2011 年 2 月 19 日  星期六   晴天


2011-02-19 分類: 未分類

下雨天 發生很多的事

好像這兩天有很多人哭

好像都出了亂子

一切變得很亂

難道要聽聽小明上廣州嗎?

''省港澳其實都係一家人...''

希望事情都快完..

 

其實有連帶效應的嗎?

這幾天我看到哭了的人很多..

但無奈我看不到的可但還有很多,,

怎能每一個我都八卦呢?

怎能關心一個人透徹的呢?

但我不想見到哭臉

其實會傳染-3-

不禁會想到..''我有多久沒有哭''

 

其實看過..聽過很多男人對酒的故事

我會不會遲早也會大夥兒一起去酒吧..一起去某個家..

在喝酒..洋酒或啤酒..

變得無酒不歡

我會嗎?

我想試!

 

今天其實都打消了我留級的念頭..

雖然我會認識很多朋友

雖然我的成績會有一個更好的基礎

雖然我會有更多的時間

但是我管不到一切了

我原來不是每一件事都可以完全掌握

不是每一個人都可以熟透

其實我有幸識到今年這數群人已經三身有幸

低b膠..drama..456A班..'毒男'

我很快樂..因為你們令我快樂..

 

今天很忙!

成績表..不是最差...不過不失..

雖然主科很弊...但有幸很有名次排名...( PE:2/188'WAKAKA..XD' )

DRAMA..還是一個觀眾的角色..

以第三身份參與其中..

只剩下最後數次的綵排..我不所再代任何一個角色..大家可以出席嗎?!=~=

冒險樂園..分兩組比賽..15個代幣鬥多票..XD

我和柏麟勝了SUMMER曾伊..=]

黑森林..

不在此評了..FACEBOOK評了很多..

但..每一個抉擇都沉重的..我知道!

 

記得晚發的夢..很甜..:$

醒了數次..睡後仍看到同一個人..

就是不認識她..XD

其實這幾天我的思維都怎樣了-3-''


在MSN中跟KATE交談..

跟她說了樣我沒有同人分享過的事..:$

其實那件事的感覺很好..

但別問了..XD

我不想提喇...只是想畀自己知道我今日記得返那件事罷了..



2011 年 2 月 17 日  星期四   晴天


2011-02-17 分類: 未分類

本身都唔打算打..

不過呢..XD今日好多事發生.!

 

上半晝唔講喇..好平淡..

但下晝,,,,,XD

上世史那時,,總是跟MK笑着比較 昨天校長睇堂和今天堂上......我們原形畢露XD

她都偷笑了..

 

放學..忘了找MR AU..

記得那刻...跑了落地下..

軒軒哥再我前頭..

他鞋子甩掉..絆到我了..

我又信社壁報板失平衡失到去勤社壁報前..

一直都失去重心的向前跳..

但我沒有跌到...

都怪我身手靈活..XD

好在沒有多的人看到..

只是被兩個女同學見着我跳的過程:$

都是軒軒哥的錯:@

我原諒佢..XD

 

其實都記完喇..XD

 

PS啦...我地班個壁報很美.!因為我有份畫架.XD仲犧牲咗我件校服TIM=[

不過文龍真係低調..XD

我地係第一班匯報..原來我地班上年買咗棵樹..仲要死咗.XD我都唔知TIM..

 

天氣凍都唔畀穿羽絨..咩世界:S



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章