今日都係要做prefect,返到去都係比呀head轟炸=0=""
之後去守班,有條友守左我果班,同佢講佢又話無錯,咁我唔係求其揾班守囉~
之後上到去比人話= =""無奈....守完就上返去lu~
上到去收功課,收完就早讀,讀完就上第一堂~
第一堂中文:又係對左成堂測試卷~
數學:做數......
英文:唔記得左要默書,五分鐘快溫=0=""點知都係識晒~
ART:畫畫囉...~
SOCS:改測試,個miss講d唔講d....寫d又唔寫dwo...o晒
放學去左開prefect果d會...呀head話我係人材= =""不過就成日遲到....一d都唔覺我係wo~
開完之後去左揾返彬,龍同faat,之後搭的士入村,之後呀琛黎埋....
拳賽開始= =""但係內容就唔講啦~之後出去食飯果時個二哥屌鳩我...我都唔知點野事....出到去faat走先
食完之後我同彬返返去拎野,琛同龍走左~我同彬返去拎野~
之後我就送佢走lu...之後等到呀爸返黎先知啱啱個二哥咩事~原來佢話我地嘈親佢wo....
嘈親你唔係出聲囉....駛唔駛咁先???唉...算啦~
今日係咁多,唔打啦88
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
再見亦是兄妹~ |