..其他..我諗少到算唔到..

又開始覺得有d對唔住媽咪喇><><><><

我又問..d舅父地又係點過架..我話.,二舅父都話有間鋪丫..不過不失啦..
舅父..太多過去..唔講..咁舅父仔..未黎鋪頭之前都叫做出過去..

佢話..係架..出面係會見到好多野..識到好多人..不過大部份都唔係真心架..
下下要計住計住..有陣時都好大壓力..

咁我問..返鋪頭呢..有壓力嗎..佢話....邊有呀..

我問..咁如果俾你選..你會選出去做丫..定一或係..o係鋪頭呀..

佢諗都無諗就答我..鋪頭囉..因為一d壓力都無..如果老豆有生意..咪大家開心
..如果生意唔好..至多會諗..今個月點呢..d壓力都無..開心好多!!!

又講..老豆都係出過去2,3年就返鋪頭到而家呀..就好似定死左咁..但係..我覺
得自己唔係咁架..個人生..

咁會係點呢..我真係唔知..我連夢想..目標都無..好可悲,可笑呀可..一個年青
..

無錯..老豆都係咁過左幾十年..但係我又可以咁o係鋪頭過幾十年咩..唔得呀..
間鋪唔係自己架..租人o..此終會有做唔住o既一日..咁點呀..咪一拍兩散
..

舅父仔話..係呀..所以就係因為咁..老豆而家勁搵錢..就係想買間鋪炸..

你估你老豆唔想你做落去架..漢和成記..哩個名係你阿爺改架..

你老豆做落去..佢一樣想你一路一路落去..因為..係你地李家架

我聽完..有少少..唔無..係多多..感覺..係咩呢..唔識講..

之後我又話..我要乜有乜..根本就係一個二世祖..

二世祖有2..一係敗哂老豆o既身家..做衰仔..

二係..好生性咁..醒覺..從此將家族生意愈搞愈大..

唔通二世祖會重新做第二d野而好成功好成功咩..無唔係無..不過真係唔多囉..

咁我會選擇做邊樣呢..講完呢句對到喇..落車

(
打完一大炸野..日記可以繼續喇..)

上到去..今日勁快搞掂..落返鋪頭先得4

望下個天..好廣闊..心境開朗左少少..

返到鋪頭..放低左d..又行喇..

阿火部機中左衝擊波..所以要上過去..

上到去..個妹今日唔上..所以又係得我地o..

開始整..整整下2條友無啦啦o係度睇書-.-

佢就睇小說..我就睇漫畫..重裝完window之後..

6
..佢講下笑咁話不如落去食野咯..肚餓喎..

咁我就好認真咁話..行咯^^

佢勁快咁換好衫..2個落左去大家樂食野..當然係我俾啦..

食下又吹下水咁啦..問左佢好多野..

佢以為我只係有車牌..唔知我有車..所以我話..搵日黎車你地放學咪得囉..

佢好似好期待咁..佢話會好帥喎^^

我果時都好想有人車我放學架..不過..都無試過好多次-.-

食完..坐左陣..吹水..7點到..走喇

行行下..無啦啦入左公園玩..好低能呀..有人..

之後又行下石春路咁^^我不嬲都唔會有事架喎..

仲玩猜..輸左果個跳一下..hehe

玩左陣..就去........買朱古力喇..

佢好鍾意食ma..行到去..佢拎完哩盒又拎果盒..花多眼亂呢!!!

咁我咪叫佢..鍾意咪買囉..佢話..唔係幾好意思o..不過都係照拎埋囉..

最後好似買左5..結果..71..我俾

我都未試過買朱古力買超過50-.-

不過呢期有水..咪好豪地放張100蚊出黎..買朱古力囉..

佢睇到71蚊個樣都好唔好意思..不過見我拎條魚出黎..佢之後話..好豪囉..
過講開又講..如果唔係買朱古力..100蚊出黎買野..有幾豪呀-.-

之後就返佢屋企喇..一路整..佢一路食..佢真係好鍾意食朱古力喎..

整整下..有隻oko既昆蟲飛左入佢home..佢勁勁勁驚..點解個個女仔都驚小昆
蟲架..

我就緊係好快地解決左啦..我都唔怕o..

之後佢話我今日換左果隻耳環好靚..咁我咪同佢換下耳環帶囉..!!!佢帶我果隻耳環個款..好好睇..佢都有同感..我隻耳環都係o係鋪頭架o姐

佢叫我幫佢睇下仲有無咁o既款喎..好啦..如果有..送俾對你又如何!!!

繼續整..面對住windowxp最黑人憎o既衝擊波..

除左上網睇下set乜解決佢or去買隻新d版本owindow..

都無乜辦法架喇..最煩o既係..因為衝擊波..佢上網都變得好慢@@

所以我選擇用方法二^^

整下整下..佢無啦啦..傻左咁望住我..我問佢做乜..佢話..我望你d頭髮o姐..隔左陣..佢又望.好明顯..佢係望住我個樣..

咁我咪同佢對望左一刻囉..就係一刻..我差d就........

幫佢裝野裝左陣..109我就走喇..

因為約左傑佬11..o既時候都未幫佢整到玩msn..

之後去拎車..113..去到傑佬返工o既地方喇..

好耐無黎過..
車黎..仲耐..自己..無人o係隔離..

我諗對上一次係..新年喇..><

車左佢之後..大家吹住水咁去灣仔..帶佢去佢間考試學校..

去到..泊左車都要行15分鐘先到..一路行..一路同佢傾返今日同舅父仔傾過o
..

講完..佢俾o既意見係..

你有錢..如果真係有心讀書..自修拎個14分返黎唔係問題囉..

問題係你自己本身仲想唔想讀書..有無果個心呀..

佢都明白(因為佢都係咁)一個人..o係學校,ive讀書

o既野都同出左學校生活..好唔同..

佢又話..你唔知自己夢想,理夢係咩..唔知有乜目標..

咁唔係問題丫..你試下出返做野..識多d..你可能會知到自己想要d乜囉..

有好多人就算知道自己o既夢想..都未必可以咁好彩..達到啦..

之後佢又話..你如果唔想讀書..咪學一門手藝囉..

而家..而家可以做乜..無架..你話想溝女....咪用d時間溝左條知囉..你又有
..又有車..又有時間..

可能多個人..o既諗法會好唔同呢..

好好..又聽多一個人o既意見喇..

12
點到就走喇....幫傑佬睇d路點行..搞到我爆哂江..

要快d返到去西灣河果頭..佢要我幫手車一車佢個fd返屋企喎..

人地一個女仔..12點幾返屋企..危險喎..

咁又係o..佢個fdok..咁我呢個咁有雷氣o既人..緊係唔緊要啦..

去到西灣河..車埋佢個fd..去埋杏花村..就同傑佬走喇..

兜左陣..泊返架車..搭返的士返屋企..佢聽日要考試..我諗我..

真係唔知去唔去好><

如果佢唔駛考..我一定入石澳或者赤柱

咁惟有聽晚先啦..返到屋企..坐左陣..沖涼..

之後打日記..打打下..心情勁唔好..出左去..聽住mp3..

傻左咁坐左o係廳..好唔開心><

3
3..去訓喇..日記未打完..聽日再打..

(
今日篇日記好長好長..不過我真係同大家講一句丫..如果仲讀緊書..一定要俾
心機呀..如果唔係..就會好易變到我咁架喇><><)

 



2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: