22號是做冬的大日子!
今年公司也有搞活動,
好豐富的一餐呢!
不過好遺憾我不是每味菜也吃過(泣)
唯一幸運的是可以吃到Joey的醉雞吧!?
她常說好味的話要多謝李錦記(笑)
餐後我跟她share了一份甜品--芒果布甸,
不過她吃了兩口後給我吃了~~~
難道她覺得唔好味?
大前日,
同事請我吃了一個啤梨。
她好像很奇怪我突然會吃這麼多水果?
有甚麼出奇呢?我一向都愛吃水果(=333=)
她太不了解我了(泣)
是說我好像好年也不吃到一個啤梨--雪梨那些我就有吃!
不過佢既然問我要不要,
我自然卻之不恭--要好好培養愛吃水果的形象(笑)
回到家我跟媽2份分來吃了,
軟軟的口感不太良好,
但還是嚥得下的!
還是雪梨那種爽口的感覺適合我(笑)
又有同事從韓國回來了--去完旅行,
今趟你帶了紫菜給我們吃。
雖然好味但有點過鹹。
話說我不了解,
為甚麼同事差不多每次帶回來的手信都是吃的呢?
我想要多一點當地的紀念品啊~~~~~~
《大長今》戰鬥場面真好看!
那種流暢度真的很爽!
雖然是重播,
不過我今次也看了好幾轉了--錄影帶!
雖然不是大投資,效果未有如《火影》那般讚,
不過我覺得以這條件下製作出這樣的效果已經是最好的了!
唯一唔好既係重覆使用的畫面太多,
而且在短時間內重覆,
觀眾一眼就睇得出係copy出黎. . .
唔知點解,係張水路的就用copy,
而允煥的則是無咩點copy?
真是不公平啊~~~~~~
早幾日睇返錄影帶既《大長今》,
開始無幾耐,
就講張水路&閔政浩跟西北五魔戰鬥,
睇住佢地戰鬥既畫面,
見到佢地眼神唔同左,
仲要唔同好多,
之前從未見過咁既情況(除左第1次睇時外)!
到底係咩原因呢?
感覺好似唔係平時既佢地咁. . .
唔通係因為畫畫果個(or製作單位)唔同左?
但非戰鬥時既佢地係好似平時咁!
我唔鍾意佢地呢種眼神(=口=)|||